A šta se desi sa naslagama prljavštine koje otpadnu usled delovanja sredstava za čišćenje?
Šta ako ih pritisak vazduha ponese ka usisnim ventilima?
Da li može da se desi da se ta prljavština zaglavi ili napravi neki drugi problem?
Video sam jednomo bukvalno parčiće koji su otpali, veličine klikera i to povećeg...šta se sa tim desi?
Ako se isprati jednostavna procedura za čišćenje takvim sredstvima,loših posledica nema.
A šta se desi sa nečistoćama...hm...
Sredstva za čišćenje su projektovana da otapaju nečistoću,ne otkidaju parčiće.
Ja koristim Wurth. Ima ih cela paleta za čišćenje i odmašćivanje prema potrebi,a različito se i koriste.
Za map senzore koristim neki brzi odmašćivač,kao što je carb. cleaner.
I još nešto,proceduru čišćenja uvek radite na otvorenom da nebi bilo .
Tema jeste stara ali meni trenutno aktuelna , naime krenuo sam sa ciscenjem leptira i glave koja ulazi u usis , EGR mi je zatvoren , tako sam kupio auto , naime u celom krugu i na pocetku u**** , leptiru i glavi je bilo cadji i masnoce debljine bar 3 mm , ovo sve sam oprao a ausisnu granu koliko sam mogao da izvucem na napolje i ocistim mehanicki krpom , dohvatio sam do ulaza u cetvrti cilinder , poenta je kako ovo spreciti , naime auto mi ne crni ulje ali sa izlaza ventil dekla na iber duva muski i pravo u crevo iza filtera , cak sam razmisljao da ga izbacim ko na jugicima dole a zapusim ulaz u usis ....posto sam novajlija sa dizelima sta se dobija a sta gubi zatvaranjem EGRa sem ustede pri kupovine novog koji koliko sam cuo nije bas jeftin ?
Nadam se da neko jos prati ovu temu i moze da mi da odgovor
27.5 god za djevrekom auta snova :
Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????
NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA
Comment