skrama na cepu za ulje Alfa 147 1,6 TWINSPARK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • janjo
    CBC Početnik
    • 07.02.2009
    • 2
    • Kraljevo
    • renault lagunaIII

    skrama na cepu za ulje Alfa 147 1,6 TWINSPARK

    Pozz. Imam Alfu 147 sa 1.6 twin spark motorom 105cv. presao sam sa njom nekih 20tak hiljada.
    Pri kupovini sam pogledao cep bilo je sve ok. Zamenio ulje radi preventive. Posle izvesnog vremena pogledao cep i nivo ulja sve ok. Posle 5000 km primetio prvi put malu naslagu skrame, zatim obrisao i pratio narednih 10tak hiljada sve bez trunke skrame. Zatim ide pucanje zupcastog i ravnjanje glave,ugradnja novih 16 ventila, semeringa, zamena kaiseva, zaptivke, ulja, filtera. Posle 700 km proveravam ulje i vidim na cepu opet malu kolicinu zuckaste skramu. Razumeo bih da se non-stop javlja, ali za 20000 javlja se 2x. Sta je u pitanju?
  • Tihomirce
    CBC Senator XXL
    • 06.09.2008
    • 443
    • Arandjelovac

    #2
    Re: skrama na cepu za ulje

    Pa da nekujemo teoriju zavere nego ono osnovno ,
    motor se nije zagrejao lepo i otud malo skrame na čepu , kratka vožnja po hladnom vremenu ,
    nije opasno

    Comment

    • ragazzoni
      CBC Senator XXL
      • 24.02.2009
      • 774
      • Obrenovac i okolina
      • Opel Omega 2.0i-16v

      #3
      Re: skrama na cepu za ulje

      Bela skrama koja se najčešće pojavljuje na čepu ulja svakako potiče od vode koja je dospela u unutrašnjost motora. Voda može dospeti ili iz sistema za hlađenje ili iz vazduha. Ovo prvo je poznato-dihtung glave, prsnuća glave, bloka ili usisne grane. Bitno je napomenuti da ova skrama intenzivno ostaje vidljiva bez obzira koliko se motor dugo vozio zagrejan. Drugi vid naslaga potiče od u****nog vazduha za rad motora. Pošto nijedan motor ne DIHTUJE idealno između klipnog kompleta i cilindra, uvek deo gasova prodre u uljni prostor ispod klipa, a samim tim ukoliko je veća vlažnost vazduha i deo vlage ostane u motoru pa se kondenzuje na čepu i poklopcu motora. Ova vlaga i naslage nestaju intenzivnom vožnjom 30-50 km. Pravi šok dožive ljudi koji ne veruju u ovu teoriju kad im na BUBI pokažete takođe beo čep. Ovakve stvari se ponegde ublažavaju usisom toplog vazduha, naravno gde je to proizvođač predvideo.
      ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
      Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #4
        Re: skrama na cepu za ulje

        Originally posted by Tihomirce
        Pa da nekujemo teoriju zavere nego ono osnovno ,
        motor se nije zagrejao lepo i otud malo skrame na čepu , kratka vožnja po hladnom vremenu ,
        nije opasno
        Potpisujem
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • M2fast4u
          CBC Član
          • 29.09.2007
          • 62
          • West side

          #5
          Re: skrama na cepu za ulje

          Prati prijatelju nivo tecnosti u rashladnom sistemu...Ako je s tim sve ok,veruj da si kupio lose ili neko fals ulje...Imao sam sustreta s tim...Pozdrav..

          Comment

          • mikisxy
            CBC Senator
            • 25.09.2008
            • 238
            • beograd

            #6
            Re: skrama na cepu za ulje Alfa 147 1,6 TWINSPARK

            napisase kolege sve mogucnosti

            Comment

            • SAAB PoWeR
              CBC Senator XXL
              • 26.04.2005
              • 1394
              • tu iza coska(Milwaukee USA)

              #7
              Re: skrama na cepu za ulje Alfa 147 1,6 TWINSPARK

              o ovome je pisano vise puta , i ovi novi kolaci ovde bi trebali bi malo vise da koriste opciju SEARCH pre nego bilo sta napisu , ipak nije ovo forum za viceve ...
              _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

              Comment

              • milos147
                CBC Početnik
                • 09.01.2009
                • 7

                #8
                Re: skrama na cepu za ulje

                Originally posted by Tihomirce
                Pa da nekujemo teoriju zavere nego ono osnovno ,
                motor se nije zagrejao lepo i otud malo skrame na čepu , kratka vožnja po hladnom vremenu ,
                nije opasno
                utvrdio uzrok samo ovo moze da bude. nivo tecnosti ok. presao 5000 i nema nicega.

                Comment

                Working...
                X