Na autu iz naslova pre recimo 2 god, na tehnickom pregledu radnik mi skrene paznju da imam roze trag antifriza sa desne strane bloka (prednji desni ugao) na samom spoju glave i bloka. Tad nisam pridao vaznost tome jer sam mesec dana pre toga menjao termostat pa reko mora da je iscurela tecnost tad kad je to menjano. Obrisem trag, iskontrolisem nivo tecnosti teraj dalje. Primetim da se trag pojavio opet. Rashladna tecnost na max. Od tada sam presao oko 15 hiljada km. Trag je stalno prisutan a mislim da je za dve god i toliko predjenih km doliveno ukupno oko 2 dl rashlane tecnosti. Auto radi normalno, temperatura normalna, vozi se skoro svaki dan. Predpostavljam da se radi o dihtungu glave, al sam u dilemi da li da diram uopste. E sad predstoji mi duzi put, 3-4 hiljade km, autoput, vece brzine, pa razmisljam da se nesto ne pogorsa situacija. Motor je benzinac 1.2 sa oko 180 hiljada predjenih km. Sta uraditi?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment