MOLIM DOBRONAMERNE DA PAZLJIVO PROCITAJU POSTO MI ZAISTA TREBA SVAKI SAVET.
Pre neki dan sam uradio veliki servis (svi kaisevi,ulje,filter).
Kako nisam ni znao da auto ima balans vratilo,ovaj kais prvobitno nisam ni uzeo. Da bude jos bolje majstor me zove i kaze da mi treba i balans kais ali da
trenutno na autu ovog kaisa i nema. Posto uvek volim da sve bude po knjizi uzmem ja i ovaj kais (posto sam zurio nisam ni pitao za rolere a ni prodavac ih nije ponudio).
Dakle zamenjen (postavljen tacnije) i balans kais a roleri nisu menjani. Majstor ih je vrteo i rece da su OK.
Preuzmem ja auto ono milina jedna, mirna u leru, tecnije povlaci, ne trza kod saltanja. Par dana vozim ja lagano reko za svaku sigurnost.
Resim ja da nagazim i tu pocinju problemi. Kako skala dodje do oko 120 kao da se ukljuci elektronska blokada - ni trunke preko toga (da napomenem da na posao idem auto-putem pa otud i mogucnos da razvijem vece brzine). Ne trokira, ne gusi se, ali jednostavno ne mere preko. Znaci povlaci super od nule, tecno ubrzava i samo cap - blokira i drzi tu brzinu i ako ima jos hoda u pedali.
Posto mi se desila jedna detonacija u medjuvremenu (a da nisam pomenu venturi plin) pomislim da nije zvekno protokomer i svratim na dijagnostiku.
Dijagnostika ne pokazuje nista nenormalno. Jedino sto sam u medjuvremenu primetio je neka buka bas tu negde kad i nastane problem, ali vise kao zveketanje lima.
Razmisljam ja nema logike da je zbog balans kaisa, al opet to je jedino razlicito u odnosu na stanje pre servisa.
Danas skinem kais, upalim auto, trese u leru trzucka dok ubrzava ali ubrzava dok god drzim gas, znaci navuko sam do 160 bez problema.
Primetio sam da je kais ostecen na jednom mestu.
Da li je moguce da je neki roler los pa da na vecim brzinama koci? Al opet kako uvek bas na istoj.
Znaci svaka ideja je dobrodosla. Sto mi neko rece Italijan je to ne trazi logiku.
Pre neki dan sam uradio veliki servis (svi kaisevi,ulje,filter).
Kako nisam ni znao da auto ima balans vratilo,ovaj kais prvobitno nisam ni uzeo. Da bude jos bolje majstor me zove i kaze da mi treba i balans kais ali da
trenutno na autu ovog kaisa i nema. Posto uvek volim da sve bude po knjizi uzmem ja i ovaj kais (posto sam zurio nisam ni pitao za rolere a ni prodavac ih nije ponudio).
Dakle zamenjen (postavljen tacnije) i balans kais a roleri nisu menjani. Majstor ih je vrteo i rece da su OK.
Preuzmem ja auto ono milina jedna, mirna u leru, tecnije povlaci, ne trza kod saltanja. Par dana vozim ja lagano reko za svaku sigurnost.
Resim ja da nagazim i tu pocinju problemi. Kako skala dodje do oko 120 kao da se ukljuci elektronska blokada - ni trunke preko toga (da napomenem da na posao idem auto-putem pa otud i mogucnos da razvijem vece brzine). Ne trokira, ne gusi se, ali jednostavno ne mere preko. Znaci povlaci super od nule, tecno ubrzava i samo cap - blokira i drzi tu brzinu i ako ima jos hoda u pedali.
Posto mi se desila jedna detonacija u medjuvremenu (a da nisam pomenu venturi plin) pomislim da nije zvekno protokomer i svratim na dijagnostiku.
Dijagnostika ne pokazuje nista nenormalno. Jedino sto sam u medjuvremenu primetio je neka buka bas tu negde kad i nastane problem, ali vise kao zveketanje lima.
Razmisljam ja nema logike da je zbog balans kaisa, al opet to je jedino razlicito u odnosu na stanje pre servisa.
Danas skinem kais, upalim auto, trese u leru trzucka dok ubrzava ali ubrzava dok god drzim gas, znaci navuko sam do 160 bez problema.
Primetio sam da je kais ostecen na jednom mestu.
Da li je moguce da je neki roler los pa da na vecim brzinama koci? Al opet kako uvek bas na istoj.
Znaci svaka ideja je dobrodosla. Sto mi neko rece Italijan je to ne trazi logiku.
Comment