fiat problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SAAB PoWeR
    CBC Senator XXL
    • 26.04.2005
    • 1394
    • tu iza coska(Milwaukee USA)

    fiat problem

    1981 fiat spyder 2.0 fuel injection 5 brzina (hidraulicni podizaci ventila)
    OK
    znaci sklopio sam motor , spreman za paljenje , kurblam nece ni da cuje , iskru ima , motor se vrti lepo
    e kompresija je na nekih jadnih 15-20 PSI (1.10-1.37 bar-a)
    ali proverio sve cilindre ,kad su ventili zatvoreni pustaju 10 % sto je dobro.
    ali pumpa za ulje nece da povuce ulje ,STO ?? to je pitanje na koje nemam odgovor.
    sada moje misljenje , posto su podizaci ventila hidraulicni a ocisceni su (nema ulja u njima) a pumpa negura novo ulje , oni se nemogu napuniti da bi se ventili otvarali i zatvarali propisno i to je razlog losoj kompresiji ,
    sta moze da bude sa pumpom ? dali bi pomoglo ako bi sipao ulje u uljne kanale da bi nekako pumpa povukla .
    ZASTO UOPSTE NECE DA POVUCE ULJE ?
    _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    da li je odgovarajuci dihtung glave i pravilno namesten....da nisu zatvoreni kanali za dotok ulja u glavu?
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • Delkan
      CBC Senator XXL
      • 14.06.2005
      • 829
      • 60 km From BG,West

      #3
      Ako si pumpu za ulje prao pre montaze a nisi je dobro nauljio zato i nece da povuce.Sada mozes da odvrnes filter za ulje i u kanal koji ide prema pumpi naspi sto vise ulja mozes.I nemoj vise verglati na suvo jer ako je pumpa suva nece povuci ulje sigurno.

      Kompresije nema zbog praznih podizaca...

      Comment

      • FiatGroup
        CBC Senator
        • 11.06.2005
        • 228
        • Rijeka

        #4
        imas u2u
        *************************************
        The best is the enemy of the good
        The proof of the pudding is in the eating
        *************************************

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #5
          ?
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • Valent Vudriga
            CBC Senator XXL
            • 02.04.2005
            • 2778
            • USA

            #6
            ???????????

            Comment

            • SAAB PoWeR
              CBC Senator XXL
              • 26.04.2005
              • 1394
              • tu iza coska(Milwaukee USA)

              #7
              dihtung je odgovarajuci , nemoze se fulati jer je jedan jedini za 2.0 motor koi se moze kupiti , kanali su cisti jer je motor bio razvaljen 100 %% u komade sve ocisceno i oprato .
              pumpa jeste ciscena i vracena nazad suva , samo podmazana mascu koja se koristi za sklapanje motora , nista budem probao da skinem filter i sipam ulje ...
              _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

              Comment

              • FiatGroup
                CBC Senator
                • 11.06.2005
                • 228
                • Rijeka

                #8
                Postupak ti je poslan na Privatnu poruku.
                Ne sipaj ulje..
                Manifestira ti se tzv. zracni cep (mozemo ga tako nazvati)
                Odradi sve kako ti je napisano, promblen rijesen u par minuta.
                Postupak mozes objaviti.
                *************************************
                The best is the enemy of the good
                The proof of the pudding is in the eating
                *************************************

                Comment

                • Delkan
                  CBC Senator XXL
                  • 14.06.2005
                  • 829
                  • 60 km From BG,West

                  #9
                  Mogao si i ti reci ovde o cemu se radi.U cemu je problem sa objavljivanjem tog postupka na forumu?

                  Comment

                  • SAAB PoWeR
                    CBC Senator XXL
                    • 26.04.2005
                    • 1394
                    • tu iza coska(Milwaukee USA)

                    #10
                    ulje sam naterao nekako , izvadio cep koi je bio na rupi za distributor , za staruje motore , natako gedoru na sipku od pumpe i busilicom vrtio , sipao ulje u cilindre kompresija se digla malo , ali jos uvek nije to to ,
                    moze biti da sam remenice na bregaastima zamenio sutra cu i to proveriti ,
                    nego odakle taj motor dobiva signal za injectore jer nema senzora na radilici ...
                    _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

                    Comment

                    • FiatGroup
                      CBC Senator
                      • 11.06.2005
                      • 228
                      • Rijeka

                      #11
                      Koji efi tj tocan code-broj koristi?


                      Zrak nemoze savlatadi ventil u filteru iz vise razloga... a i zbog samog razloga jer je zrak pa pulsira... stlaciv je..


                      brzi postupak:


                      odpusti svjecice, makni ih...
                      skini filter ulja...
                      verglaj dok ne bljune ulje....

                      Ako ni u ovoj kombinaciji ne dize ulje... upuhuj kroz iber lauf preko kompresora zrak u karter... pazljivo---u prekidima.. verglaj... cim izbaci ulje zavrni filter, vrati svjecice...

                      sretno
                      *************************************
                      The best is the enemy of the good
                      The proof of the pudding is in the eating
                      *************************************

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #12
                        Karike kad ne dihtuju ima uvek kompresiju od bar 5 i više bara, kad ima ispod toga sto posto su ventili krivci.... Zašto ne znam odavde
                        Ako ima mogućnosti da se vidi treba proveriti da li se nakon okretanja vraćaju skroz do gore...
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • Valent Vudriga
                          CBC Senator XXL
                          • 02.04.2005
                          • 2778
                          • USA

                          #13
                          Staticki odljev prvog cilindra bio je 10%, sto je predstavlja odlicno zaptivanje. Nedostatak kompresije na istom cilindru pri anlasanju
                          upucuje na dinamicki problem. S losim karikama, ili pomotanim ventilima
                          staticki odljev b bio 50-100%. Mjerni podaci upucuju na neispravnu aktivaciju ventila, bar logika upucuje na to.
                          Posto pravila uvijek imaju i izuzetke, cekat cemo na rasplet situacije.

                          Comment

                          • Valent Vudriga
                            CBC Senator XXL
                            • 02.04.2005
                            • 2778
                            • USA

                            #14
                            fiat group:
                            upuhuj kroz iber lauf preko kompresora zrak u karter... pazljivo
                            Vrlo pazljivo da ne izbijes semeringe i brtve na motoru.

                            Comment

                            • FiatGroup
                              CBC Senator
                              • 11.06.2005
                              • 228
                              • Rijeka

                              #15
                              Da nisi krivo fazirao motor?*

                              obavzno provjri zaore ventila kada ga stavis u fazu... ako imaju vis nego si stavio... iskrivljeni su...
                              *************************************
                              The best is the enemy of the good
                              The proof of the pudding is in the eating
                              *************************************

                              Comment

                              Working...
                              X