curenje antifriza

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bobiraja164
    CBC Član
    • 25.05.2008
    • 18
    • kula

    curenje antifriza

    u zadnje vreme(mesec dana) pocelo je da mi curi ulje sa bloka motora, to malo vise
    isao sam kod majstora i on je rekao da probam sa lepkovima koji se sipaju u antifriz da popuni rupe,posle toga neko vreme nije curelo a u to vreme sam ga uglavnom vozio,i onda auto nije vozen 7 dana i kad sam ga upalio,opet je bilo po starom
    inace auto je poceo da pusta vodu jos letos,ali veoma malo,a pre toga sam menjao karike na njemu pa neznam jel ima kakve to veze,jer su glave skidane i obradjivane
    ako neko zna sta da radim,svaki savet bi m ibio koristan jer ovde kod mene nema ovlascen alfa servis
    unapred zahvalan
  • bobiraja164
    CBC Član
    • 25.05.2008
    • 18
    • kula

    #2
    greskom sam napisao ulje u prvoj recenici,misli osam na antifriz

    Comment

    • DushanSD
      CBC Senator
      • 25.03.2008
      • 248
      • Smederevo, Srbija

      #3
      Mozes li da slikas mesto gde curi? Sta god da je to je uglavnom od loseg tj starog antifriza ili od prejake koncentracije istog kad nije dobro razblazen sa destilovanom vodom... Na kom mestu curi?
      POZURI POLAKO!!!

      Comment

      • bobiraja164
        CBC Član
        • 25.05.2008
        • 18
        • kula

        #4
        moze biti da je od antifriza jer je pocelo puno da mi curi kada sam nasuo antifriz,a za slike jbg sad je mrak a sledeci 5 dana necu biti kuci ali pokusacu da ti objasnim
        znas da dizeli imaju 4 glave,e curi na dihtungu 1 i 2 glave,neznam da l isi uspeo da shvatis ali ja neznam kako da drugacije objasnim
        ipak hvala

        Comment

        • DushanSD
          CBC Senator
          • 25.03.2008
          • 248
          • Smederevo, Srbija

          #5
          Cuo sam za te Alfa dizel motore sa 4 glave ali ako mi verujes nisam ih nikad video, ni na slici . Odoh da kopam po net-u, sad me bas zanima... Kad budes imao vremena slikaj...
          Pozdrav
          POZURI POLAKO!!!

          Comment

          • DushanSD
            CBC Senator
            • 25.03.2008
            • 248
            • Smederevo, Srbija

            #6

            Ne znam sta da ti kazem. Kako pali ujutru kad je hladan motor, prvi start? Racunam da bi trebao da gubi kompresiju ako je dihtung otisao, sta znam... Da ne curi on na pumpi za vodu ili na nekom crevu pa da zapisava blok?
            Prvi put cujem da curi na dihtungu glave (mislim za vodu, antifriz), znam da obicno pomesa ulje i vodu i napravi sranje... Vrlo mi zanimljivo izgleda ovaj motor, sad sam se setio da sam vidjao sliku i ranije ali nisam zagledao i provalio da ima 4 glave. Si kontrolisao ulje da nije pomesao sa vodom ne daj boze pu pu pu...
            POZURI POLAKO!!!

            Comment

            • bobiraja164
              CBC Član
              • 25.05.2008
              • 18
              • kula

              #7
              hvala bogu nije pomesao ulje i vodu proveravao sam
              znaci samo curi antifriz,****m li ga kako curi na dihtungu,menjaoi sam ih letos kad sam menjao karike
              ****m l iga,slabo se razumem u motore,al iznam d aje pocelo bas da curi kad sam stavio antifriz a bila je obicna voda
              svaka informacija je bitna i unaprwed hvala

              Comment

              • DushanSD
                CBC Senator
                • 25.03.2008
                • 248
                • Smederevo, Srbija

                #8
                Super, da je pomesao bilo bi veselo. Nemoj da mislis da te baksuziram ali imam utisak da ces morati taj dihtung ili dihtunge ( ne znam idu li za svaku glavu posebno ili izjedna) da zamenis jer kad je poceo da balavi nema drugog nacina (ako je on u pitanju). Sacekaj nekog ko se razume u ovaj motor jer vidim da je po mnogo cemu specifican...
                Pozdrav
                POZURI POLAKO!!!

                Comment

                • bobiraja164
                  CBC Član
                  • 25.05.2008
                  • 18
                  • kula

                  #9
                  hvala na svemu,valjda ce neko naici koje imao slican problem
                  buni me to sto kada sam stavio tecnost sto krpi rupe u sistemu,prestalo je da curi neko vreme,tj kada sam ga vozio cesto i onda kada nije vozen 7 dana prvim paljenjem pocelo je da curi
                  neznam jel ima to veze sa dotezanjem glava,dal ih treba dotegnuti

                  Comment

                  • miQzma
                    CBC Član
                    • 31.07.2007
                    • 97
                    • Beograd,Mirijevo

                    #10
                    Antifriz je redji od vode.I moze se desiti da obicna voda ne curi,a kad sipas antifriz pocne da otice.Negde imas supljinu.Proveravaj pazljivo i skontaces.Nije bitno koliko je star dihtung.Moze i nov da ti pusta.Ako si siguran da je tu,menjaj.Sta reci?!
                    Originally posted by Sheta_Junior
                    50% ljudi u srbiji vozi zastavu. 30% ljudi u srbiji vozi VW. ostalih 10% su drugi automobili.

                    Comment

                    Working...
                    X