Imam problem sa Fiat Puntom 1,2 -97 god,kada se upali klima temperatura raste skoro do crvenog.Dihtung glave zamenjen, glava obrađena,pumpa nova,hladnjak je prohodan, termostat izvađen,termoprekidač radi.POZDRAV
FIAT PUNTO GREJE SE SA KLIMOM
Collapse
X
-
Znaci dok se klima ne pali sve je u redu, auto radi normalno i ne dize temperaturu. Da li je temperatura zaista visa ili je mozda greska u el instalaciji pa samo merac pokazuje vise? Da li je klima serijska na tom motoru, ili je naknadno ugradjena? i zasto je je termostat izvadjen, znaci li da je imao problema sa hladjenjem i ranije. Da li je kompresor klime dobar?
Obicno je 1,6l neki min za klimu, jer oduzima 2-4ks motoru za visno od tipa, sto na leru zna da zasmeta. Mozda bi pomogao veci hladnjak ali treba prvo sve proveriti. Da li mu pada temperatura kada ukljici ventilator, znaci bez obzira na neku gresku morao bi da obara temperaturu, a ako ne onda je pumpa za vodu opet sumnjiva. Mozda je on pogresno povezan ako je previse cackano na el. instalaciji. Malo si podataka dao.
Comment
-
-
juce sam bio na servisu klime ( mazda 323ditd 2001god.) Covek je za svaku pohvalu ( servis u bakicevoj 17, kod centralnog zatvora). Postavio covek instrument , upalio auto i klimu i octavao ne normalno visok pritisak u delu niskog pritiska ( ne zamerite na laickoj terminologiji) poslao me na detaljno pranje hladnjaka klime, nakon toga pritisak normalan. Nije mi nista hteo naplatiti. Inace imas ga na beloj listi za klime. Za svaku je pohvalu. Video sam da mu drugi mehanicari donose klime i kompresore na popravku, pa posle verovatno naplacuju po svojim cenama....
Comment
-
-
Re: FIAT PUNTO GREJE SE SA KLIMOM
Originally posted by mkovacevicImam problem sa Fiat Puntom 1,2 -97 god,kada se upali klima temperatura raste skoro do crvenog.Dihtung glave zamenjen, glava obrađena,pumpa nova,hladnjak je prohodan, termostat izvađen,termoprekidač radi.POZDRAV
kad se ugreje termodstat pusti vodu da cirkulise kroz hladnjak a ono crevo zatvori.
Ako skines termostat onda odredjeni deo vode i dalje cirkulise kroz to crevo i zaobilazi hladnjak vracajuci se u motor neohladjena.
Mnogi su imali lose iskustvo sa skidanjem termostata. Voda koja ide kroz hladnjak se ohladi tako da termo prekidac i ne ukljucuje a motor se greje!
Comment
-
Comment