TIPO 1.8ie vreme otvaranja dizni na ler gasu ?!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #16
    Očigledno će biti nejasno pa da pojasnim, ako ima sekvent nema potrebe za reset releom. Sekvent treba da pravi dobru smešu i neće morati da resetuje (ili menja) svaki čas ECU.
    Ako majstor ne zna da namesti smešu, treba da menja majstora. Prost problem za dve godine mučenja...
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • b_samardzic
      CBC Senator XXL
      • 02.04.2005
      • 1557
      • Smederevo

      #17
      Stvarno pise u prvom postu a ja ga nisam ni citao, racunam da takav problem moze da ima samo sa lose nastelovanim venturijem. Onda je majstor zesce uprskao.

      Da dodam da auto ima premalo goriva na plinu i da benzinski ECU pokusava da doda vise goriva i tako plin poremeti parametre u njemu.

      Comment

      • dobri nikola
        CBC Član
        • 03.08.2013
        • 93
        • Mala Krsna/Veliki Idj
        • pezo 206

        #18
        Drugari forumasi, nemojte pisati i zbunjivati clana bespotrebno, resetovanjem racunara, problem se nece resiti. Moraju se svi potrebni senzori prekontrolisati, ako su im izlazni naponi ( signali ) u okvirnim granicama. Onda se mora proveriti postojeci racunar, da li je problem do njega. Ocigledno je da imas nenormalno vreme ubrizgavanja.
        Last edited by dobri nikola; 07.05.2014, 15:11.

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #19
          Mi poštujemo tebe pa ti isto moraš poštovati nas.

          1. Čovek kaže da zameni računar pa radi neko vreme i opet ima problem.
          2. ----------------------//-------------------------------
          3. Sad dolazi na red stavka broj koja je ili čarobno samopopravljena ili se resetovala usled stajanja pa opet radi neko vreme dok se ne zglupi..
          4. Stavka broj dva koja je samopopravljenja ili.... -------------------------------------//------------------------------

          Ukratko, trimovi se pogube kad nije dobra smeša na plinu.
          Opisano je mnogo ali baš mnogo puta na forumu i zato nas nemoj potcenjivati i ispravljati. Dati su dobri odgovori.

          Ko želi da odgovori nadalje neka čita temu od početka a ne samo poslednju poruku.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • dobri nikola
            CBC Član
            • 03.08.2013
            • 93
            • Mala Krsna/Veliki Idj
            • pezo 206

            #20
            Neznam Dora, sto si ti sebe nasao u mom postu.

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #21
              Originally posted by b_samardzic View Post
              Stvarno pise u prvom postu a ja ga nisam ni citao, racunam da takav problem moze da ima samo sa lose nastelovanim venturijem. Onda je majstor zesce uprskao.

              Da dodam da auto ima premalo goriva na plinu i da benzinski ECU pokusava da doda vise goriva i tako plin poremeti parametre u njemu.
              Nisam sebe našo nego njega. Odgovor je zilion posto isprravan a ti si onda na to...
              Drugari forumasi, nemojte pisati i zbunjivati clana bespotrebno, resetovanjem racunara, problem se nece resiti.
              Ispravno je da će se problem rešiti resetovanjem što sam pokušao da ti ukažem kroz primer da kad zameni svoj računar za svoj računar neko vreme radi kako treba. Logično je da se ništa njemu nije popravilo dok je stajao u gepeku kao i to da taj iz gepeka nema čarobnu moć da popravi senzore kad se postavi na mesto "pokvarenog" ...

              Da bi se trajno rešio problem potrebno je otići kod krštenog majstora za gas koji shvata šta su trimovi, smeša i ostalo u vezi toga...

              Kako rekoh objašnjeno mulion puta na forumu i nema mesta tvom komentaru da ga zbunjujemo.

              Ako se problem raščlani na uzrok i posledicu, posledica ili problem se rešava zamenom računara ili resetovanjem što je jedno te isto ali to ne rešava uzrok problema a to je loša smeša na plinu.
              Trajno rešenje je podešavanje smeše na plinu.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • dobri nikola
                CBC Član
                • 03.08.2013
                • 93
                • Mala Krsna/Veliki Idj
                • pezo 206

                #22
                Citat prvog posta:

                "Pozdrav ,

                pre nekoliko dana zamenio sam venturi sistem za gas sekvent sistemom . Prilikom ugradnje majstor reče da je vreme otvaranja dizni veliko ( 12ms ) i da je ono uzrok povećane potrošnje benzina a samim time će biti povećana i potrošnja gasa sa sekvent uređajem."

                Uz svo postovanje kolega Dora, ovaj prvi post vec govori da forumas ima problema sa benzinom.

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #23
                  Ajde sad kad si već zapeo, objasni šta je pogrešno u tome što sam ja napisao kao moguć uzrok problema.

                  Prilikom ugradnje majstor reče da je vreme otvaranja dizni veliko ( 12ms ) i da je ono uzrok povećane potrošnje benzina a samim time će biti povećana i potrošnja gasa sa sekvent uređajem."
                  Ovo je toliko šuplje da bih se ja stideo ako bi tako nešto neko citirao da sam ja rekao...

                  Ja mogu obrazložiti zašto je ovo šuplje ali je to referat, no ako se već zanimamo može i referat ali pre toga želim da čujem kako si došao do zaključka na osnovu ove rečenice da čovek ima problem sa benzinom..

                  Da te odmah upozorim ako ne znaš kako plin utiče na rad benzinskog dela ne zaleći se. Čitaj i dalje forum i biće ti jasno.

                  Nije mama grdila sina što se kockao nego zato što se "vadio" ...
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • dobri nikola
                    CBC Član
                    • 03.08.2013
                    • 93
                    • Mala Krsna/Veliki Idj
                    • pezo 206

                    #24
                    Koliko sam shvatio, da nas clan ima problema sa benzinom Dora. Misljenja sam, da prvo resi taj problem ( ako je potrebno neka iskljuci plin ), pa nek onda poveze plin. I isprati situaciju.

                    Ako sam pogresno razumeo naseg clana, ja ti se javno izvinjavam Dora.

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #25
                      Odustajem..
                      Ipak samo jedno... Hipotetički, imaš diznu od litre i vreme od sekunde, uprošteno 1 litra benzina u sekundi.
                      Imaš diznu od litre zapušenu napola i vreme od 1 sekunde. Uprošteno pola litre bezina.
                      Potreba motora je litra benzina, ECU podigne vreme na 2 sekunde d bi bilo dovoljno benzina.

                      Kako ti, onaj nadrnd majstor i drug član (koji nije kriv samo prenosi saopštenje) znate da iz povećanog vremena ubrizgavanja sleduje povećana potrošnja benzina a TIME I POVEĆANA POTROŠNJA PLINA (ovo poslednje velikim slovima nema veze ni sa guščijim mozgom)...

                      Zaključak konzilijuma je da ode kod gasadžije (plinadžije) i da mu podesi taj gas a onda će se verovatno i vreme ubrizgavanja samo do sebe popraviti.

                      Nije 100% sigurno ali verujem da smo pogodili
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • Stefan90
                        CBC Član
                        • 13.11.2012
                        • 90
                        • Beograd
                        • Audi TT mk1

                        #26
                        Evo ako ja mogu da pokusam cisto zbog sebe
                        Benzinski ecu ima STFT (short term fuel trim) i LTFT ( long term fuel trim)
                        STFT se koriguje smesu trenutno dok se auto vozi kad se auto ugasi on se resetuje, LTFT nastaje kada STFT duze vreme pravi korekcije ubrizgavanje. i on se resetuje tek kad ECU ostane bez napajanje neko odredjeno vreme dok se ne isprazne kondeznatiri predpostavljam obicno 5-10min bez akumulatora ako ne gresim.

                        Inace ovi parametri korekcije postoje jer motor nema iste karakteristike kada je nov i nakon 100k 200k predjenih kilometara pa pomocu raznih senzora kao sto je naprimer o2 vrsi se korekcija.

                        I sada kada imamo auto koji radi na gas koji nije podesen kako treba (benzinski ecu ne zna da auto radi na gas) ,benzinski ecu koriguje ubrizgavanje benzina. i tako prakticno unisti normalnu mapu benzina.

                        Ako gresim neka me neko ispravi, verovanto nije sve 100% kako sam prezentovao na brzinu ali sam hteo da prikazem sustinu.

                        Imao sam priliku da gledam na diagnostici live data od auta koji radi na "ne nastelovan gas" i STFT je bio 20ak% kad prebacim na benzin vrti se oko 4-6%...

                        PS. Da se nadovezem na ovo sto je Dora rekao ako mogu, predpostavljam da bi bilo pozeljno pre odlaska kod majstora za gas resetovati taj Beniznski ECU i voziti jedno 50-100km na benzin iskljucivo kako bi se on korigovao kako treba i onda takodje na benzinu do majstora bez prebacivanja na gas uopste...
                        Last edited by Stefan90; 08.05.2014, 01:28.

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #27
                          Ukratko si sve lepo i dobro opisao...

                          To je trebalo da odgovori Dobri Nikola na moje pitanje zašto misli da gas nije "pokvario" benzin...

                          Ako im malo gasa vreme će biti veliko, ako ima mnogo, obrnuto biće kratko vreme. Sve dodje sebi (na benzin) posle predjenih nešto kilometara na benzinu ili resetovanjem računara što je ekstra glupo ako je sekvent u pitanju...

                          Zato se Milan korigovao da nije čitao prvi post gde piše sekvent inače ne bi preporučio metodu koja je obavezna na venturiju jer se tako rešavaa problem.
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • dobri nikola
                            CBC Član
                            • 03.08.2013
                            • 93
                            • Mala Krsna/Veliki Idj
                            • pezo 206

                            #28
                            To je trebalo da odgovori Dobri Nikola na moje pitanje zašto misli da gas nije "pokvario" benzin...

                            Sad Dora vidim, da se nas dvoje nismo razumeli. Tvoje izlaganje nije sporno, ali, ocigledno da me nisi shvatio. Gde sam hteo da dam akcenat, a to je, da se auto jedno vreme vozi na benzin. Da se u okviru tog sistema, auto dovede u ispravno stanje. I da se sa benzinom stavi tacka, jer je sredjen.



                            Comment

                            Working...
                            X