Poz narode. Imam problem sa alfom twin spark 1.6,120ks. Sporo prima gas i sporo spusta obrtaje. Ovo se desava kad je hladan,onda je bas izrazeno,kad krece da dize temepraturu situacija je skoro pa dobra,ali opet kad se ugreje u gradu sve po starom.
Majstori nece da se bakcu sa ovim,vide da nema gresaka i da auto ide i to je to.
Do sada evo sta sam proveravao i radio. Sa iskljucenim protokomerom auto radi perfektno kad je hladan,u trenutku spusti obrtaje,kad se ugreje isto zadrzava obrtaje pri promeni brzina,proban nov novcijat protokomer original bosh i ista stvar kao sa starim.
Klapna ciscena,senzor polozaja klapne ociscen i nista,klanu sam gledao dok radi auto i vraca se odma pri pustanju gasa ali obrtaji ostaju jos dve tri sekunde. Malo sam istrazivao kako se proverava falsh vazduh,probao sam da uduvam dim kroz jedno crevo sto ide u usisnu,iz tog creva izvadio nepovratni ventil da moze da udje vazduh ali nije bilo sanse da cirkulise vazduh kroz usisnu koliko god duvao. Na dijagnostici sam pratio parametre,i svi parametri mi deluju dobro,uporedjeno sa drugom alfom sa istim motorom. Jedina razlika izmedju moje i te druge alfe je ta sto ona prima gas odma pri vrhu papucice dok kod moje klapna a ni gas ne reaguju jedno pola cm na vrhu papucice.Jos dizne nisu dizne proverene i pumpa za gorivo.
Jel imate jos nekih predloga? Dajte mi ideju sta da gledam na dijagnostici. Hvala!
Majstori nece da se bakcu sa ovim,vide da nema gresaka i da auto ide i to je to.
Do sada evo sta sam proveravao i radio. Sa iskljucenim protokomerom auto radi perfektno kad je hladan,u trenutku spusti obrtaje,kad se ugreje isto zadrzava obrtaje pri promeni brzina,proban nov novcijat protokomer original bosh i ista stvar kao sa starim.
Klapna ciscena,senzor polozaja klapne ociscen i nista,klanu sam gledao dok radi auto i vraca se odma pri pustanju gasa ali obrtaji ostaju jos dve tri sekunde. Malo sam istrazivao kako se proverava falsh vazduh,probao sam da uduvam dim kroz jedno crevo sto ide u usisnu,iz tog creva izvadio nepovratni ventil da moze da udje vazduh ali nije bilo sanse da cirkulise vazduh kroz usisnu koliko god duvao. Na dijagnostici sam pratio parametre,i svi parametri mi deluju dobro,uporedjeno sa drugom alfom sa istim motorom. Jedina razlika izmedju moje i te druge alfe je ta sto ona prima gas odma pri vrhu papucice dok kod moje klapna a ni gas ne reaguju jedno pola cm na vrhu papucice.Jos dizne nisu dizne proverene i pumpa za gorivo.
Jel imate jos nekih predloga? Dajte mi ideju sta da gledam na dijagnostici. Hvala!
Comment