Mislim da je sasvim dovoljno pogledati gornji snimak, sve ostalo je nebitno. Alfa pobedjuje u najbitnijem segmentu, kraj price.
Uporedni test 159 i konkurencija
Collapse
X
-
-
-
Da izjavim i ja nesto za Dnevnik
Imam priliku cesto da vozim BMW 320d 2006-o godiste, a vozio sam 159 sa 1.9 dizel motorom od 150 ks. Razlika na papiru je samo 13 konja, ali razlika u voznji je velika. BMW bolje vuce iz svih obrtaja a prenosni odnosi u menjacu mi se cine bolje prilagodjeni motoru nego kod Alfe.
Sto se lezanja tice, mogu da tvrdim da je BMW 3 auto koji najbolje lezi u klasi, a vozio sam vecinu konkurenata. Naravno, nisam ih terao na Nürburgring, pricam o svakodnevnoj voznji, malo ostrijoj. Doduse, ovaj koji vozim s vremena na vreme ima M paket opreme, ukljucujuci i M ogibljenje, pa je mozda u tome razlog. Jednostavno, prednji pogon i tezak motor (pretpostavljam da je kod 2.4 to jos izrazenije) kod Alfe igraju svoje.
Sto se ostalih stvari tice, Alfa po meni sije BMW...izgled i funkcionalnost su mnogo bolji kod Alfe. I naravno cena. Ovako opremljen BMW 320d (sve osim navigacije i park-senzora) kosta 41.000e, dok Alfa sa slicnom opremom nebi smela da predje 30.000e.
Nikad nebih platio toliko vise za BMW...sve ove prednosti koje sam naveo, ne vrede toliko vise u mom sistemu vrednosti.
NHF....znate da nisam poseban fan BMW-a, samo iznosim subjektivno misljenje
Comment
-
-
Ljudi iz Alfe su napokon priznali da je 159 jednostavno pretežak auto tako da je već najavljeno da kod face liftinga za godinu dana ugrađuju masu aluminijskih djelova pa čak se planira i aluminijski motor da bi se masa vozila smanjila za bar 150 kg!
Isto se odnosi za Breru
Comment
-
-
Kad smo vec kod toga, a pricali smo i o 156, njenom lezanju, prepustu i medjuosovinskom rastojanju, tezini motora, FWD i RWD za i protiv...
Ako je prisutan provereni, 6 puta za redom najbolji na svetu 4x4 pogon sa Lancia Delte i opet isti na 155 i DTM, zasto ici toliko do granica u izrabljivanju FWD koji ima svoje mane, kao naravno i RWD, kad je jednostavan i mali korak koji razdvaja Alfu od i besprekorne upravljivosti, 4x4?!
Napokon se Alfa Romeo vraca tamo gde mu je mesto u svetskoj auto industriji, na sam vrh, cak i po onim stavkama koje ga uvek vuku na dole i dozvoljava se opet ovakav propust i sa Brerom i sa 159!
Zaista mi nije jasno kako je ovakva stvar mogla da se previdi...In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.
Comment
-
-
Jednostavno - nije previd. Radi se o ustedi novca. Aluminijumske komponente su generalno 20-30% skuplje od livenih. Alfa posluje sa gubitkom pitaj Boga od kad i tesko je da ce da unese neki evro u Fiat-ovu kasu, dok ne poveca proizvodnju drasticno (na 250-300.000 godisnje)...svaki cent je bitan za Alfu i ne treba ocekivati nesto revolucionarno u velikim serijama, sve dok profit ne da prostora za to
BTW. Sta mislis, da Alfinim konstruktorima fali inovativnost, pa unutrasnjost 159 i Brere pase "sraf na sraf" sto bi se ovde popularno reklo
It is all about money...[/quote]
Comment
-
-
Teznja za povecanim kvalitetom donela je povecanu tezinu. To se kompenzuje lakim i naprednim materijalima, naprednim tehnologijama...ali to kosta.
Tako je bilo svojevremeno i sa Fiat Tipom. Posto im je dozlogrdilo da ih prati fama da Fiat rdja, ceo su auto pocinkovali, ali je to dovelo do toga da Tipo ima najvecu u tezini u klasi. Doduse, taj auto i danas ne rdja.
Bojane, pa 159 i Brera imaju pogon na 4 tocka...i to vrlo napredan. A u slabijim varijantama je prednji pogon sto je isto logicno...A pogon sa 155 i Integrale je nekad bio dobar, ali sada ima naprednijih, kaostoje ovaj u 159
Comment
-
-
Slazem se...
A sto se tice tog 4x4 pogona, nisam mislio bukvalno taj iz 155 vec da postoji dobra osnova za tako nesto, naravno da je u 159 mnogo bolji i napredniji! =]
Uostalom ne slaze mi se mnogo 159 i BMW serija 3, pominjano je gore u onim testovima!
Ne znam kolika je po velicini serija 5, ali 159 je duza i sira i teza od trojke, tako da nisam bas siguran da spadaju u istu klasu...
E jedino 159 Q4 i 320xi Touring imaju skoro istu masu i snagu, oba su 4x4, voleo bih da vidim uporedni test ta dva modela...
Pa dobro kad sad pogledam malo bolje, s obzirom na cenu BMW (u ovom slucaju) i 159, vrlo je jasno o cemu je rec i da to opet nisu ne znam ni ja kakve razlike, kakve su bile recimo sezdesetih (u korist Alfe) i s obzirom na to koliko fabrika "dobro" stoji, sve odlicno i izgleda i kotrlja se!
In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.
Comment
-
-
The 159 range is also the first recipient of the GM-derived 3.2 litre V6 engine.
Ne razumem ovo, sta bi sa starim V6?!"Driving an Alfa Romeo is not like driving an ordinary car in an ordinary context. It is pure driving desire turned into a car which is also the expression of one's personality. When you are in the driving seat, your hands on the leather steering wheel, you are at one with your Alfa Romeo: the road before your eyes, the tyres's grip on the road, your heart beating at the same rpm of your engine."
Comment
-
-
Posto su kratko vreme fiat i gm bili u "braku" doslo je do razmene motora. Tako da se sada fiatovi dizeli ubacuju u npr. saab, a gm u Alfu. U stvari taj 3.2 je gm motor doradjen u Alfi. Stari dobri Alfin V6 se vise ne radi
Comment
-
-
U jeee...
Sta je sa performansama, zvukom i ostalim stvarima karakteristicnim za stari sestak?!"Driving an Alfa Romeo is not like driving an ordinary car in an ordinary context. It is pure driving desire turned into a car which is also the expression of one's personality. When you are in the driving seat, your hands on the leather steering wheel, you are at one with your Alfa Romeo: the road before your eyes, the tyres's grip on the road, your heart beating at the same rpm of your engine."
Comment
-
-
Ne znam, nisam imao prilike da se vozim u 159-ki ili breri ali mislim da nema onaj zvuk starog V6.
Comment
-
-
Ne vidim svrhu svega toga, ali eto... Ima pametnijih od mene..."Driving an Alfa Romeo is not like driving an ordinary car in an ordinary context. It is pure driving desire turned into a car which is also the expression of one's personality. When you are in the driving seat, your hands on the leather steering wheel, you are at one with your Alfa Romeo: the road before your eyes, the tyres's grip on the road, your heart beating at the same rpm of your engine."
Comment
-
Comment