Nedostatak tecnosti i dihtung glave...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Stratos
    CBC Senator XXL
    • 10.09.2008
    • 2594
    • Novi Sad

    #31
    Re: Nedostatak tecnosti i dihtung glave...

    To što si naveo je načelna preporuka i ne znači da ako se jednom ne ispoštuje da moraš da kupiš novi motor.
    Sve zavisi od maksimalne postignute temperature,dužine trajanja pregrevanja,koliko se već puta to desilo...
    Znači,zavisi od intenziteta pojave pregrevanja. Naravno da ispravan sistem hlađenja može da amortizuje posledice ali nemože to da radi do u nedogled. I nije svako povećanje temperature iznad radne automatski i pregrevanje motora.
    Opusti se,bre,i vozi to...

    Comment

    • boban1982
      CBC Senator XXL
      • 14.03.2010
      • 1106
      • Batajnica
      • SAXO VTS-BIC

      #32
      Re: Nedostatak tecnosti i dihtung glave...

      Nije mi samo jasno kako taj fiat nema kazaljku za temperaturu,to je najbitnija stvar,ne moze se gledati samo u lampicu?

      Comment

      • Stratos
        CBC Senator XXL
        • 10.09.2008
        • 2594
        • Novi Sad

        #33
        Re: Nedostatak tecnosti i dihtung glave...

        ,ne moze se gledati samo u lampicu
        NE, NIKAKO u lampicu!!!! Gledaj ispred sebe kada voziš!!!!!







        Comment

        • mistermobil
          CBC Senator XXL
          • 09.11.2008
          • 469
          • pecinci

          #34
          Re: Nedostatak tecnosti i dihtung glave...

          To je mana kod nekih varijanti puntica.resava se ugradnjom dodatnog pokazivaca temperature sa skazaljkom kod nekog elektricara ili u D.I.Y. varijanti
          Ko leti,vrijedi
          Ko vrijedi,leti
          Ko ne leti,ne vrijedi..
          (Grunf,TNT..)

          Comment

          • dejanr
            CBC Član
            • 24.06.2008
            • 39
            • Beograd

            #35
            Re: Nedostatak tecnosti i dihtung glave...

            Sad ima da se nabave jeftine polovne table sa verzija koje su imale temperaturu motora i obrtomer tako da samo treba da nadjem elekticara koji hoce to da mi zavrsi i da resim problem i nagadjanja oko temperature motora

            Comment

            • Elra
              CBC Član
              • 12.12.2011
              • 13
              • Sarajevo

              #36
              Odg: Nedostatak tecnosti i dihtung glave...

              Moj problem je sljedece.

              Imam Bravu 1.6 2001 god i od kada sam je kupio, prije pola godine imam problem sa nestankom tečnosti za hladjenje. Prvo sam promijenio mali hladnjak (grijač) kabine, maglio je unutra i ništa. Cijena preko 60 sa rukama.
              Nakon toga sam promijenio dihtung glave, brusenje, zamjena, ruke, novo ulje, tečnost za hladjenje izaslo me preko 150 eura.
              Problem nije rijesen. Nakon nekih 100km, dolijem bar 0.25-0.3l tečnosti. Šta bi još mogli da bude. Majstor kaze da vodena pumpa ne pusta i da je suha. Kod koga god odem, istu priču pričaju, dihtung, mali hladnjak...i tako u krug.

              Comment

              • stevak
                CBC Senator XXL
                • 31.05.2009
                • 1215
                • Zemun
                • Saab 9000 cs 2.0T

                #37
                Odg: Nedostatak tecnosti i dihtung glave...

                Originally posted by Elra View Post
                maglio je unutra i ništa.
                Šta ništa!? Magli i dalje? Ako ne magli, a ne možeš da odrediš gde curi, uradi jednu prostu stvar u domaćoj radinosti. Postavi auto na suvu podlogu, a onda ispod motora pa sve do kabinskog dela postavi novine po podu i upali motor da radi u mestu. Na novinama ćeš najlakše primetiti čak i jednu kap tečnosti.
                Ako kaplje, idi dalje i traži odakle. Znaćeš bar približno, a pomoći će majstoru da on traži dalje.
                ex SAABotražitelj

                Comment

                • Elra
                  CBC Član
                  • 12.12.2011
                  • 13
                  • Sarajevo

                  #38
                  Odg: Nedostatak tecnosti i dihtung glave...

                  Da, nema vise magljenja.
                  U svakom slucaju hvala na savjetu, izvescu to kad se malo proljepsa vrijeme.

                  Comment

                  • sErGiO
                    Moderator
                    • 30.01.2007
                    • 2769
                    • Neko selo pored Beogr
                    • Alfa Romeo 156SW

                    #39
                    Odg: Nedostatak tecnosti i dihtung glave...

                    A šta kod automobila kod kojih se ventilator gasi kad se isključi kontakt? Kod mog auta čim isključim motor gasi se i ventilator, koliko puta se desilo da se ventilator taman uključi kad ulazim u garažu i ja samo ugasim auto. Kontam da su inženjeri u fabrici izračunali da to tako treba

                    Comment

                    • stega
                      CBC Član
                      • 15.04.2012
                      • 26
                      • beograd uzi okrug

                      #40
                      Odg: Nedostatak tecnosti i dihtung glave...

                      nebi bilo lose proveriti zatvarac na hladnjaku ako si ostalo proverio a sto se toce ventilatora na hladnjaku treba ga prevezati na stalnu struju ( 30 )tako da ce ventilator ostati da hladi i posle gasenja motora dok ne spusti temperaturu a sto se tice inzenjera ako su to tako predvideli budi siguran da su na svojim autima uradili ovu stvar sto sam predlozio i hirurg pogresi ali nazalost pacijent nije stigao da mu se pozali malo sale nije na odmet poz...

                      Comment

                      • bojanjov
                        CBC Veteran
                        • 06.04.2009
                        • 99
                        • https://t.me/pump_upp
                        • Fiat EVO 1.4 8V

                        #41
                        Odg: Nedostatak tecnosti i dihtung glave...

                        Onda da ostavimo i vodenu pumpu da provrti tu ohlađenu vodu?

                        Šta ti vredi da ti ohladi vodu u hladnjaku kada ona ne cirkuliše više?

                        Pametnije ti je ostaviti auto da radi dok ne izvrti to što je umislio
                        https://t.me/pump_upp

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #42
                          Odg: Nedostatak tecnosti i dihtung glave...

                          Naravno da je bolje da radi i pumpa, zato se i montiraju dodatne pumpe za vodu i ulje ali je to skupo, nije loše ni ovako da radi ventilator dok ne ohladi hladnjak. Termosifonski će ipak razmeniti tečnost, ono hladna voda pada dole a topla gore pa i to nešto znači...
                          Svakako je bolje ostaviti auto da radi na leru ali ko će to čekati...
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • nikaragva
                            CBC Senator XXL
                            • 03.06.2008
                            • 521
                            • B. Palanka
                            • Opel Astra h 1.9CDTI 16V

                            #43
                            Odg: Nedostatak tecnosti i dihtung glave...

                            Meni tu ima par nelogicnosti, pa bih postavio neko, mozda laicko pitanje.
                            Motor se greje od tih eksplozija u cilindrima, to je ok. Rashladni sistem ne bi trebalo da dozvoli da se motor pregreje preko neke zadate temperature.
                            Recimo da imamo slucaj da je sekundu pre gasenja automobila, temperatura rash. tecnosti bila 100 stepeni. Temperatura motora je veca, ne znam koliko necu da lupam. Kada se motor ugasi, njegova maksimalna temperatura je temperatura koju je imao dok je radio. Posto je ukinut izvor grejanja, motor ne bi trebalo da dobija energiju vise i da se greje, nego pocinje hladjenje, posto kao sto sam rekao nema izvora grejanja.

                            Tako ja vidim tu fiziku pod haubom. Gde je tu sad prica o pregrevanju nakon gasenja motora, ko ce da preda celiku i aluminujumu energiju potrebnu za njegovo pucanje i krivljenje, kada eksplozija vise nema?

                            X puta sam video pregrejana auta u kolonama pred granicom, znaci rad u leru?! - e sad mozda nisu imala ispravan sistema hladjenja!

                            Comment

                            • b_samardzic
                              CBC Senator XXL
                              • 02.04.2005
                              • 1557
                              • Smederevo

                              #44
                              Odg: Nedostatak tecnosti i dihtung glave...

                              Evo ja cu da ti objasnim. Temperatura vode je 90 stepeni sto nikako ne znaci da je temperatura motora isto 90 stepeni.

                              Evo primera Mleko u serpi se kuva i nemoze da postigne vise od 100 stepeni (racunamo da je kao voda) ali je dno serpe na 150 stepeni i zato mleko zagori. Na istom primeru temperatura na povrsini ringle dok se kuva mleko je 200 stepeni, ali je unutar ringle termperatura mnogo veca. Gasenjem ringle i skidanjem serpe temperatura na povrsini ringle naglo skace jer nema pothladjivanja vodom a toplota iz unutrasnjosti ringle se siri.

                              Problem kod auta su dihtung i glava motora koja je od aluminijuma pa dok kruzi voda ona se intenzivno hladi a nakon gasenja motora temperatura sa bloka motora i izduvne grane se prenosi na glavu i tada moze da nastane problem.

                              Comment

                              • nikaragva
                                CBC Senator XXL
                                • 03.06.2008
                                • 521
                                • B. Palanka
                                • Opel Astra h 1.9CDTI 16V

                                #45
                                Odg: Nedostatak tecnosti i dihtung glave...

                                Jasno.

                                Comment

                                Working...
                                X