Nisam promenio u potpisu koji je auto u pitanju. Na Stilu imam ekstra potrosnju, po gradu ne prelazi 7.5, uglavnom 6-7, a imam i Grande Punta JTDM, 130ks, i tu mi je prosek samo gradske voznje recimo pa 9. I to prilicno penzionerske voznje. Sta vise, ako ga vozim ostrije prosecna se i spusti ponekad.
Ne mogu da se setim da li mi je na Stilu isti slucaj kao na GP-u, ali auto samo kucka prosecnu potrosnju kad stojis, tj ako je ponistim a ne vozim, vec recimo to uradim u gradu gde stojim na semaforu, to bude prilicno alarmantno.
Sada mi je na bordu manja...ali sam isao za BG i zato je negde oko 7.5 ako se dobro secam. Generalno trosi mi vise nego Stilo i to za 1-2litre. Na otvorenom je to za 1l, u gradu za 2l.
EGR sam ocistio, u sustini on sam nije bio prljav, ali je otvor na klapni za gasenje bio uzasan. Kad je skidan termostat, onda sam skinuo i klapnu za gasenje i ona je ociscena, iako nije bila posebno prljava.
Auto generalno ide ko metak. I sa 17" hoce u 2. a ponekad i u 3. da pali ASR, sa zimskim 15" da ne pominjem. Malo sam ga produvao na 4k u 6. juce...nekih 10-tak km na putu za BG, pa ni tu nema problema. Bas me je iznenadio jer Mini Cooper S ne moze brze od toga, nas je bilo 3, a on sam.
E sad, jedino sto hocu jos da uradim, ovako samostalno, to je da ocistim MAP senzor. MAF, tj protokomer ne diram, to se ne cisti koliko ja znam.
Cini mi se da je malo glasniji na leru, tj do 2000 obrtaja. Kako se secam korekcija na 1. i 4. dizni je 1.3, sto i dalje nije alarmantno kako sam cuo, ali mozda i jeste za MultiJet, vise ni ja nisam siguran. Uzecu ELM pa cu pratiti kako se ponasaju dizne na nizim i visim obrtajima, bez i sa opterecenjem.
Ako imas neki savet na sta da obratim paznju, bacicu se na posao.
PS. U sustini sad mi je potrosnja manja jer su na njemu zimske 185/65 R15, a bile su 205/45 R17 letnje...a i termostat sad lepo zakuca na pola. Po mom misljenju, iako je fabrika deklarisala 7.8 u gradu, taj auto ne bi trebao da trosi vise od 7 po gradu, normalne voznje. U odnosu na Stilo je laksi skoro 200kg, a 15 konja jaci.
Ne mogu da se setim da li mi je na Stilu isti slucaj kao na GP-u, ali auto samo kucka prosecnu potrosnju kad stojis, tj ako je ponistim a ne vozim, vec recimo to uradim u gradu gde stojim na semaforu, to bude prilicno alarmantno.
Sada mi je na bordu manja...ali sam isao za BG i zato je negde oko 7.5 ako se dobro secam. Generalno trosi mi vise nego Stilo i to za 1-2litre. Na otvorenom je to za 1l, u gradu za 2l.
EGR sam ocistio, u sustini on sam nije bio prljav, ali je otvor na klapni za gasenje bio uzasan. Kad je skidan termostat, onda sam skinuo i klapnu za gasenje i ona je ociscena, iako nije bila posebno prljava.
Auto generalno ide ko metak. I sa 17" hoce u 2. a ponekad i u 3. da pali ASR, sa zimskim 15" da ne pominjem. Malo sam ga produvao na 4k u 6. juce...nekih 10-tak km na putu za BG, pa ni tu nema problema. Bas me je iznenadio jer Mini Cooper S ne moze brze od toga, nas je bilo 3, a on sam.
E sad, jedino sto hocu jos da uradim, ovako samostalno, to je da ocistim MAP senzor. MAF, tj protokomer ne diram, to se ne cisti koliko ja znam.
Cini mi se da je malo glasniji na leru, tj do 2000 obrtaja. Kako se secam korekcija na 1. i 4. dizni je 1.3, sto i dalje nije alarmantno kako sam cuo, ali mozda i jeste za MultiJet, vise ni ja nisam siguran. Uzecu ELM pa cu pratiti kako se ponasaju dizne na nizim i visim obrtajima, bez i sa opterecenjem.
Ako imas neki savet na sta da obratim paznju, bacicu se na posao.
PS. U sustini sad mi je potrosnja manja jer su na njemu zimske 185/65 R15, a bile su 205/45 R17 letnje...a i termostat sad lepo zakuca na pola. Po mom misljenju, iako je fabrika deklarisala 7.8 u gradu, taj auto ne bi trebao da trosi vise od 7 po gradu, normalne voznje. U odnosu na Stilo je laksi skoro 200kg, a 15 konja jaci.
Comment