Punto classic curenje rashladne tecnosti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Misha
    CBC Veteran
    • 22.10.2004
    • 117
    • Beograd

    Punto classic curenje rashladne tecnosti

    Na autu iz naslova pre recimo 2 god, na tehnickom pregledu radnik mi skrene paznju da imam roze trag antifriza sa desne strane bloka (prednji desni ugao) na samom spoju glave i bloka. Tad nisam pridao vaznost tome jer sam mesec dana pre toga menjao termostat pa reko mora da je iscurela tecnost tad kad je to menjano. Obrisem trag, iskontrolisem nivo tecnosti teraj dalje. Primetim da se trag pojavio opet. Rashladna tecnost na max. Od tada sam presao oko 15 hiljada km. Trag je stalno prisutan a mislim da je za dve god i toliko predjenih km doliveno ukupno oko 2 dl rashlane tecnosti. Auto radi normalno, temperatura normalna, vozi se skoro svaki dan. Predpostavljam da se radi o dihtungu glave, al sam u dilemi da li da diram uopste. E sad predstoji mi duzi put, 3-4 hiljade km, autoput, vece brzine, pa razmisljam da se nesto ne pogorsa situacija. Motor je benzinac 1.2 sa oko 180 hiljada predjenih km. Sta uraditi?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • sErGiO
    Moderator
    • 30.01.2007
    • 2769
    • Neko selo pored Beogr
    • Alfa Romeo 156SW

    #2
    Ako je dihtung glave zameniti to što pre da ne probije na unutra, ondaK je zeznuto. Ako je termostat, to je 15 minuta posla da se skine, očisti površina i nanese neki gasket maker. Sve u svemu nebi bilo loše da se ustanovi tačno šta je. Probaj da pratiš trag antifriza da bi ustanovio odakle curi.

    Comment

    • slobodank
      Moderator
      • 26.11.2007
      • 1338
      • Stara Pazova
      • Fiat Idea 14.16v lpg

      #3
      Imao sam sličan problem na puntu, pokusavao da otklonim na razne načine, ipak je na kraju bio dihtung glave. Od zamene više nije bilo problema.


      Comment

      • sri98
        Admin od Trpeze
        • 24.10.2004
        • 7262
        • Republic of Konjarnik
        • Toyota Corolla E 210

        #4
        manja je investicija i vreme taj dihtung nego generalna. i koje to mogu da budu vece brzine na puntu 12.? 140?
        Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

        Comment

        • Misha
          CBC Veteran
          • 22.10.2004
          • 117
          • Beograd

          #5
          Tako sam i mislio. Hvala svima!


          Sent from my iPhone using Tapatalk

          Comment

          • Misha
            CBC Veteran
            • 22.10.2004
            • 117
            • Beograd

            #6
            Samo da prijavim, dihtung je zamenjen, problem je resen. Cela operacija je prilicno jeftina, ne znam ni sto sam se snebivao da to uradim ranije. Komplet dihtunga ( glava, poklopac ventila, izduvna grana i semering bregaste) kosta oko 3500 din. Obrada glave 1200 din. Ruke 4000 din. Ulje, filtere i antifriz ne racunam u cenu, jer je svakako bilo vreme za mali servis, pa je i to uradjeno.


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment

            • sErGiO
              Moderator
              • 30.01.2007
              • 2769
              • Neko selo pored Beogr
              • Alfa Romeo 156SW

              #7
              Zato je punto zakon

              Comment

              Working...
              X