Posedujem lanciu themu 2.5tds od skora i prvi put se srecem sa dizelom. interesuje me koliko litara prima sistem za hladjenje i i dali u kuleru sme da ima ulja.danas sam primetio da ima oko pola decilitra ulja.Da li je u pitanju turbina i ako jeste sta dalje raditi.
Lancia tds
Collapse
X
-
Re: lanci tds
imao sam 2.5d...
ako me secanje ne vara sistem za hladjenje je 12l
ulje u interkuleru je znak da turbo nije bas 100%. nista, ocisti to i teraj dalje. prati potrosnju ulja. btw, koliko god dobro da vuce, budi svestan da nije predvidjena da turbina radi stalno. nemoj je voziti kao benzinca.
-
-
Re: lanci tds
Hvala Djape.Iznenadilo me je da i sa 10 l u rashladnom sistemu lonce je prazno inace vozim cromu 20 i ritma abartha125 (trenutno je u postupku restauracije) pa me je iznenadilo koliko prima tecnosti.Danas po ovom mrazu upalio je bukvalno iz prve ali u interkuleru ima malo vise ulja a kada vratim crevo iz interkulera u usisnu granu gusi se.sumljam na turbinu,neznam ako ima neki semering mozda je propao ili nesto slicno.Sta bi mogao da uradim sta preporucujes.mislim da smo svi na forumu na TI !
Comment
-
-
Re: lanci tds
Nema tu puno sta da se predlozi, skini turbinu i nosi na remont. Kvalitetan remont kosta 200-250 evra pa si opet miran dosta dugo.
Ovo jeste udarac kad treba odmah da iskesiras ali kao sto rekoh to nije nesto sto se radi svaki cas.
Usput operes interkuler i hladnjak sve spakujes nazad i to je to.
Inace svaka cast na izboru automobila (mislim na sva 3). Ja imam Cromu 2.0 16V ali sam vise bio zagrejan za Temu. Njena tabla i dan danas izgleda fantasticno. Medjutim tesko je naci je u dobrom stanju tako da sam ipak zavrsio sa Cromom.Live together, die alone.
Comment
-
-
Re: lanci tds
od uvek fiat da ne pominjem ficu i keca u mom vlasnistvu a izmedju ostalog i regatu 1.6 i argentu koja je po udobnosti bolja i od crome.Moja croma je 8v i imao sam mnogo problema sa elektronikom devedesetih drao me je tip iz Banje kod Arandjelovca i cini mi se Bane sa banovog brda sad je na autoputu.Ali tada je bilo tako odavno imam granu sa karburatorom i plinom i nikada vise kvar gura veeec 200 hilj km.verovali ili ne trap uradio tip iz jovca da ga ne reklamiram i presao je oko 150.oookm tek bi sada trebalo da se radi.Croma za nase uslove je najidealniji auto sobzirom na odrzavanje.Ko je vozi zna da je jedan od najudobnijih.Ritmo abarth 125 vozim 14 godina to je lud auto presao oko 2oo.ooo.Sve sam pare u onoj krizi za gorivo dao i jurio se sa golfovima i bmw.Medjutim kada me je evo2podrazumeva se integralka za par sekundi ostavila 100m smirio sam se.BIla je crvena KS tablice i tip iz KV je slupao.Imam neke slike od ritma koje cu kasnije da okacim.Dape trazio sam tu granu po forumu ali je nisam nasao,ako znas gde je javi.Za ostresa prebaci tablu sa teme ima u bosni par komada 8.32 a jednu sam video na Kosovu i metohiji.pokusao sam da je uzmem ali je problem sa nasima na granici
Comment
-
-
Re: lanci tds
Djape.Ritmo mi je na klocnama.Spusten je malo oko 3-4cm.Nazad su stavljeni diskovi menjam kocione cevi ali ne sve i glavni kocioni je od Crome tu je ritmo bio slab jeste da je lak ali slabo je kocio cak sam u ribarevini u toku jurnjave lupio jednog od pozadi bacio branik u moracu(mislim pored jer nije ekoloski za ekolosku)hladnjak za vodu zalepio zvakom i prespojio creva od hladnjaka za ulje i dosao kuci.Na karoseriji nikakva ostecenja.E sada uradio sam malo limariju kavez se radi.Ali tu sam stao jer hocu da mu blatobrane uradim kao na hf-u i to ne od poliestra vec od lima.felne idu 16 sa 7j.Razmisljam oko motora da mu vratim stari ili da ubacim neki fiatov savremeniji.I sve bi bilo lepo i brzo uradjeno da nas ova gglobalna kriza zaobidje mada smo navikli.
Comment
-
-
Re: lanci tds
izduvna grana: viewtopic.php?f=11&t=35560
taj dizel kod tebe je kao ovaj, iz moje pokojne 132d, samo ima turbo
taj motor je 100 puta bolji od 1.9, mnogo je bolji odnos snage i zapremine. takodje, mislim da za te pare koje ces dati za remont turba nema sanse da kupis stvarno dobar motor 1.9
sta je sa tom argentom? radi pali ide ili sta? jel bi je prodao? ja sam takodje ljubitelj fiata, imam 131 i 132 i jos par drugih "krseva", baci oko na viewtopic.php?f=269&t=33427 i http://lada-klub.com/viewtopic.php?t=1182 mogao bi lepo da se predstavis u fiat/lancia klubu i da otvoris par tema o svojim alama.
sto se ritma tice, ima odlicna fora za cevnu sasiju za napred i pozadi, nije ni skupo, ako ti trebaju delovi znam ko ima 2-3 komada ...
Comment
-
-
Re: lanci tds
Originally posted by djidjiZa ostresa prebaci tablu sa teme ima u bosni par komada 8.32 a jednu sam video na Kosovu i metohiji.pokusao sam da je uzmem ali je problem sa nasima na granici
A 8.32 uuuuuuuuhhhhhhhhh to bi stvarno bila prava stvar. Videcemo, za sada jos utezem Cromu. Moram da radim trapove i zamenim amorte.Najverovatnije cu na prolece da odradim prednji trap posto su mi tu amorti katastrofa, pa zadnji kad opet skupim pare.
Ima u oglasima regata, ne znam dal je greska ili ne ali cene je 750e 1.6 16V motor, sa slika izgleda ocuvano. Idealno da se sredi cisto za okupljanja.Live together, die alone.
Comment
-
-
Re: lanci tds
Djape nisi me razumeo nekada sam vozio ardjentu i regatu a sada ova tri preostala.Lada ti je super motor najbolji.nazad joj hvali dobar branik i auspuh sa dva izduva.na odpadima imaju zadnji lonci recimo od bmw sa dva izlaza ali neznam dali moze da stane ispod lade.Izduvna grana je ista kao moja mada cini mi se da je od 1.6TC.TEBI I SVIM FIATISTIMA I LANCISTIMA ZELIM SVE NAJLEPSE I NOVIH FIATA U GARAZI U 2009 GODINI.
Comment
-
-
Re: lanci tds
u najkracim crtama:
odozdo u prednjem delu idu dve cevi od prednjeg veznog lima preko nosaca ramena do ispod prednjih sedista. pod haubom je "koska" od kosha do kosha. u zadnjem delu je nesto slicno ali me nemoj drzati za rec na sta se tacno vezuje. uslov za ugradnju je zdrava karoserija. znaci prvo mora da se iskrpi i popravi sve sto je trulo i iskrivljeno.
cena oko 150e za napred i oko 100 za pozadi ili 200 ako ces sve zajedno. sve se radi na licu mesta, znaci da bi morao da se odreknes auta na 2 dana.
sve je custom made, nema nista slicno na trzistu. nije zamisljeno za ritma. u originalu je to izmislio jedan moj pokojni prijatelj, drzao je u zemunu auto servis 20 godina. stalno su se sretali sa problemima kod zastave koja pogubi geometriju trapova cim pocne da trune. kapo sto si vec ukapirao, donji postroj ritma je veoma slican, da ne kazem isti kao na 101 i jugu. takozvane "sanke" su samo odlaganje problema. pucanje skoljke se samo pomera unazad ka pozarnom zidu. ova varijanta je omogucila da (svojim ocima sam video) zastava poly, koju tovare preko svake mere, 10 godina posle ugradnje te cevne sasije i dalje ide ravno i ne "glisira" kad das gas. dosao je vlasnik da mu srede limariju kad je vozacko sediste pocelo da mu propada koliko je bio truo, falilo mu je 30% sajtne. mislim nije je bilo uopste! trapovi su i dalje bili na mestu.
momak koji je radio u tom servisu mi je drugar i sad ima svoju radionicu i moze to da ti odradi. bilo bi lepo da motor bude u autu a enterijer povadjen (sedista i tepih) ako ga dovezes da se odradi.
Comment
-
Comment