Problem sa startovanjem Alfa 33 1.5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dzalf
    CBC Član
    • 28.07.2006
    • 85
    • Beograd/Zarkovo

    Problem sa startovanjem Alfa 33 1.5

    U poslednje vreme imam problem sa startovanjem na benzin Alfe 33 1.5 sa 2 karburatora.
    Naime posto imam ugradjen uredjaj za gas u sustini najvise i vozim na gas, ali sam ga uvek na kraju prebacivao na benzin kako bih mogao lakse da ga startujem i to je radilo sasvim OK sve do pre jedno 10-15 dana kada po prvi put nikako nisam mogao da ga upalim na benzin a bogami bas sam pokusavao. Samo je jednom kao probao da upali, nakon cega sam mogao da verglam do beskonacnosti. Pomislih da je to verovatno zbog hladnog vremena, ali ne, to se ponavlja vec danima iako je otoplilo - uvece ga ostavim na benzin, ujutru nema sanse da upali pa moram da ga palim na gas i to tako sto dok verglam pritiskam dugme kojim se "uspricava" gas sve dok ne uhvati.
    Proveravao sam elektriku, majstor kaze da je sa njom sve OK.
    Molim vas za pomoc sta bi moglo biti i sta ciniti kako bih otklonio to.
    Jednom Alfa, uvek Alfa!
  • Tihomirce
    CBC Senator XXL
    • 06.09.2008
    • 443
    • Arandjelovac

    #2
    Pa ako ti zagrejan radi na benzinu bez problema postoji mogucnost da sauh pravi problem ,
    ili nemoze da se povuce do kraja ili se mozda otkacio,
    a ako uopste muci na benzin proveri AC-pumpu , vidi dal daje gorivo uopste ,
    ja sam imao taj problem sa mojom bivsom 33-kom ,
    u samoj pumpi je pukla polugica pa je cas radila cas ne ,
    sve zavisi kako stane , skini crevo ka karburatorima i stavi u flasu pa upali (na plin),
    treba da daje puno crevo bez prekida, i flasu od litar ipo da napuni za tridesetak sekundi.

    Comment

    • Dzalf
      CBC Član
      • 28.07.2006
      • 85
      • Beograd/Zarkovo

      #3
      Ma poceo je malo da zeza na benzinu i mimo startanja.
      Npr. kada tokom voznje prebacim na benzin on se zagusi, gotovo se ugasi i treba mu vremena da krene kako treba ( kao da probija). I tako ide dok ne stanem (npr. na semaforu), a kada hocu da krenem, tek sto pipnem papucu gasa on se ugasi! Ja ga upalim, pocnem da dajem gas on se opet gasi i tako jedno 3-4 puta dok konacno ne krene, nakon cega se vise ne gasi.
      Jednom Alfa, uvek Alfa!

      Comment

      • Tihomirce
        CBC Senator XXL
        • 06.09.2008
        • 443
        • Arandjelovac

        #4
        Probaj kako baca gorivo za svaki slucaj

        Comment

        • Big
          CBC Član
          • 14.08.2008
          • 27
          • bg

          #5
          I ja imam slican problem, kad prebacim na benzin kola mi se ili ugase ili jedva prebacim do 4000 obrtaja. Ja sumnjam da nije pumpa za benzin . . . .

          Comment

          • djlosmi1
            CBC Član
            • 03.04.2008
            • 85
            • Beograd

            #6
            Isti problem, radi na benzin ali stucka, i kad naglo dodam gas guši se= riknula pumpa za benz jer je rezervoar bio na minimumu dok je auto vozen na plin

            Comment

            • Dzalf
              CBC Član
              • 28.07.2006
              • 85
              • Beograd/Zarkovo

              #7
              Ali kod mene nije bas takva situacija - kada ga ugasim i ostavim ga npr. 3-4 sata on pali na kljuc, bez problema, ili sa max 2-3 sekunde verglanja, medjutim kada ga ostavim na malo duzi period, npr. da prenoci ili tokom celog dana onda vergla li vergla i nece da upali poprilicno dugo (bar pola minuta, katkad i duze).
              E kad upali, onda je to druga prica, onda stvarno super vuce, sve dok vozim na benzin. Kada ga prebacim na plin pa dodje vreme da ga ponovo sa plina prebacim na benzin - ista prica, nece da povuce, zagusi se i gasi se.
              Ovo kako ide kad je na benzinu navodi me da sumnjam da je problem pumpa za gorivo ali... Najgore je sto ne znam sta bi jos moglo da bude.

              Btw. vozim ja njega i na benzinu, ne samo na plinu, a gotovo uvek imam pola rezervoara benzina punog (ako se smanji do 1/4 odmah pravac pumpa).
              Jednom Alfa, uvek Alfa!

              Comment

              • Tihomirce
                CBC Senator XXL
                • 06.09.2008
                • 443
                • Arandjelovac

                #8
                Pa može da bude pumpa , kad prenoći, ako pumpa nedrži dobro
                gorivo se vrati u rezervoar i pumpa teško povuče ,
                jel ti se desi pri jutarnjem paljenju da prebaci na dve tri sekunde pa onda vergla na prazno ?
                Pa kad upali posle pali na pola ključa bezmalo ceo dan .

                Comment

                • Dzalf
                  CBC Član
                  • 28.07.2006
                  • 85
                  • Beograd/Zarkovo

                  #9
                  Otprilike tako.
                  Jutros kada sam probao da upalim malo (jedno dve do tri sekunde) se mucio i da okrene (kao da nema snage), a onda je verglao neko vreme dok nije povukao i upalio. E onda sam probao da mu dam malo gasa i on se ugasio, ali je zatim brzo i upalio.
                  Danas citav dan je palio maltene na pola kljuca.
                  Da dodam da mu ler gas nije stalan. Kada upali, ler gas je na oko 700 rpm, da bi tokom voznje uglavnom bio na oko 800-850 rpm na temperaturama 50-60 C koje se bogami najduze zadrzavaju, da bi tek kada u gradskoj voznji nekako dostigao 80-85 C i ler gas povecao na 1000 rpm koliko bi inace i trebao da bude, i tu se stabilizovao.
                  Jednom Alfa, uvek Alfa!

                  Comment

                  • Chila
                    CBC Senator XXL
                    • 18.07.2008
                    • 401
                    • Kos. Mitrovica

                    #10
                    Kao sto neko vec rece,moze da bude pumpa,ne drzi gorivo i onda treba duze da vergla pro prvom paljenju.
                    Generealno je problem kod svih auta koji koriste tng da se ne vodi racuna o kolicini goriva u rezervoaru ( mislim na benzin ) pa je pumpa delimicno suva i neredovna voznja na benzin sto opet prouzrokuje probleme sa pumpom,instalacijom i diznama!
                    Ja sam licno celo leto vozio na plin dok je gorivo bilo na crvenom,kada sam pokusao da vozim na benzin,haos,trokira gusi se.Benzin koji je bio u rezervoaru je izlapeo,kad sam sipao novi sve ok,mada je od tada poceo da ima male neravnomernosti u radu na benzin,pumpa!
                    Samo vas gledam ...

                    Comment

                    • Dzalf
                      CBC Član
                      • 28.07.2006
                      • 85
                      • Beograd/Zarkovo

                      #11
                      OK, ali kao sto rekoh kod mene gotovo uvek ima pola rezervoara, nikad ispod 1/4 i cesto ga provozam na gorivo, izmedju ostalog bas iz razloga da pumpa ne bude suva.
                      Jednom Alfa, uvek Alfa!

                      Comment

                      • Tihomirce
                        CBC Senator XXL
                        • 06.09.2008
                        • 443
                        • Arandjelovac

                        #12
                        Originally posted by Dzalf
                        Da dodam da mu ler gas nije stalan. Kada upali, ler gas je na oko 700 rpm, da bi tokom voznje uglavnom bio na oko 800-850 rpm na temperaturama 50-60 C koje se bogami najduze zadrzavaju, da bi tek kada u gradskoj voznji nekako dostigao 80-85 C i ler gas povecao na 1000 rpm koliko bi inace i trebao da bude, i tu se stabilizovao.
                        To bi morao dobar maistor da pogleda i našteluje karburatore ,
                        i onda nebi toliko variralo i išao bi kao prava aždaja ,
                        ja sam na mojoj skinuo te karburatore i stavio usisnu granu za jedan karburator na sredini
                        i stavio kečev karburator i sit se navozao (moja je bila 1.3) ovako

                        Comment

                        • Dzalf
                          CBC Član
                          • 28.07.2006
                          • 85
                          • Beograd/Zarkovo

                          #13
                          Originally posted by Tihomirce
                          To bi morao dobar maistor da pogleda i našteluje karburatore ,
                          i onda nebi toliko variralo i išao bi kao prava aždaja.
                          Ma znam da bi trebali da se nasteluju karburatori, na Alfinom selu sajta sam postavio pitanje zna li neko nekog dobrog majstora da mi preporuci koji bi nastelovao oba karburatora da rade kako treba, jer sad sigurno rade razlicito, ali jos uvek nisam dobio odgovor na to pitanje.
                          Jednom Alfa, uvek Alfa!

                          Comment

                          • Tihomirce
                            CBC Senator XXL
                            • 06.09.2008
                            • 443
                            • Arandjelovac

                            #14
                            Pa jedino što mogu da ti redložim je da pitaš ovde http://www.arcs.org.rs/forum/#nogo možda će neko znati odgovor

                            Comment

                            • Big
                              CBC Član
                              • 14.08.2008
                              • 27
                              • bg

                              #15
                              Danas sam bio kod majstora. Izvadili smo pumpu u rezervoaru koja je bila PUNA mulja ili tako neceg (razlog : rezervoar nije plastican vec metalni pa je doslo do korozije). Elem, ocistili smo filter i pumpu, vretili i u potpunosti resili problem

                              Comment

                              Working...
                              X