ja imao slican zez sa lanciom, da je bio mali prekid, a krivac bio senzor polozaja gasa, rastavio i video sa ima mali prekid na liniji, zalemio i teraj
I ja Veeeeliki problem 164 TS
Collapse
X
-
To je jedna od prvih stvari na koje sam i ja bio posumnjao , ali se po zameni nista nije promenilo , imao rezervni tako da nisam otvarao , mada sam jedan ranije popravljao ali se kod 164 manifestovalo otsustvom funkcije regulatora lera , mikro prekidac je bio otkazao . Nisam mnogo vozio 164 , sredjivao druge sitnice pred zimu , jerbo sa 156 ako padne sneg mogu samo da razgrcem puteve , za sada pu pu ne pravi problem vise .27.5 god za djevrekom auta snova :
Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????
NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA
Comment
-
-
Kod mene su simptomi bili vrlo slicni: Kad je hladan desava se da obrtaji padnu na kratko s tim sto mi se palila i lampica za ubrizgavanje. Takodje preko 2000 rpm nema padanja obrtaja a i kad je motor vruc. Isao na dijagnostiku, stavio novu lambda sondu i tako isla bez problema 2-3000km. Onda je pocelo opet. Kupio polovnu sondu izvadio katalizator i zamenuo istu. Zasada radi kao bombona.
Comment
-
-
Comment
-
-
Gremlini se povukli i namnozili , sada bukvalno ne moze da se vozi , zbunjuje sto pada obrtaljka , dodavanje gasa na prazno samo mala knedla , u voznji na leru ide kako treba , dodavanje gasa papucicom , zvuci nepojmljivi za vec ne cuveno , naravno udz cimanje da kida nosace , zamenjen jos jedan ecu = isto = komutatori = isto , za probu naponi na komutatore dovedeni direktno = isto , identicno se ponasa i na plinu i benzinu tako da je iskljucena opcija slab pritisak na pumpi , reg pritiska dizne i sl . Jedino nije menjana inatalacija , a jezim se od pomisli zameniti instalaciju , dodje mi da nekako nabudjim neke razvodnike sa platinama
.
Slicno bi se ponasao da je prezupcio st im da obrtaljka nebi zakucavala na nulu pa skakala ???????????? moram par dana da
27.5 god za djevrekom auta snova :
Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????
NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA
Comment
-
-
A sta drugo , sve periferije izmenjene , naponi prisutni , po nekada ali u voznji problem , nemaju veze rupe , toplo hladno... jedino a izvucem led kontrole , osciloskop na ups ...i zakacim na komutatore ?27.5 god za djevrekom auta snova :
Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????
NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA
Comment
-
-
Obicno resenje naj slozenijih problema je naj jednostavnije i banalnije , krenem opet od koomutatora , jedan po po jedan iskljucujem , kablovi komb i kabl za svecicu koji se na testu ponasao normalno , plava varnica na 1 mm test svecica, ne probija na masu , svaki hiljaditi put uradi neki zvrn , i sve pobrljavi , a na ecu prijavi samo pad obrtaja , glupi grafit sa silikonom , stavim na problematicni neki stari sa bakelitnom kapicom , po gradu , odem za rumu , vratim se , lagano , maltretiranje = problem resen , 300 km bez stuca .27.5 god za djevrekom auta snova :
Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????
NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA
Comment
-
-
Ma kod Mikice je drugi trip , njemu rele u elektronici za plin izgleda nema dobar kontakt ili je slba spulna , fora je sto sam ja prvo testirao kablove , kape ruke itd .... vazno je da radi i ne stuca , sada sve samo treba vratiti u normalu , malo mi ler otiso gore , dali zbog protokomera ili senzora polozaja gasa , nije strasno samo treba da stignem .27.5 god za djevrekom auta snova :
Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????
NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA
Comment
-
-
Gasho,neznam kako drugacije da proverim kablove pa mi pade na um ... da iskopcam prvo jednu pa onda drugu bobinu i automatski eliminisem sve 4 njene svecice i kabla.
Razmisljam ... otkacim dzek sa komutatora prve bobine pa provozam tako 2-3 km.
Ako i dalje brlja,zakacim nazad taj dzek pa otkacim od druge bobine pa opet provozam 2-3 km.
Racunam da tako probam kablove ... ne baca mi se 40-50e za druge ako su ovi OK ipak.
Pitanje je:da ne shebem/spalim nesto ovakvim postupcima otkacinjanja i voznje bez pola "paljenja" ???
p.s.
155 TS 8v .
Nema klasicne razvodnike sa kapama,kao na 164TS vec
Comment
-
-
Ako otkacis komutatore nista neces z bati , jedino kod jednog ti nece raditi obrtaljka i motor ce da radi mekse i osetno slabije samo sa jednom , (nemoj da otkacinjes samo visokonaponske kablove , indukcija moze da zezne elektroniku u komutatoru, to je jedan tip uradio sa seatom) ., na kraju sam i ja tako probao , a i Mikica , , s tim da sam ja posle rotirao i kablove sa razvodnika , pa svecica i tako sistemom eliminacije ... za testiranje probijanja mozes da koristis mrak i uvo ili ako imas tester sa tinjalicom , samo malo treba da blinka kada primaknes , ili napravi test svecicu sa 1.5 mm zazorim , i kada je stavis na masu treba bas olava varnica da bude , to je sto se tice provodnosti , inace je opste poznato da kod tvog sistema ako ode jedan komutator ili bobina brljavi i druga . I bolje radi ako je prikopcana za nuzdu samo jedna , ona ispravna .27.5 god za djevrekom auta snova :
Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????
NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA
Comment
-
-
Flavio: kod mene je plasticna usisna grana a motor je 1.8 ts 8v.Na lampici koja se pali je nacrtana dizna. Elem menjao ja i obe bobine i gledao po mraku da neprobija koji kabel ali nista, opet isto. Mada imam blagu sumnju da je sve to zbog loseg goriva.
Comment
-
-
Kod mene se na 156 pali signal dizna (2.0 16V), ali to je sto su bili ukljuceni laznjaci dok je radio na gas , ako ga ugasim na benz ne pali se ali ako ga ugasim na gas , a uvek pali na benz ( sekvent) zablinka , to bi trebalo da znaci da su prljave , odnosno nema veze sa paljenjem .27.5 god za djevrekom auta snova :
Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????
NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA
Comment
-

Comment