Bravo problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Delkan
    CBC Senator XXL
    • 14.06.2005
    • 829
    • 60 km From BG,West

    #31
    Jednom coveku sam menjao pumpu koja je riknula od zacepljenog filtera na VW Polo-u.Auto je bio presao 26000 km,star godinu dana,on prvi vlasnik(iz Podgorice je).Ko zna sta je covek sipao i gde...To je sve bilo 2003 god.
    Zato mi taj podatak od 200-250000 km u USA deluje kao naucna fantastika za nase pumpe i uslove...

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #32
      Originally posted by Srdjan
      koji su to debili? Sto stavise filter u samu pumpu, i tako svaki put moras da skidas rezervoar.... ma lopovija, pretpostavljam da je to samo zbog toga da bi ovlasceni servisi uzimali sto vise para...
      Nije konkretno filter u samoj pumpi vec metalno ili najlonsko sito. A inace vecina automobila pored filtera za gorivo ima i najlonsko sito na samoj pumpi.

      Danas su moderne zamlje toliko sigurne u dobru filtraciju goriva tako da proizvodjaci automobila pored toga i sa uvodjenjem svih plasticnih elemenata gorivnog sistema (rezervoar, creva, rail) izostavljaju sekundarni filter za gorivo i ostaje samo onaj na pumpi sto je sasvim dovoljno da zaustavi trunje i slucajno upalu prljavstinu. Do juce je papirni filter sakupljao mulj (rdju) i vodu koje danas "nema" pa je zato sve to tako kako je tj. za nas nije dobro.
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • alt+64
        CBC Senator XXL
        • 27.02.2006
        • 571
        • bgd

        #33
        UPDATE:
        Bio danas kod gore spominjanog Gorana.
        Kacio ga je na dijagnostiku i dijagnostika rekla Knock senzor(nisam ni znao da ga imam(senzor, naravno )).
        Zamenio ga i reko da probam pa da se javim ako opet cima,al moze da bude da je samo to bio problem.
        Vozio od Zemuna do B Brda i sasvim ok je isao. Gasio&palio par puta usput i nije bilo promena, tako da mi deluje da je to to.

        E sad ako neko ima vremena&volje da mi objasni sto se sve ovo desavalo samo zbog njega.Kapiram da je verovatno masio vreme paljenja, al sto samo kad se ugreje i el moguce da je zbog toga gubio 30-40%snage.

        U svakom slucaju fala svima na dosadasnjim odgovorima

        Comment

        • Srdjan
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 2416
          • Bajina Basta/Beograd

          #34
          Kad smo vec kod toga, zasta sluzi taj knock sensor? Kako ti je uopste odredio da taj senzor pravi problem ako ti racunar nije prijavljivao gresku, odnosno ako ti se nije palila lampica?
          Lancia Kappa 2.0 20v

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #35
            Originally posted by alt+64
            E sad ako neko ima vremena&volje da mi objasni sto se sve ovo desavalo samo zbog njega.Kapiram da je verovatno masio vreme paljenja, al sto samo kad se ugreje i el moguce da je zbog toga gubio 30-40%snage.
            Zato sto motoru ne odgovara ta tacka paljenja koju ima kada je motor topao. Isto tako kasnije paljenje povlaci sa sobom gubitak snage. Vrlo jednostavno.
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • alt+64
              CBC Senator XXL
              • 27.02.2006
              • 571
              • bgd

              #36
              Kad smo vec kod toga, zasta sluzi taj knock sensor?
              Senzor detonacije/a.

              A zasto je njemu dijagnostika rekla a meni lampica nije nemam pojma.
              Mozda ECU il ko vec pali lampicu nije mislio da je dovoljno "znacajan" razlog za paljenje ...
              Sad vec lupam...ovo stvarno ne kapiram

              Comment

              • alt+64
                CBC Senator XXL
                • 27.02.2006
                • 571
                • bgd

                #37
                @M
                OK,hvala

                Comment

                • pitatore
                  CBC Senator
                  • 11.01.2005
                  • 242
                  • Beograd

                  #38
                  Meni se desilo da kad sam promenio svecice da mi je trzao auto,lose isao i tako sam krenuo sistemom eliminacije:zameni bobinu,zameni komutator,zameni kapu,zameni razvodnik i dalje nista i na kraju provalim da mi je prilikom montaze svecica jedna ispala na zemlju tako da sam joj smanjio totalno zazor .
                  Pleh Hirurgija

                  Comment

                  • Duke
                    CBC Senator XXL
                    • 16.01.2006
                    • 753
                    • Urbs Naissus

                    #39
                    Originally posted by M-power
                    Zato sto motoru ne odgovara ta tacka paljenja koju ima kada je motor topao. Isto tako kasnije paljenje povlaci sa sobom gubitak snage. Vrlo jednostavno.
                    Na osnovu cega jos ECU pomera tacku paljenja, pored info sa knock senzora? Znaci, koje parametre uzima? Npr., temperatura u****nog vazduha, temp rashladne tecnosti, MAP, ili mozda sve ovo zajedno? I meni se javlja jedna slicna zajebancija, in na benz i na gas, pa me interesuje, da bih probao da suzim listu krivaca...
                    "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #40
                      nadmorska visina, temepratura vazduha, temperatura antifriza, opterecenje motora (preko info koliko je leptir otvoren), napona akubaterije, brzine kretanja vozila i stanja promene kretanja (ubrzava ili usporava), vrste benzina po tipu i oktanskom broju,stanje VN kablova, sastav izduvnih gasova i temperatura izduvnih gasova,..i verovatno sam zaboravio jos neki parametar koji ulazi u kalkulaciju u kom trenutku, kolikom jacinom, i koliko dugo da trajen varnica.

                      sve to radi stari EZK bosov sistem sa pocetka 80tih godina pa verujem da su moderni sistemi daleko savrseniji i prate jos preciznije i dodatne uslove rada motora..

                      poremecaj jednog od pomenutih elemenata u smislu drugacije vrednosti povlaci i drugaciju varnicu na svecici.

                      promena 2, 4 ili vise parametara istovremeno bitno usloznjava...


                      zbog svega toga sam obicno vrlo skeptican na odokativne promene u tzv chip tuningu i "nabadanje" potrebnih vrednosti za tacno uskladjene sve te vdnosti.

                      istovremeno, sistem ima kontrolne podatke, odnosno predefinisana stanja kada se moze izmeriti dati parametar i uporediti sa fabrickom vrednoscu pa se tada relativno lako moze utvrditi koja komponenta sistema odstupa, u kom smeru i za koliko.

                      bez poznavanja fabrickih vrednosti za merenje je vrlo tesko provaliti sta je tacno uzrok nekom neispravnom ponasanju motora za neki dati rezim (uski obicno) rada motora.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • Duke
                        CBC Senator XXL
                        • 16.01.2006
                        • 753
                        • Urbs Naissus

                        #41
                        Promptno, como siempre.
                        Gracias, hombre.
                        "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

                        Comment

                        Working...
                        X