Laguna II 1.9 dci, nece da upali

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Car
    CBC Senator XXL
    • 07.07.2005
    • 900
    • Beograd

    Laguna II 1.9 dci, nece da upali

    Radi se o laguni iz 2002. godine, 1.9 dci, 110 ks 6 brzina.

    Pre otprilike dva sata sam se dovezao njom iz grada i sve je radilo savrseno, cak sam sacekao i par minuta pre gasenja, zbog turbine i slicno. Medjutim sad nece da upali. Samo vergla kad se pritisne start. Na tabli nista neobicno ne prijavljuje niti svetli.

    I kad nakon verglanja otvorim haubu zuji nesto kao jako slabasan elektro motor, i provalio sam odakle dolazi zujanje, ali nemam predstavu sta je to. Evo par slika, na zalost s mobilnog:










    To je sto se tice tog 'zujanja'. A tek sam sad primetio da se pojavilo ulje na jednom mestu, s tim sto se to slabo vidi cak i kad ja gledam pored kola, ali evo slika:








    Sto se tice tri poslednje slike, da li je u onoj crnoj kutiji filter za vazduh? pa se na tom delu pojavilo ulje?


    U petak je odradjen veliki servis, shpaneri kaisevi, svi filteri itd., ali ne znam koliko to ima veze s ovim...
    Ukoliko ne upali, a po svemu sudeci nece, sutra slepanje do sajmista

    Ima li neko ideju sta bi otprilike moglo da bude u pitanju?

    Slike su takve kakve su, nisam uspeo bolje

    Pozdrav!
  • Black Knight
    CBC Senator XXL
    • 13.10.2004
    • 2020
    • Novi Beograd, kicblo

    #2
    da, imam ideju...

    dve stvari:
    1.Elektro magnetni ventil na prvoj slici je crkao, i ne moze da se stvori vakum
    2. gumice dizni, ili prelivna crevca, uglavnom u pitanju neki vakum...

    u servisu bi trebali da ga prikljuce na vakum pistolj i da provere gde i sta pusta...

    90% da je el.mag.ventil
    Injection is good,but I'd rather be blown!

    Comment

    • dieselman
      CBC Senator XXL
      • 14.11.2005
      • 833
      • tt

      #3
      To ce svakako morati prvo na dijagnostiku,pa cemo posle pricati.

      Comment

      • Car
        CBC Senator XXL
        • 07.07.2005
        • 900
        • Beograd

        #4
        Originally posted by Black Knight
        da, imam ideju...

        dve stvari:
        1.Elektro magnetni ventil na prvoj slici je crkao, i ne moze da se stvori vakum
        2. gumice dizni, ili prelivna crevca, uglavnom u pitanju neki vakum...

        u servisu bi trebali da ga prikljuce na vakum pistolj i da provere gde i sta pusta...

        90% da je el.mag.ventil

        Pod pretpostavkom da je nesto od toga, imas li predstavu koja bi bila cena? Cisto okvirno, reda 100-200-500 evra?

        Ok, sta je tu je, sredice se, samo da ne pravi nadalje probleme, pogotovo sto u sredu-cetvrtak treba da se putuje do crnogorskog primorja.

        Zahvaljujem

        Comment

        • Black Knight
          CBC Senator XXL
          • 13.10.2004
          • 2020
          • Novi Beograd, kicblo

          #5
          pa kao sto kolega rece, prvo diagnostika...

          odgovorio sam ti iz razloga sto sam se susreo sa slicnim problemom(i znam kako je kada mi kazu uradi prvo diagnostiku! ) na mojoj vectri, tako da bi ti eventualno, ako diagnostika pokaze da je to pomogao.ovako na pamet ne mogu nista vise da ti kazem.

          za moju vectru:
          1.Elektro magnetni ventil - NOV: 11000 polovan oko 5000

          2.gumice + ruke oko 100 eura...

          ali to je nagadjanje, sve zavisi, mesta, dana, servisa, majstora....kapiras?

          ne preporucujem put pre diagnostike!
          Injection is good,but I'd rather be blown!

          Comment

          • Car
            CBC Senator XXL
            • 07.07.2005
            • 900
            • Beograd

            #6
            Jasno mi je, hteo sam samo da vidim koliko je tebe izaslo za vektru. Premda to nije neko merilo, pretpostavljam da ce izaci nesto vise za renault, al' cisto okvirno da znam, ukoliko je to problem uopste.
            Ujutru zovem ovlasceni servis da zakazem termin, pa cemo videti.

            A od puta i nema nista dok se ne odradi dijagnostika i sredi to sto je problem, jer jos uvek stoji tako, ne moze da upali

            Comment

            • dieselman
              CBC Senator XXL
              • 14.11.2005
              • 833
              • tt

              #7
              Ne bi trebalo da ima bilo kakve slicnosti sa opelom,u renaultu je common rail motor,sve je drugacije...

              Comment

              • Car
                CBC Senator XXL
                • 07.07.2005
                • 900
                • Beograd

                #8
                Resen je problem juce!
                Pumpa niskog pritiska je riknula, 20 000 din je nova (barem kod ovih na sajmishtu) i zamenjena je.
                Zamenjena su i sva 4 grejaca, al' to nije imalo veze s ovim, niti je bilo preterano hitno, ali kao 'ajd'..moralo bi u neko skorije vreme.



                Zahvaljujem na pomoci

                Pozdrav!

                Comment

                Working...
                X