Italijanski gremlini su najjaci (Croma 2.0 16V 1995.god)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ostres
    CBC Senator XXL
    • 01.06.2008
    • 305
    • Zemun

    Italijanski gremlini su najjaci (Croma 2.0 16V 1995.god)

    MOLIM DOBRONAMERNE DA PAZLJIVO PROCITAJU POSTO MI ZAISTA TREBA SVAKI SAVET.
    Pre neki dan sam uradio veliki servis (svi kaisevi,ulje,filter).
    Kako nisam ni znao da auto ima balans vratilo,ovaj kais prvobitno nisam ni uzeo. Da bude jos bolje majstor me zove i kaze da mi treba i balans kais ali da
    trenutno na autu ovog kaisa i nema. Posto uvek volim da sve bude po knjizi uzmem ja i ovaj kais (posto sam zurio nisam ni pitao za rolere a ni prodavac ih nije ponudio).
    Dakle zamenjen (postavljen tacnije) i balans kais a roleri nisu menjani. Majstor ih je vrteo i rece da su OK.
    Preuzmem ja auto ono milina jedna, mirna u leru, tecnije povlaci, ne trza kod saltanja. Par dana vozim ja lagano reko za svaku sigurnost.
    Resim ja da nagazim i tu pocinju problemi. Kako skala dodje do oko 120 kao da se ukljuci elektronska blokada - ni trunke preko toga (da napomenem da na posao idem auto-putem pa otud i mogucnos da razvijem vece brzine). Ne trokira, ne gusi se, ali jednostavno ne mere preko. Znaci povlaci super od nule, tecno ubrzava i samo cap - blokira i drzi tu brzinu i ako ima jos hoda u pedali.
    Posto mi se desila jedna detonacija u medjuvremenu (a da nisam pomenu venturi plin) pomislim da nije zvekno protokomer i svratim na dijagnostiku.
    Dijagnostika ne pokazuje nista nenormalno. Jedino sto sam u medjuvremenu primetio je neka buka bas tu negde kad i nastane problem, ali vise kao zveketanje lima.
    Razmisljam ja nema logike da je zbog balans kaisa, al opet to je jedino razlicito u odnosu na stanje pre servisa.
    Danas skinem kais, upalim auto, trese u leru trzucka dok ubrzava ali ubrzava dok god drzim gas, znaci navuko sam do 160 bez problema.
    Primetio sam da je kais ostecen na jednom mestu.
    Da li je moguce da je neki roler los pa da na vecim brzinama koci? Al opet kako uvek bas na istoj.
    Znaci svaka ideja je dobrodosla. Sto mi neko rece Italijan je to ne trazi logiku.
    Live together, die alone.
  • ostres
    CBC Senator XXL
    • 01.06.2008
    • 305
    • Zemun

    #2
    Re: Italijanski gremlini su najjaci (Croma 2.0 16V 1995.god)

    Nesto razmisljam o ovom detalju da se pojavi buka sa desne strane vozila bas u trenutku kad odsece vucu - cini mi se da auto ima knock senzor, da li bi ovo moglo
    da bude zbog njega. Recimo da buka potice od nekog rolera balans vratila koji pocinje da koci kad se vise zavrti, pravi buku, knock senzor to detektuje i ecu prelazi na
    "sigurnu" mapu.
    Live together, die alone.

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #3
      Re: Italijanski gremlini su najjaci (Croma 2.0 16V 1995.god)

      Uh, zeznuto.
      Balans osovine oduzimaju snagu otuda si brzi kada skines kais
      Salim se, Malo ne moguce da toliko koci i da ima veze sa tim kada se balans osovine vrte ili ne vrte, jedino ako je neko pre toga upravo zato skinuo kais balans osovina jer u njima postoji neki problem, da koce i da nesto glave.
      Sto se tice knoka upravo bi trebao da imas obrnut problem, znaci da je moguce da se stvara problem kada se balans osovine ne vrte pa se stvaraju vibracije.
      Da bi zamenio balans kais potrebno je da skidas ZK?
      Da nije bio prvi put lose uzupcen pa sada po skidanju kaisa dobro uzupcen?
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • ostres
        CBC Senator XXL
        • 01.06.2008
        • 305
        • Zemun

        #4
        Re: Italijanski gremlini su najjaci (Croma 2.0 16V 1995.god)

        Balans se skida nezavisno od ZK tako da nije do zupcenja.
        Totalni rebus. Uzeo sam ipak lezajeve za balans pa cu da probam i tu varijantu. Ako opet nece onda nista, imam jeftiniji veliki servis
        Problem je u mojoj glavi sto volim sve da bude po fabrici. Realno auto ne radi mnogo losije bez balansa.
        Live together, die alone.

        Comment

        Working...
        X