Ne ako turbo radi na malom pritisku do max 0,5 bara
Alfa 155 2,0 v6 tb ?
Collapse
X
-
-
Originally posted by kilsonUh da, blokiranje varijatora - zaboravih na tu "sitnicu".JaMaL kakav je TS 8v sa prskalicama klipova, ima li ih? Dovod ulja nije veliki problem - adapter za filter ulja od V6TB bi mogao reshiti stvar.
Ijaooo sad gledam, pogledaj kombinaciju glava od 2.0 TS na blok od 1.8 TS:
1.8 TS 8v = 443.25 + 49.25 = 492.50/49.25 ~ 10/1
2.0 TS 8v = 498.75 + 55.40 = 554.15/55.40 ~ 10/1
1.8 TST 8v = 443.25 + 55.40 = 498.65/55.4 = 9/1
Znachi nema potrebe za skracenjem hoda ili napumpanim dihtungom, pitanje je kakva je pricha sa uljnim kanalima - predpostavljam da se gadjaju...Hocu da to bude odradjeno kako valja bez fusheracije , bice to nesto na sta ce mo svi biti ponosni
Sto se tice hladjenja ulja ja vec imam na autu hladnjak za ulje
A i posedujem jedan ts 1.8 i 2.0 8v motor , sto je jos jedna odlicna stvar ako se kanali gadjaju to bi smanjilo muke svaka cast kilsone
Shto se tice prskalica za klipove i ja mislim da ih nema ali cu to sutra definitivno znati kad otvorim jedan motor.
Da pocnemo od turba :
Sta vi mislite koju turbinu bi najbolje mogao da upotrebim za pritisak 0,5 bara?
Comment
-
-
To zahteva vec ozbiljnije savetovanje, mozda bi trebao postaviti isto pitanje na opshtem delu Cannon-a pod extreme...
Comment
-
-
ha-ha kily, zapalio si vatru!
@skorpione dobro razmisli o poduhvatu izmedju v6 i rednog tb, jel bi sam da pakujes ili da ti neko to radi?
p.s. samo da se vratim na v6 tb. ustvari pored onoga gore navedenog potrebno je osmisliti polozaj turba i kuda ce proci cevi, jer karter od 2.5 nije projektovan za tb! (nema mesta za manipulaciju cevima) znaci jos jedna prepravka!
Comment
-
-
I ja se slazem da se tema prebaci tamo i da potrazimo misljenje ljudi koji to znaju (naravno oko izbora turbine i mogucih komplikacija)hocu unapred da znam sta me ocekuje da se ne zanosim bespotrebno , svi predlozi su dobrodosli za ostvarenje cilja . Planiram da dosta toga uradim sam i naravno uz pomoc prijatelja (mislim da smo sposobni za ovako nesto) .
Odlucio sam se za ovu varijantu jer mi izgleda pristupacnija nego v6 tb, za V6 mi je potreban ceo stranac 2,0v6tb -sta cu posle snjim zarobljene pare .... ma
Comment
-
-
Znam da je sa 5 cilindara,ima verzija sa 4 i 5v po cilindru,a sto se tice FIAT-a mislim da je najmanje on ucestvovao u razvoju tog motora.A sto kaze DEKIDEKI ima LANCI KAPPA 2.0 TURBO 200 KS,prije par dana kad sam vodio druga da prekontrolise jednu 145 vidio sam tu KAPPU TURBO,bila je na servis.Vlasnik je prezadovoljan autom.Kaze da je i potrosnja podnosljiva sa normalnom voznjom.I ja sam htio da ubacim neku zverku pod haubu ali nema ovdje majstora za to.I ovaj jedan koji je htio da mi ubudzi V6 iz 164-odustao je.
Comment
-
-
I Lancia i Coupe imaju dve varijante 2.0t,
sa 4 cilindra, bese 205 ks u Kappi i 190 (ili 195) ks u Coupeu;
sa 5 cilindara, 220 ks oba...Transaxle u krvi...
"ne mozu oni da nam oduzmu kol'ko mi moz' da namocamo..." - Pretty Diana
Comment
-
-
A zaboravili ste na motor iz Alfe 164 Turbo ?
Tu ne mislim na V6TB nego na R4T od 175KS.
Milsim da je to u osnovi Fiatov DOHC 2.0 8v koji je fabricki evoluirao u TB i ugradjivan u dosta modela,pocevsi od Delte,preko Theme,do Kappe.Usput,naravno,koristili su ga i Fiati i Alfa.
Sad mozda i lupim,ne bih se iznenadio da je taj DOHC 2.0 8v,bio osnova i modelima Lancia Trevi i Lancia Beta(i Fiat Argenta),u verziji Volumex,sa mehanickim,Roots,kompresorom ...
Comment
-
-
Comment
-
-
Taj 1.8t zaboravi... nepotrebno je komlikovan, a pod 2 skoro ga je nemoguce naci... i ne nudi nista sto ts turbo ne bi radio bolje...
Hmmm, pitanje o turbu...
za tako mali pritisak neki standardni mali T3 iz saaba ili volvoa... a realno velicina turba je bitna tu samo zbog turbo rupe... a posto se tera na 0.5 bara... nije mnogo bitno moze i sa dizela neki... posto nece biti pritiska i WG ce biti otvoren manje vishe non stop...
dakle imas da pazi na 3 stvari kod izbora turba kad vec uzimas polovan... motor slicne ili nize kubikaze, projektovanje izduvne grane je najkriticnije i najidealnije je da ti sve 4 cevi budu iste duzine zbog pulseva cilindara i polozaj same turbine i izduvne grane u odnosu na usis vazduha i cevi istog...
dakle razmisljaj da zelis sto kracu izduvnu granu i turbo sto dalje od cevi koje idu u i iz intercoolera...
sto se same turbine tice starije T3 ili mitsubishi turbine imaju samo hladjenje uljem... tj. treba ti samo crevo iz i u karter za ulje dok novije imaju i vodu... tako da pazis da i te instalacije moraju da ti stanu...
jedini veci problem ce ti biti izrada auspuha iz turbine... zbog nestandardnog kacenja... sve ostalo ne bi trebalo biti toliko komplikovano...
najlakse je krenuti od donatora... za turbo i za intercooler... dakle fiat, lancia, saab, volvo... 1800-2200 cm3 i odatle kreni... svi njihovi delovi ce ti odgovarati kao **** na noshu... cak izduvna grana od fiat turba moze da ide na ts 8v, kao i lancina... pitanje da li imas mesta ispod haube...
Comment
-
-
ok , malo sam i ja listao i dosao do istog zakljucka da je T3 potrebna turbina , videcu jos kako cu doci do nje (ako neko ima predlog gde kupiti neka kaze ) . Takodje sam procitao po forumu da netreba stavljati turbine sa dizela ? Nije mi bas jasnije zasto >ako neko moze da pojasni ?
I reci mi samo sa kog tacno fiata-lancie mislis da pasuje izduvna grana?
Comment
-
Comment