ja imao slican zez sa lanciom, da je bio mali prekid, a krivac bio senzor polozaja gasa, rastavio i video sa ima mali prekid na liniji, zalemio i teraj
To je jedna od prvih stvari na koje sam i ja bio posumnjao , ali se po zameni nista nije promenilo , imao rezervni tako da nisam otvarao , mada sam jedan ranije popravljao ali se kod 164 manifestovalo otsustvom funkcije regulatora lera , mikro prekidac je bio otkazao . Nisam mnogo vozio 164 , sredjivao druge sitnice pred zimu , jerbo sa 156 ako padne sneg mogu samo da razgrcem puteve , za sada pu pu ne pravi problem vise .
27.5 god za djevrekom auta snova :
Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????
NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA
Kod mene su simptomi bili vrlo slicni: Kad je hladan desava se da obrtaji padnu na kratko s tim sto mi se palila i lampica za ubrizgavanje. Takodje preko 2000 rpm nema padanja obrtaja a i kad je motor vruc. Isao na dijagnostiku, stavio novu lambda sondu i tako isla bez problema 2-3000km. Onda je pocelo opet. Kupio polovnu sondu izvadio katalizator i zamenuo istu. Zasada radi kao bombona.
Vojo,koji motor i kakva usisna grana je kod tebe?
Imam neki trip da 8v sa palsticnim usisom nema skroz isti ECU kao 8v sa metalnom granom ...
Jel ti lampica ima ovakav simbol mozda
ili je ideogram mala dizna ?
Gremlini se povukli i namnozili , sada bukvalno ne moze da se vozi , zbunjuje sto pada obrtaljka , dodavanje gasa na prazno samo mala knedla , u voznji na leru ide kako treba , dodavanje gasa papucicom , zvuci nepojmljivi za vec ne cuveno , naravno udz cimanje da kida nosace , zamenjen jos jedan ecu = isto = komutatori = isto , za probu naponi na komutatore dovedeni direktno = isto , identicno se ponasa i na plinu i benzinu tako da je iskljucena opcija slab pritisak na pumpi , reg pritiska dizne i sl . Jedino nije menjana inatalacija , a jezim se od pomisli zameniti instalaciju , dodje mi da nekako nabudjim neke razvodnike sa platinama .
Slicno bi se ponasao da je prezupcio st im da obrtaljka nebi zakucavala na nulu pa skakala ???????????? moram par dana da
27.5 god za djevrekom auta snova :
Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????
NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA
A sta drugo , sve periferije izmenjene , naponi prisutni , po nekada ali u voznji problem , nemaju veze rupe , toplo hladno... jedino a izvucem led kontrole , osciloskop na ups ...i zakacim na komutatore ?
27.5 god za djevrekom auta snova :
Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????
NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA
Obicno resenje naj slozenijih problema je naj jednostavnije i banalnije , krenem opet od koomutatora , jedan po po jedan iskljucujem , kablovi komb i kabl za svecicu koji se na testu ponasao normalno , plava varnica na 1 mm test svecica, ne probija na masu , svaki hiljaditi put uradi neki zvrn , i sve pobrljavi , a na ecu prijavi samo pad obrtaja , glupi grafit sa silikonom , stavim na problematicni neki stari sa bakelitnom kapicom , po gradu , odem za rumu , vratim se , lagano , maltretiranje = problem resen , 300 km bez stuca .
27.5 god za djevrekom auta snova :
Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????
NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA
To se i cini najlogicnije ... rece i Mikica OVDE da su i kod njega bili kablovi ... ja skinuo malopre AR poklopac sa dekle pa da vidim ... jedan mi sumnjiv da ga poklopac nagnjecio .
Ma kod Mikice je drugi trip , njemu rele u elektronici za plin izgleda nema dobar kontakt ili je slba spulna , fora je sto sam ja prvo testirao kablove , kape ruke itd .... vazno je da radi i ne stuca , sada sve samo treba vratiti u normalu , malo mi ler otiso gore , dali zbog protokomera ili senzora polozaja gasa , nije strasno samo treba da stignem .
27.5 god za djevrekom auta snova :
Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????
NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA
Gasho,neznam kako drugacije da proverim kablove pa mi pade na um ... da iskopcam prvo jednu pa onda drugu bobinu i automatski eliminisem sve 4 njene svecice i kabla.
Razmisljam ... otkacim dzek sa komutatora prve bobine pa provozam tako 2-3 km.
Ako i dalje brlja,zakacim nazad taj dzek pa otkacim od druge bobine pa opet provozam 2-3 km.
Racunam da tako probam kablove ... ne baca mi se 40-50e za druge ako su ovi OK ipak.
Pitanje je:da ne shebem/spalim nesto ovakvim postupcima otkacinjanja i voznje bez pola "paljenja" ???
p.s.
155 TS 8v .
Nema klasicne razvodnike sa kapama,kao na 164TS vec
Ako otkacis komutatore nista neces z bati , jedino kod jednog ti nece raditi obrtaljka i motor ce da radi mekse i osetno slabije samo sa jednom , (nemoj da otkacinjes samo visokonaponske kablove , indukcija moze da zezne elektroniku u komutatoru, to je jedan tip uradio sa seatom) ., na kraju sam i ja tako probao , a i Mikica , , s tim da sam ja posle rotirao i kablove sa razvodnika , pa svecica i tako sistemom eliminacije ... za testiranje probijanja mozes da koristis mrak i uvo ili ako imas tester sa tinjalicom , samo malo treba da blinka kada primaknes , ili napravi test svecicu sa 1.5 mm zazorim , i kada je stavis na masu treba bas olava varnica da bude , to je sto se tice provodnosti , inace je opste poznato da kod tvog sistema ako ode jedan komutator ili bobina brljavi i druga . I bolje radi ako je prikopcana za nuzdu samo jedna , ona ispravna .
27.5 god za djevrekom auta snova :
Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????
NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA
Flavio: kod mene je plasticna usisna grana a motor je 1.8 ts 8v.Na lampici koja se pali je nacrtana dizna. Elem menjao ja i obe bobine i gledao po mraku da neprobija koji kabel ali nista, opet isto. Mada imam blagu sumnju da je sve to zbog loseg goriva.
Kod mene se na 156 pali signal dizna (2.0 16V), ali to je sto su bili ukljuceni laznjaci dok je radio na gas , ako ga ugasim na benz ne pali se ali ako ga ugasim na gas , a uvek pali na benz ( sekvent) zablinka , to bi trebalo da znaci da su prljave , odnosno nema veze sa paljenjem .
27.5 god za djevrekom auta snova :
Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????
NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA
Comment