Lose prima i sporo spusta obrtaje alfa twin spark.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • los
    CBC Početnik
    • 09.01.2014
    • 3
    • pancevo
    • alfa 147

    Lose prima i sporo spusta obrtaje alfa twin spark.

    Poz narode. Imam problem sa alfom twin spark 1.6,120ks. Sporo prima gas i sporo spusta obrtaje. Ovo se desava kad je hladan,onda je bas izrazeno,kad krece da dize temepraturu situacija je skoro pa dobra,ali opet kad se ugreje u gradu sve po starom.
    Majstori nece da se bakcu sa ovim,vide da nema gresaka i da auto ide i to je to.
    Do sada evo sta sam proveravao i radio. Sa iskljucenim protokomerom auto radi perfektno kad je hladan,u trenutku spusti obrtaje,kad se ugreje isto zadrzava obrtaje pri promeni brzina,proban nov novcijat protokomer original bosh i ista stvar kao sa starim.
    Klapna ciscena,senzor polozaja klapne ociscen i nista,klanu sam gledao dok radi auto i vraca se odma pri pustanju gasa ali obrtaji ostaju jos dve tri sekunde. Malo sam istrazivao kako se proverava falsh vazduh,probao sam da uduvam dim kroz jedno crevo sto ide u usisnu,iz tog creva izvadio nepovratni ventil da moze da udje vazduh ali nije bilo sanse da cirkulise vazduh kroz usisnu koliko god duvao. Na dijagnostici sam pratio parametre,i svi parametri mi deluju dobro,uporedjeno sa drugom alfom sa istim motorom. Jedina razlika izmedju moje i te druge alfe je ta sto ona prima gas odma pri vrhu papucice dok kod moje klapna a ni gas ne reaguju jedno pola cm na vrhu papucice.Jos dizne nisu dizne proverene i pumpa za gorivo.
    Jel imate jos nekih predloga? Dajte mi ideju sta da gledam na dijagnostici. Hvala!
  • Mrcela
    CBC Veteran
    • 23.02.2013
    • 191
    • Zemun
    • Citroen C5 HDi 98 kw

    #2
    Jesi li proveri sva vakum creva,egr,davač temperature motora,MAP probaj očistiti,regulator pritiska,senzor pritiska,filter goriva,dizne obavezno...
    Srećno i javi šta si uradio.

    P.S. Ponovo sam pročitao i moj je zaključak : senzor temperatur motora ili rashladne tečnosti,kreni od toga. Evo šta si ti napisao: Kada otkačim protokomer auto hladan normalno rad. Što nije slučaj kada je taj protokomer na autu. Možda je problem u konektoru,jer si isto tako rekao da novi ne radi na autu. Očisti dobro konektore na kompjuteru motora,a i dobro pregledaj taj konektor što ide na protokomer.
    Last edited by Mrcela; 11.01.2014, 14:01.
    -Жиле-

    Comment

    • los
      CBC Početnik
      • 09.01.2014
      • 3
      • pancevo
      • alfa 147

      #3
      Druze kako da proverim senzor temperature jer mi sad sve postaje logicnije da je on?
      Na dijagnostici pokazuje tacnu temperaturu,tj poklapa se sa cajgerom,on ima 4 pina i nisam uspeo da izmerim otpor.
      Tacno kad kazaljka krene da dize temperaturu,cim odlepi za dlaku od 50c auto radi normalno i onda opet kad dodje na 90 katastrofa.

      Comment

      • Mrcela
        CBC Veteran
        • 23.02.2013
        • 191
        • Zemun
        • Citroen C5 HDi 98 kw

        #4
        Evo ovde imaš tabelu:http://www.mercedesklub.rs/printthread.php?tid=441 Malo prelistaj ovo :Senzori u motornim vozilima
        Last edited by Mrcela; 15.01.2014, 10:55.
        -Жиле-

        Comment

        Working...
        X