Twin Spark Stuca

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • acasmc@200sx
    CBC Senator
    • 30.01.2007
    • 282
    • Mladenovac
    • BMW F31 320d

    Twin Spark Stuca

    Cenim da je neko vec imao slicnih problema, pa da vidim da li ih je resio i HOW?

    u pitanju su DVE 146 TS, jedna 1.4 i jedna 1.6. manifestacija problema je ista. kada je hladan auto ne prima mali gas, bukvalno trokira kada pritisnes papucicu. cim se lepo ugreje problem nestaje. na 1.6 imam plin i na plinu se "gusenje" mnogo manje primecuje. inace svecice su taze na oba auta.

    ne svetle nikakve lampice u tabli, tipa geske, bilo kakve.
    nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI
  • dexxxter
    CBC Veteran
    • 02.03.2008
    • 123
    • Beograd

    #2
    protokomer najverovatnije...

    Comment

    • vujke
      Admin
      • 29.09.2004
      • 1673
      • Mladenovac
      • Daewoo Lanos 1.5SX

      #3
      Kod njega je venturi sistem tako da informaciju sa protokomera ni ne uzima za plinsku smesu
      while(!asleep()) {sheep++;}

      Comment

      • *IvanT*
        CBC Senator XXL
        • 30.01.2005
        • 3234
        • Srbija, Beograd, Kara

        #4
        ALi ga verovatno pali na benzin kada je hladan, tako da može biti MAF. Pored njega proveriti i brizgače (dizne).
        http://www.lovatogas.co.rs

        Comment

        • Gumetina
          Banovan
          • 12.12.2004
          • 1082
          • Novi Sad

          #5
          slazem se sa ivanom da treba proveriti injektore, tj oprati iste, a MAF utice direktno na ugao paljenja, kao i informacija sa senzora temperature vode...

          prikaciti diagnozu i ocitati vrednosti sa maf-a kao i temperaturu da li se slaze sa realnim stanjem...

          p.s. ako svecice taze a kablovi ne valjaju ni za k...

          Comment

          • acasmc@200sx
            CBC Senator
            • 30.01.2007
            • 282
            • Mladenovac
            • BMW F31 320d

            #6
            kod ove 1.6 TS sto ima plin dijagnostika je prijavila 1 gresku, skidane kleme sa akumulatora, to sam ja i uradio kad sam ga menjao. cenim da je problem do dizni, od plina su verovatno zapusile. krenucu odatle pa cemo videti.

            e sad druga 1.4 TS je pravi djavo?!?! naime to se desava na leru svako malo. cuje se bukvalno da nesto "cakne" (kao kad je ugasen auto, pa polako spustas nogu na kocnicu, a ono se cuje "cak" kad se upale stop svetla ( nemam bolji primer)), padne gas trenutno na 500rpm, kao da ce da se ugasi, pa se vrati na 1000rpm, pa opet na 500rpm...., tako par puta i onda se zaustavi na 800~900rpm i radi kao sat. cak i kad se ugreje to se desava. cak smo bili ubedjeni da vuce neki talog iz rezervoara, pa smo je narokali benzina do 3/4. medjutim ostalo je isto.

            napomena "kada smo sipali Wurth, onaj za ciscenje dizni, obojica smo imali daleko manje ovih problema"

            da li je moguce da su dizne na oba?

            sto se tice kablova, mislim da bi se oni manifestovali blagim trzajima u celom rasponu gasa, ove se problemi javljaju na leru i do 2000rpm, posle toga nista. oba auta idu u crveno bez ikakvog napora. tako da bih kablove, za sada otpisao.
            nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

            Comment

            • Flavio
              CBC Senator XXL
              • 13.06.2006
              • 1926
              • 012 Centar
              • KaraWagon 1.4T.Spark

              #7
              Ne znam jel si video kakve gluposti nam napravise kablovi od sveca :

              Comment

              • OMP
                CBC Senator XXL
                • 15.11.2004
                • 458
                • Krusevac

                #8
                Flavio a sta mislis za onaj moj probelmcic sa stucanjem da isto nisu u pitanju kabolovi mozda? mada meni obrtaljka miruje i ne pada na 0, samo ono st rekoh kad je hladna hoce da stucne malo dok se ne ugreje i ponekad, sad manje kad sam ocistio dizne, ispod 2 soma obrtaja hoce lagano da stucka ali dosta slabo i malo primetno , moram i ja da prekontrolisem kablove tj kako stoje na svecama i da li nije neki nagnjecen mad relativno skoro sam to skidao i kontorlisao svece i nista cudno nisam pimetio , koja je cena kablova za nas motor? cini mi se Deki negde spomenu da je zadovoljan sa "Lika" kablovima
                Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

                Comment

                • Flavio
                  CBC Senator XXL
                  • 13.06.2006
                  • 1926
                  • 012 Centar
                  • KaraWagon 1.4T.Spark

                  #9
                  Sta znam ... rekoh ti vec,probaj dijagnostikom.
                  Zalis se na to seckanje i na uvecanu potrosnju benzina ... ocistio si dizne i pregledao svece.Ja bih jos pogledao kako radi klapna u protokomeru,da ne glavi mozda malo,i jel ispravna L sonda.
                  Kad upalis skroz hladan motor i naglo mu das gas,do 2.5-3k rpm ne vise,da nemas mozda povremene male detonacije u usisu?
                  Ako ti se to desi povremeno,opet sumnja na protokomer,obzirom da si radio dizne.
                  Seckanje kakvo je bilo kod mene mozes videti na video klipu koji sam okacio na prvoj strani navedene teme.
                  Sto se tice kablova,eMet me uputi neki dan na Liku.Ranije su bile preporuke i za "Flash" kablove.Bilo ih je u BGu.Milsim oko 40 i neki € komplet za TS8v.

                  Comment

                  • OMP
                    CBC Senator XXL
                    • 15.11.2004
                    • 458
                    • Krusevac

                    #10
                    ma protokomer sam cistio letos, nije bio prljav, klapna lepo zatvara onako na ruku, nigde nista ne glavi, bem li ga, deluje skroz ok , a sad kad je zahladnelo kad je palim upali lepo skoci na soma obrtaja i onda padne na nekih 700-800 na 2-3 sec kao da hoce da se ugasi i opet podigne na 1000 i radi normalno, ne znam sta bi to moglo biti ali sad kad je hladno to mi se desava pre nije , ma ovo stucanje me sad ne brine toliko jer se smanjilo pa cu videti, a za lambdu treba pogleati definitivno samo sto me hebe ta dijagnostika ovde sto se to slabo radi kvalitetno svi kako nesto rade ali ja nemam bas poverenja u te majstore nisu neke cene ali ipak ako mi nista nece reci ili ce mi sloziti pricu kako nista ne valja onda to nije posao, cekam da ortak uvede dijagnostku od njega u servis pa cemo onda na tenane polako s vremena na vreme da pregledamo
                    Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

                    Comment

                    • sasa km
                      CBC Senator
                      • 23.10.2007
                      • 241
                      • kosovska mitrovica

                      #11
                      Originally posted by OMP
                      , a sad kad je zahladnelo kad je palim upali lepo skoci na soma obrtaja i onda padne na nekih 700-800 na 2-3 sec kao da hoce da se ugasi i opet podigne na 1000 i radi normalno, ne znam sta bi to moglo biti ali sad kad je hladno to mi se desava pre nije ,
                      da nije problem hladan vazduh ili falsh vazduh

                      kad upalim digne obrtaje na 1200-1500 zavisno koliko je hladno i kako se greje tako se spusta kazaljka do 850-900 i temp se podigne na 85-90 sve to bez secanja
                      ALFA-naravno, molim jednu u fulu za poneti

                      Comment

                      • OMP
                        CBC Senator XXL
                        • 15.11.2004
                        • 458
                        • Krusevac

                        #12
                        nisam te najbolje razumeo za ovo sa obrtajima i grejanjem???
                        Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

                        Comment

                        • acasmc@200sx
                          CBC Senator
                          • 30.01.2007
                          • 282
                          • Mladenovac
                          • BMW F31 320d

                          #13
                          nista, malo cemo da se rastrcimo po majstorima, pa ce da vidimo. bice update.

                          hvala svima na trudu.
                          nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

                          Comment

                          • sasa km
                            CBC Senator
                            • 23.10.2007
                            • 241
                            • kosovska mitrovica

                            #14
                            Originally posted by OMP
                            nisam te najbolje razumeo za ovo sa obrtajima i grejanjem???
                            kad je masina hladna drzi vece obrtaje 1200-1500 pa posle kako se greje masina i dize na radnu temp u leru taka obrtaljka pada dok se izjednaci radna temp na 85-90 a obrtaljka na 850-900 a sve bez skakanja obrtaljke

                            posle palenja ne krecem dok minimum ne dodje temp na 70
                            ALFA-naravno, molim jednu u fulu za poneti

                            Comment

                            • OMP
                              CBC Senator XXL
                              • 15.11.2004
                              • 458
                              • Krusevac

                              #15
                              uh pa nemam ja bas uvek mogucnosti tj vremena da je cekam u mestu da se greje
                              Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

                              Comment

                              Working...
                              X