Stelovanje ventila na fiatu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Sasa Petkovic
    CBC Član
    • 14.10.2006
    • 11
    • Krusevac

    Stelovanje ventila na fiatu

    U pitanju je Fiat Tipo 1.6 '89, motor sa dve bregaste pa me zanima, gledajuci iz kabine, na kojoj bregasti su izduvni a na kojoj usisni ventili, da li su plocice iste kao na yugu55 i redosled stelovanja ventila
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #2
    Pozdrav Sasa i dobrodosao. Bilo bi dobro da malo bacis pogled po forumu pre pisanja prve teme. Onda bi znao da je preporucljivo da se tvoj prvi post nadje u Predstavljanju clanova. Ali ako nije prvi tamo, moze i drugi

    Plocice su iste kao kod juga. Usisna bregasta se nalazi blize kabini, izduvna blize prednjem kraju kola. Ne znam na kakav redosled stelovanja mislis?


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • Sasa Petkovic
      CBC Član
      • 14.10.2006
      • 11
      • Krusevac

      #3
      Hvala , mislim na kompletan nacin stelovanja jer imam sav potreban alat i dosta plocica, zazor ventila itd.

      Comment

      • Uros Piperski
        CBC Senator XXL
        • 31.01.2005
        • 2978
        • Beograd

        #4
        ni druga poruka nije u predstavljanju


        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

        Comment

        • Sasa Petkovic
          CBC Član
          • 14.10.2006
          • 11
          • Krusevac

          #5
          Odradjeno predstavljanje

          Comment

          • Uros Piperski
            CBC Senator XXL
            • 31.01.2005
            • 2978
            • Beograd

            #6
            E tako

            Imas alat za DOHC?


            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

            Comment

            • Sasa Petkovic
              CBC Član
              • 14.10.2006
              • 11
              • Krusevac

              #7
              Da, pokojni cale mi je bio automehanicar tako da imam sve

              Comment

              • Sasa Petkovic
                CBC Član
                • 14.10.2006
                • 11
                • Krusevac

                #8
                Jel moguce da niko ne moze da mi pomogne u vezi ovog?

                Comment

                • Uros Piperski
                  CBC Senator XXL
                  • 31.01.2005
                  • 2978
                  • Beograd

                  #9
                  Pa u cemu je problem?


                  RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                  Comment

                  • Sasa Petkovic
                    CBC Član
                    • 14.10.2006
                    • 11
                    • Krusevac

                    #10
                    Pa u tome sto ne znam odakle da krenem, tj. zanima me koji klip kako da doteram pa iza toga koji ventil da stelujem, ne znam bas najbolje objasniti, valjda razumes u cemu je problem? Inace sav potreban alat imam kao i plocice, gledo sam od caleta kako se to radi mada to je bilo zadnji put pre oko tri godine. Ne bih vas smarao sa tim ali ja stvarno ovde u blizini nemam kod koga da odvezem auto

                    Comment

                    • Uros Piperski
                      CBC Senator XXL
                      • 31.01.2005
                      • 2978
                      • Beograd

                      #11
                      Pa nije ti bitan redosled. Samo skini poklopce, izvadi ulje ako je ostalo i onda pogledaj koji ventil je zatvoren (breg okrenut na gore). Izmeri zazor i ako nije odgovarajuci izvadi plocicu, izmeri je, nadji vecu/manju plocicu tako da zazor bude odgovarajuci i vrati nazad (naravno, prekontrolisi zazor pa trazi opet plocicu ako nije dobro).
                      Kada zavrsis sa ventilima koji su zatvoreni, onda ubaci u cetvrtu ili petu brzinu, pomeri auto tako da se bregaste okrenu i zatvore ventile koje nisi stelovao i tako dok ne zavrsis sve. Uzmi papir i olovku! Pisi vrednosti zazora, debljinu plocice, koju debljinu trazis... Ustedece ti mnogo ponovnih merenja
                      Dok budes pomerao videces da postoji redosled kojim mogu da se steluju da bi se to izvelo sa sto manje okretanja bregastih, ali uopste nije bitno.


                      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                      Comment

                      • Sasa Petkovic
                        CBC Član
                        • 14.10.2006
                        • 11
                        • Krusevac

                        #12
                        DUGUJEM PICE, MAJSTORE. Hvala puno

                        Comment

                        Working...
                        X