Punto I motor- problemcici

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    Punto I motor- problemcici

    Motor 1.1 55 klasika.
    Motor prokuvao. Ostao bez vode. Na vreme shvaceno ugasen( sa znakom pitanja).
    Dosuta tecnost, nije bilo tragova mesanja i pusten u promet
    Posle 2 dana zamena kvacionog seta i ujedno dok je menjac bio dole zamenjen semering radilice.
    Sta de dogadja. Pojavljuje se posle 2 dana sa dijagnozom preveliki gubitak ulja. Dosuto ulje i pusten u promet uz kontrolu.
    Dolazi sutra uz isti problem (preveliki gubitak ulja 2L za dan). Nema tragova sagorelog ulja niti mesanja sa rashladnom tecnoscu.
    Dosuto i uzet na proveru.
    Na ler gasu nema nikakvog curenja. Uz visoke obrtaje pojavljuje se blago curenje iz pravca novog semeringa (skinut dekl zamajca).
    Uvatim gore skinem iber crevo kad ono gruva dobar pritisak bez dima. Uocavam veliki pritisak kao razlog izbijanja ulja na semering. Radi provere zapusavam iber crevo rukom i naravno curenje na semer. drasticno se poveca.
    Posto nisu cista posla a i auto je vec prokuvao lakse mi je bilo da skinem glavu nego ponovo menjac da bi video sta je sa semer.
    Na dihtungu nisu bila cista posla. Bilo je tragova probijanja na prvom cilindru i jedan mali trag bas prema rupici oduska. Mislio sam da je problem nadjen ali pojavili su se i neki drugi problemi. Ujedno prvi usisni ventil ima tragove dubinske rdje kao znak jos ranijeg problema sa gubitkom vode.
    Sta se naime dogadja. Motor sastavljen ali ostalo veliko podbacivanje pritiska i curenje na semeringu. Uz sve to kad naculjim usi cujem malo suvise suv zvuk u radu motora. Skidam dekl i imam sta da vidim. Bregovi suvi, skinem uljnu magistralu za prskanje bregova i ona prazna. Zbunjen . Verglam bez dekla i magistrale tj upalim motor i na dovodima ka magistrali nema dovoda ulja, nema pritiska. Sad ne znam mozda je to bilo i ranije (suv zvuk ali sam ga sad tek cuo zbog ovih radova).
    E sad znaci ima vise pitanja.
    Da li neko ima iskustva dal taj motor dobro duva na iber i ako je sve u redu?
    Zasto nema ulja na magistrali, mada verujem da je to novonastali problem jer inace bi se bregovi istrosili da nije bilo podmazivanja?
    Da li je mozda iznenadno zapusenje kanala prema magistrali, dovelo i do tog prevelikog podpritiska i curenja ulja? Posto kazem da je pritisak u odusku ostao i posle uradjene glave i ako je stari dihtung davao znake svakakvog mesanja.
    Aj malo pomoci, jer ako je veliko podbacivanje u kuciste normalno kod tog motora da ne skidam ponovo glavu nego sada menjac. Ali i pored toga ostaju suvi bregovi tako da........malo pomoci, sugestija, iskustava, predloga
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
  • b_samardzic
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 1557
    • Smederevo

    #2
    Jesi li proveravao lezaje na radilici mozda imaju preveliki luft pa strada semering. Da li je na radilici bio zljeb napravljen od starog semeringa.

    To sa uljem sto ga nema na bregovima i nije neki problem nego sto ga verovatno nije bilo ni na lezajima bregaste pa su se verovatno ostetili.

    Da li ti se lampica za ulje sporo ugasi kad upalis motor.

    Moguce je da si zacepio uljni kanal sa dihtungom glave pri montazi.

    Savetujem ti da ga rasklopis i premeris sve lezaje i na radilici i na bregastoj jer neznam koliko je radio tako na suvo.

    Nadam se da gresim ali ...

    Comment

    • KdF
      CBC Senator
      • 06.12.2004
      • 242
      • Beograd

      #3
      Koliko se secam, kod tog motora moze dihtung glave da se okrene naopako, a tada sve radi normalno (simetrican je) osim sto se zatvori kanal za ulje prema glavi, i bregasta i ventili ostaju bez podmazivanja.
      Menjao si dihtung, zar ne?

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #4
        U pravu si. U zurbi je bio okrenut naopako i zatvorio kanal za ulje. A sad je sve u redu sem tog semeringa. Za koji dan se skida menjac da se vidi zasto curi na obrtajima tj vecim pritiskom u kucistu rajke.
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        Working...
        X