Stelovanje paljenja na Puntu 1998. 1100 ccm Mk1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • godja80
    CBC Član
    • 27.08.2008
    • 25
    • mladenovac

    Stelovanje paljenja na Puntu 1998. 1100 ccm Mk1

    Pozdrav!
    Zanima je jel zna neko da li postoji mogucnost stelovanja paljenja na Puntu 1998. 1100 ccm?
    Desava mi se da neki put teze pali i da puca iz auspuha. Menjani su kablovi, svecice, bobine, filteri......i pre toga je bilo istih simptoma. Moze li uzrok da bude los spaner ili prezubcenje zubcastog kaisa?

    Hvala ))
  • etibor
    CBC Senator
    • 12.05.2008
    • 293
    • Pancevo

    #2
    Re: Stelovanje paljenja na Mk1

    A da li imas plin?
    Stilo 1.9JTD 16v 140KS

    Comment

    • mikisxy
      CBC Senator
      • 25.09.2008
      • 238
      • beograd

      #3
      Re: Stelovanje paljenja na Mk1

      ne steluje se ugao paljenja.prezupcenje moze biti jeden od uzroka

      Comment

      • etibor
        CBC Senator
        • 12.05.2008
        • 293
        • Pancevo

        #4
        Re: Stelovanje paljenja na Mk1

        To bas htedoh reci.
        Ali ako imas plin onda moras da skines klemu akumulatora na 15-tak minuta da se komp. vrati na default vrednosti stelovanja paljenja... Ja imao takav problem.
        Ali ako nemas plin onda ne znam. A ako imas plin objasnicu detaljnije, mada sam vec negde objasnjavao...
        Pozdrav...
        Stilo 1.9JTD 16v 140KS

        Comment

        • godja80
          CBC Član
          • 27.08.2008
          • 25
          • mladenovac

          #5
          Re: Stelovanje paljenja na Mk1

          E da...zaboravio sam to da kazem....imam BRC plin. Na plin neki put radi ok, a neki put na leru radi na majem broju obrtaja nego sto je normalno.

          Comment

          • etibor
            CBC Senator
            • 12.05.2008
            • 293
            • Pancevo

            #6
            Re: Stelovanje paljenja na Mk1

            Ako se ne varam to je Venturi sistem, preko usisne grane? A ne seqvent.
            Posto su na plinu i na benzinu dve razlicite tacke paljenja, nema sanse da se plin toliko kvalitetno nasteluje da tacka paljenja bude ista kao i na benzinu. Kada ga vozis na plinu, ECU trazi tacku paljenja i posto ga uglavnom vozis na plinu ta tacka se pomeri da kazemo na plin. Medjutim kada ga vozis na benzin on tu tacku vraca nazad. I tako nikada ne moze da nadje tacno tacku paljenja... Ja sam imao takav problem i zezao sam se 3 meseca sa tim, sve dok nisam resetovao komp skidanjem kleme sa akumulatora. Posle resetovanja kompa obavezno na stelovanje plinskog uredjaja, ali odmah a ne posle 100,200,300...km i voziti na benzin do majstora za stelovanje. Znaci, kod kuce resetujes, pa ides kod majstora. Stelovanje obavezno sa Lambda sondom u auspuhu, a ne po sluhu. Sve dok nisam ispostovao ovu proceduru, mene je zezao paljenje, ler gas i stabilnost rada motora...
            Seqvent plinski sistem je zbog svega ovog mnoooogo bolji. Ali sta da se radi kada smo mi stekare pa necemo da dajemo vise para za ono sto ne mora. Ja kada sam ugradjivao plin, kostao me je 450e, a seqvent je kostao 700e. Da sam ugradio seqvent i dan danas bih vozio tog Punta zato sto je bio odlican... Mada Stilo mmmmm... , mada kredit mmmmm
            Pozdrav...
            Stilo 1.9JTD 16v 140KS

            Comment

            • godja80
              CBC Član
              • 27.08.2008
              • 25
              • mladenovac

              #7
              Re: Stelovanje paljenja na Mk1

              Plinski uredjaj je BRC monopoint....mislim da je neki Lambda controled.
              Nista onda cu da prvo odem da mi neko prekontrolise zubcasti kajis i spaner......pa ako je to ok....onda trazim dalje, tj. da resetujem komp i da idem na stelovanje plina....A sto se tice tog stelovanja tacke paljenja plina, jel se to radi preko kompa ili na neki drugi nacin?

              Comment

              • b_samardzic
                CBC Senator XXL
                • 02.04.2005
                • 1557
                • Smederevo

                #8
                Re: Stelovanje paljenja na Mk1

                ECU sam adaptira tacku paljenja u zavisnosti od kvaliteta benzina.
                ECU nezna da ti vozis na plin pa pokusava da koriguje vreme ubrzgavanja i tacku paljenja i to upamti u memoriji.
                Kad upalis na benzin on pocne da brlja.
                Postoji vise nacina resenja problema.

                Comment

                • etibor
                  CBC Senator
                  • 12.05.2008
                  • 293
                  • Pancevo

                  #9
                  Re: Stelovanje paljenja na Puntu 1998. 1100 ccm Mk1

                  Tacno tako.
                  To je sustina problema...
                  A jedan od nacina resenja problema je opisan dva posta iznad...
                  Stilo 1.9JTD 16v 140KS

                  Comment

                  • godja80
                    CBC Član
                    • 27.08.2008
                    • 25
                    • mladenovac

                    #10
                    Re: Stelovanje paljenja na Puntu 1998. 1100 ccm Mk1

                    ok......sutra vozim kod majstora da mi proveri zubcasti kajis i spaner......pa onda ako sve bude kako treba - pravac kod plinadzije cini mi se da majstor koji mi je ugradjivao plin (inace moj dobar drug) ima i uredjaj za dijagnostiku, pa cemo verovatno i to da iskoristimo da sve bude nastelovano kao treba.
                    U svakom slucaju hvala puno svima na svetima.....sigurno ce pomoci.
                    Pozdrav

                    Comment

                    Working...
                    X