Kao sto rece Deki posli smo u off -a svi smo imali i imamo puno toga da kazemo-prebacicemo se na ovu temu.Alfina pozicija na trzistu u odnosu na konkurenciju je ocajna s obzirom na njenu istoriju,dizajn,kvalitet,performanse i to nesto cime ona "zraci" i izdvaja se u odnosu na druga auta.Svjedoci smo da su se kupci prosto otmali oko 8C u toj mjeri da ja Alfa Romeo morao da odbije preko 80 kupaca (citaj milionera) iz Njemacke.Znaci da ljudi cijene i ne zale da daju pare za pravi ALFA ROMEO,onakav kakav je nekad bio.Ukoliko 8C uporedimo sa recimo M.B SL-??? koji u startu kosta npr 120.000,doci ce mo do zakljucka da ce isti taj MERC poslije 10 godina izgubiti vise od 70% svoje vrijednosti,dok ce 8C za priblizno isti period dobiti na vrijednosti,poput rijetkih umjetnickih djela.Neko ce pomisliti kako je SL serijski auto,a 8C,nije,ali 120.000 je 120.000.Primijetio sam da ni 169 ne privlaci nista manju paznju medija,nego sto je to bio slucaj sa M.QUATROPORTE prije njegove premijere.Ukratko smatram da je buducnost ALFA ROMEA u ekskluzivnim automobilima male serije s pogonom na zadnjim tockovima opremljenim nekim "spravicama" iz F1.Npr "manetino" i sl.
ALFA ROMEO DANAS I SJUTRA
Collapse
X
-
Re: ALFA ROMEO DANAS I SJUTRA
Originally posted by SCHUMACHER...Ukratko smatram da je buducnost ALFA ROMEA u ekskluzivnim automobilima male serije s pogonom na zadnjim tockovima opremljenim nekim "spravicama" iz F1.Npr "manetino" i sl.
Alfa pravi automobile u velikim serijama, i tu nema ništa loše.
S'vremena na vreme će izbaciti nešto poput 8C zbog imidža kompanije, i to je to...
-
-
Hajde da se prebacimo ovde..Ja sam lepo napisao (pominjući Acord-a)..da pričam o zahtevima zahtevnijeg vozača...i dalje mislim da je Acord "pametniji" izbor..to..šta je 159-ka uradila po kiši...hm..slažem se..ali to je za baš zahtevne vozače..i služi nama "bolesnima" da imamo keca u rukavu
Da se razumemo (ispada da propagiram Japance)..ja Alfu volim..od prvog sekunda..a zbog ljubavi se dosta toga radi..i Alfa je jedan od retkih automobila koje možeš da voliš..SOMETIMES IS GOOD TO BE BAD
Comment
-
-
Manfred:Zasto to pitas,ne vidim razlog zbog cega naslov teme ne bih pisao velikim slovima? Sto se Japanaca tice neosporno je da su napredovali i da je Akord odlican izbor ljudima koji zele da sa malo novca zele da kupe dobro dizajniran automobil,sportskog imidza i performansi,i prije svega zadovoljavajuceg kvaliteta,ali...Sto se Ferrarija tice njemu Maserati nije konkurencija-svi znamo sta je Ferrari-tako da ne bi bila ni Alfa.Kada bi Alfa pravila takve automobile trebalo bi joj manje novca za sirovine,mogli bi vise da se fokusiraju na kvalitet finalne obrade,poboljsali bi imidz firme,sto bi im se kasnije vratilo kroz "dobru zaradu".
Comment
-
-
To sto ja otvaram "svaki dan" neku novu temu samo govori o tome koliko VOLIM ALFA ROMEO i cijenim misljenje ovdje prisutnih ljudi.A forum i postoji da bi dobili odgovore na neka pitanja koja nas zanimaju i razmjenjivali iskustva.Sto se tice pravila o velikim slovima i broju otvorenih tema,mislim da postoji administrator koji bi me obavijestio o nepravilnostima vezanim za iste.Naprotiv nisam primijetio da su ljudi nezainteresovani za teme koje sam do sad pokretao.Nadam se da tvoja primjedba nije proizasla iz neke lose namjere.Izvinjavam se zbog off-a.
Comment
-
-
ZEPELIN:I ja sam se zacudio vjeruj mi.MANFRED:OK ako nije losa namjera.Da se vratimo na temu:Nisam odusevljen sto Alfa prema nekim najavama planira da neke buduce modele dizajnerski bazira na 8C (mada je to vec uradila sa MI.TO-m).Mislim da ce to umanjiti velicinu modela 8C,a da ce Alfu spustiti na nivo nekih "konfekcijskih" proizvodjaca.
Comment
-
Comment