alfa 146 1.9td-cudni problemi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • goshkealfa
    CBC Član
    • 20.10.2006
    • 91
    • Pozarevac

    alfa 146 1.9td-cudni problemi

    Kod prvog paljenja kao da rade tri cilindra ili je to samo nestabilan rad jos nisam ukapirao-Relativno lako upali ali moram odrzavati obrtaje pritiskom gasa i to traje nekih 30-ak sec(dosta sivog dima ima na izduvu) nakon cega je sve ok! Motor se normalno ponasa, extra extra vuce narednih 10-ak min ili 30-40km voznje i onda nastaju opet problemi-motor kao da gubi snagu i kada dodajem gas izlazi crni dim na izduvu i ne prima ga uopste tj. bas sporo ubrzava. Inace ocistio sam rezervoar i sito, proverio crevo oduska, zamenio filtere goriva i vazduha i nista-na moju zalost i dalje isto. Motor "duva", kao presao je 160.000km.
    Da li ima neko iskustva sa ovakvim problemima i da li je ovaj motor identican motoru koji ide u fiat i lanciu slicnog godista. Vaze li ovi motori za dobre, lose ili vec...
    Hvala unapred!!! Bas sam zabrinut... sta li ce biti kada temp jos padne...
    Ne postoji toliko jednostavan posao da se ne moze lose uraditi!
  • Eon
    Moderator
    • 10.03.2005
    • 4225
    • Beograd-NBG-44
    • Superb 2.0 4x4 DSG

    #2
    Za prvo paljenje mogu da budu uzrok dizne ili grejaci... A za ostalo, moze da se desi da ti nije nesto u redu sa celim sist ubrizgavanja od pumpe do dizni... Nije jos uvek razlog za paniku... Kompresiju u svakom slucaju izmeri...
    Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

    Comment

    • goshkealfa
      CBC Član
      • 20.10.2006
      • 91
      • Pozarevac

      #3
      Provericu grejace danas a za dizne cu videti mada me ne brine to prvo paljenje koliko to sto nece da prima gas i gubi snagu kasnije, posle duze voznje. Komresiju izbegavam da merim jer se iskreno plasim-"duva" solidno ali svakako da cu izmeriti! Hvala ti puno, nadam se i ja da nije pumpa ili vec nesto tako krupno!!!
      Ne postoji toliko jednostavan posao da se ne moze lose uraditi!

      Comment

      • goshkealfa
        CBC Član
        • 20.10.2006
        • 91
        • Pozarevac

        #4
        Da, zaboravih da pitam- ima li neko tu, u okolini da je dobar od majstora za ovakve intervencije a da poznaje Fiatove dizel motore. ja bih najradije isao kod Dieselman-a ali mi je daleko! Jos jednom, hvala!
        Ne postoji toliko jednostavan posao da se ne moze lose uraditi!

        Comment

        • Kolja
          CBC Član
          • 07.02.2006
          • 50
          • Novi Pazar

          #5
          Imao sam isti problem sa Tipom 1.9 td ali sam ga donekle resio zamenom filtera goriva i vazduha. Vise ne gubi snagu,manje dimi,ali mi je prvo paljenje problem. Plav dim,a pokvaren ili nema el.saug pa svako jutro podizem haubu,povucem saug nekom sajlom koju sam napravio...Muka

          Comment

          • Gatti.Gatozza
            CBC Senator XXL
            • 26.09.2006
            • 411
            • Zemun
            • Lybra 1.9 / XJ600S

            #6
            Re: alfa 146 1.9td-cudni problemi

            Na žalost, nemam pojma o čemu se radi, ali možeš li mi reći gde si uradio pranje rezervoara?

            Originally posted by goshkealfa
            Kod prvog paljenja kao da rade tri cilindra ili je to samo nestabilan rad jos nisam ukapirao-Relativno lako upali ali moram odrzavati obrtaje pritiskom gasa i to traje nekih 30-ak sec(dosta sivog dima ima na izduvu) nakon cega je sve ok! Motor se normalno ponasa, extra extra vuce narednih 10-ak min ili 30-40km voznje i onda nastaju opet problemi-motor kao da gubi snagu i kada dodajem gas izlazi crni dim na izduvu i ne prima ga uopste tj. bas sporo ubrzava. Inace ocistio sam rezervoar i sito, proverio crevo oduska, zamenio filtere goriva i vazduha i nista-na moju zalost i dalje isto. Motor "duva", kao presao je 160.000km.
            Da li ima neko iskustva sa ovakvim problemima i da li je ovaj motor identican motoru koji ide u fiat i lanciu slicnog godista. Vaze li ovi motori za dobre, lose ili vec...
            Hvala unapred!!! Bas sam zabrinut... sta li ce biti kada temp jos padne...
            MAZDA

            Comment

            • civi
              CBC Senator XXL
              • 26.07.2005
              • 1492
              • Pozarevac

              #7
              Evo ja cu da ga preduhitrim( kucna radinost ) a ujedno i velika i vrlo prljava zajebancija....
              Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
              - Kako to misliš, kočim?

              Comment

              • goshkealfa
                CBC Član
                • 20.10.2006
                • 91
                • Pozarevac

                #8
                Pa da, bas kao sto rece Civi-mozda zao sto nisam nesto posebno strucan ali je "zahvat" trajao oko 4-5h- dosta je bio zaprljan i sam rezervoar i sito-nazalalost, ja sam sve to radio u nadi da cu otkloniti problem ali ocigledno da nije bilo to u pitanju- svakako, nije na odmet, sigurno da je bolje sa cistim rezervarom (ah, ta srpska nafta...) Samo polako, nije komplikovano, samo je strokavoooo!!! Pozz

                EDIT 021 Ne citirati post iznad pogotovo ne civijev
                Ne postoji toliko jednostavan posao da se ne moze lose uraditi!

                Comment

                Working...
                X