Necam

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Necam
    CBC Početnik
    • 27.01.2007
    • 2
    • Mladenovac

    Necam

    Pozdrav svima koji vole i voze alfe..I ja sam se prijatelji "zaljubiska" u jednu.Imam A 145,16V..1600cm3,120KS..benzinac.Nesto me zivo zanima.Auto sam kupio pre jedno 2 mes i sve je OK ali me interesuje da li je tacno da sve Alfe ne primaju pun gas i turazu od 900 obrtaja..Na leru je,pritisnem gas i .."zuu,zuu...Pitaj Boga kolika je to brzina..". .Bar je meni receno da to tako ne moze vec da je potrebno postepeno dodavati gas pa onda zvrk..Mom se autu to desava.Zamenio sam svecice pre neki dan(kupljene su Sampion-ove,da li je to greska?),imam utisak da lakse nabija turazu ali mi se pak cini da je auto dobio neki drugi zvuk..Mozda sam ja utripovao,i dalje radi istim tempom,na leru je i dalje na 900 obrtaja ali mi se cini da je bucnija..Voleo bih da cujem neki Vas komentar pa ako ste raspolozeni..tu smo..Pozdrav
  • GT
    CBC Senator XXL
    • 01.12.2006
    • 337
    • Beograd

    #2
    Nisam bas siguran da te najbolje razum'o, ali hajde da probam prvo sa svecicama...
    Champion su oko 100 eura svih 8 komada i rok trajanja im je oko 50 000 km, znaci duplo manje nego NGK Laser Platinum koje su po default-u na njoj! E sad, mislim da je Milos imao te Champion i koliko se secam i on je osetio razliku u zvuku, cak mislim i u snazi, ali verujem da je to nesto sto samo neko iskusan moze da primeti i oceni! U sustini nisi pogresio, ali opet koliko para toliko muzike!

    Sto se tice ovih 900 rpm i 'turaze', pa verovatno znas da to ne smes raditi kad je hladna i da je to mozda razlog ne primanja gasa, a ako je to radjeno cesce u ovim uslovima mislim da bi to mogao biti i malo veci problem! Ali posto imas auto tek 2 meseca, verujem da ne znas za raniji tretman kod bivseg vlasnika, a verovatno ni sam ovo nisi znao, pa eto sad znas!

    Ali siguran sam da ti mislis na slab obrtni momenat na niskim obrtajima, znaci jako slabo se dize u visoke obrtaje kad pritisnes gas do kraja a on stoji na leru, e to je normalno jer je Alfa zaista 'mrtva' do 3000-3500 rpm, a onda nastaje panika!

    Daj malo vise detalja i o autu, a i o sebi pa cemo i mi moci vise da ti kazemo o svemu sto te interesuje!
    "Driving an Alfa Romeo is not like driving an ordinary car in an ordinary context. It is pure driving desire turned into a car which is also the expression of one's personality. When you are in the driving seat, your hands on the leather steering wheel, you are at one with your Alfa Romeo: the road before your eyes, the tyres's grip on the road, your heart beating at the same rpm of your engine."

    Comment

    • Milos
      CBC Senator XXL
      • 12.05.2005
      • 700
      • Beograd, carraburma

      #3
      u pitanju je samo to da li si se dovoljno srodio sa svojim autom i da li unapred znas kako ce u datom trenutku odreagovati na gas, isto je i sa zvukom, meni se cini da je nesto slabija sa championom...

      pretpostavljam da si mislio zivahna, da lepo prima gas? pa mislim da to neces resiti, kao sto kaze GT do 3k se ponasa kao yugo 1.1 umorni standard, kad stisnes gas kao da se gusi, nakon toga festival pocinje!

      Comment

      • Darth Nihilus
        CBC Senator XXL
        • 13.04.2005
        • 417
        • Srbija, Paracin

        #4
        Moja 1.4TS se ne ponaša tako. Vuče lepo do 2700rpm, a onda podivlja. Sporo je primala gas dok nisam par puta sipao onaj Liquimoli injektor kliner, od tad ko zvrk. Čišćenje rezervoara i filtera je pomoglo, ali je tek ovo drugo rešilo problem.
        Do not underestimate the power of the Dark Side

        Comment

        • Necam
          CBC Početnik
          • 27.01.2007
          • 2
          • Mladenovac

          #5
          Necam

          Hvala Vam sto se javljate a ja nisam mogao ranije jer sam bio odsutan.Mozda nisam najbolje objasnio ali evo da probam jos jedanputa.Od malih obrtaja,hladan ili ne,nece da poleti ukoliko mu stisnem gas kao "poludeo"..Ukoliko se turaza popunjava lagano onda nema greske ali ako se stisne do "daske"onda se gusi..Nisam ja ni toliko mlad da bi se izivljavao nad kolima kad su hladna ali samo konstatujem sta se desava.Neko me je tu "prozvao" da ne pisem o autu,sebi...Sampionove svecice su 40e a ne 100e i verovatno je to u ovom momentu(i ja sam imao informaciju da su 100).Alfa je T.S i sad me zainteresovao Stex,sta je to Liquimoli injektor kliner ?Ulje?...Pozdrav.Sad cu da probam da popunim moj profil mada se ne snalazim bas najbolje..

          Comment

          • GT
            CBC Senator XXL
            • 01.12.2006
            • 337
            • Beograd

            #6
            Ne bih da te crnjacim ali taj injector cleaner ti nece raditi! Ti probaj, ali sam skoro ubedjen da se nece desiti mnogo!
            Ono sto ti treba je ciscenje injektora u ultrazvucnoj kadici i taj Wins cleaner koji se naknadno koristi preventive radi! Ovde je bilo oprecnih misljenja u vezi ove teme, ali ti iz svojg iskustva govorim sta ce najverovatnije biti!
            Znaci ciscenje je 10 eura po injektoru, plus moras zameniti filter goriva, jer ako je on propustio dalje gotov je! To sve oko 50 eura i ne vozis vise na rezervi!
            "Driving an Alfa Romeo is not like driving an ordinary car in an ordinary context. It is pure driving desire turned into a car which is also the expression of one's personality. When you are in the driving seat, your hands on the leather steering wheel, you are at one with your Alfa Romeo: the road before your eyes, the tyres's grip on the road, your heart beating at the same rpm of your engine."

            Comment

            • Azrael
              CBC Senator
              • 29.06.2006
              • 278
              • Kragujevac

              #7
              Da li moze neko da mi kaze koji su se sve motori ugradjivali u 145-icu, i gde bi u Kg-u mogao da oteram autu na neki detaljniji pregled?

              Comment

              • GT
                CBC Senator XXL
                • 01.12.2006
                • 337
                • Beograd

                #8
                Do 12. 1996. su isli boxer motori 1.6 i 1.7 a onda twin spark 1.4, 1.6, 1.8 i 2.0!
                "Driving an Alfa Romeo is not like driving an ordinary car in an ordinary context. It is pure driving desire turned into a car which is also the expression of one's personality. When you are in the driving seat, your hands on the leather steering wheel, you are at one with your Alfa Romeo: the road before your eyes, the tyres's grip on the road, your heart beating at the same rpm of your engine."

                Comment

                • veXon
                  CBC Senator XXL
                  • 26.07.2006
                  • 571
                  • Beograd, Vozdovac

                  #9
                  mala ispravka.... od '94 godine boxer motori sa 8 ventila su se ugradjivali sa kubikazama od 1.3 i 1.6 kao i motor 1.7 sa 16 ventila... iste godine je ubacen i turbo dizel 1.9 nazalost to je bio kraj za boxer motore steta sto nisu probali sa vecim kubikazama... od kraja 96 na scenu stupa TS motor 2.0 od 150 konjica (bez variabilnog u****) vec od sledece godine se ubacuje svasta 1.4ts, 1.6ts, 1.8ts i 2.0ts od 155ks treba samo jos napomenuti da se od '98 ubacuju motori iz 156... i da je '99 dizel motor zamenjen novim 1.9 jtd

                  Comment

                  • flugzeug
                    CBC Član
                    • 17.05.2006
                    • 98
                    • Beograd-Banjica

                    #10
                    Re: Necam

                    Originally posted by Necam
                    Hvala Vam sto se javljate a ja nisam mogao ranije jer sam bio odsutan.Mozda nisam najbolje objasnio ali evo da probam jos jedanputa.Od malih obrtaja,hladan ili ne,nece da poleti ukoliko mu stisnem gas kao "poludeo"..Ukoliko se turaza popunjava lagano onda nema greske ali ako se stisne do "daske"onda se gusi..Nisam ja ni toliko mlad da bi se izivljavao nad kolima kad su hladna ali samo konstatujem sta se desava.Neko me je tu "prozvao" da ne pisem o autu,sebi...Sampionove svecice su 40e a ne 100e i verovatno je to u ovom momentu(i ja sam imao informaciju da su 100).Alfa je T.S i sad me zainteresovao Stex,sta je to Liquimoli injektor kliner ?Ulje?...Pozdrav.Sad cu da probam da popunim moj profil mada se ne snalazim bas najbolje..
                    Ja posedujem potpuno istu alfu,znaci kubikaza i to. Upravu su momci koji ti kazuda ne sipas nista u rezervoar.Lepo skini dizne i odnesi ih na ultrazvucno ciscenje i naravno menjaj filter goriva. To sto slabo vuce u nizim obrtajima je delom i normalno posto joj je obrtni momenat ispod 2500 obrtaja nesto slabiji,ali verujem da kod tebe postoji i neki drugi problem. Trebalo bi da odes u servis da proveris da li su MAF i lambda sonda dobri. Neispravna sonda mu obara performanse i povecava potrosnju. Sto se tice svecica stavljaj samo original,jesu skupe ali vrede,videces. Tvoj motor poseduje varijator faze(koji je posebna prica,to svi vlasnici alfi znaju) koji se aktivira nakon 1600 obrtaja tako da ima razlike u tome kako vuce do tih obrtaja i nakon njih. U svakom slucaju taj motor ima 120 ks, ali pri maksimalnim obrtajima. I jeste zver nakon 3-3500 obrtaja,ali kada je sve ispravno. Da zakljucim idi u servis neka ga cekiraju na kompu da li mu nesto fali. Liqui kliner nije ulje i sipa se u rezervoar tj. u benzin pa kao da ocisti malo dizne,ali slabo to radi.
                    sto brze to bolje

                    Comment

                    • Player
                      CBC Senator XXL
                      • 13.04.2006
                      • 458
                      • Novi Sad
                      • Alfa Romeo GTV V6 TB

                      #11
                      Samo jedna mala ispravka - varijator faze bregaste se aktivira
                      oko 3000-3200RPM, mada sam na nekim mestima nailazio na podatak od 4300RPM shto je u sushtini logichnije

                      Sa ostalim se slazhem
                      Objects in the mirror appear
                      TO BE LOSING !!!

                      Comment

                      • flugzeug
                        CBC Član
                        • 17.05.2006
                        • 98
                        • Beograd-Banjica

                        #12
                        Player, Nemoj da se ljutis,ali nisi upravu. Aktivira se na 1600 obrtaja a iskljucuje se nesto oko 5000 obrtaja. Evo ti predlog kako da proveris i da se uveris: Startujes motor,podignes haubu,skines zastitu relea sa leve strane akumulatora. Tu ti se nalaze rele pumpe goriva i rele solenoida za aktiviranje varijatora. Stavis prste jedne ruke na oba relea ,da ne bi pogresio rele, a drugom rukom dodajes lagano gas preko leptira gasa. Kada osetis pod prstom "cak" ili "klik" znaci da je rele ukopcao, a solenoid oslobodio protok ulja ka varijatoru. Ako jos imas nekog da ti ocita obrtaje videces da se to "cak" desava na 1600 o/min. Posto skoro svaki varijator neradi bas kako treba nakon njegovog aktiviranja cuces drugaciji zvuk motora posebno ako se glavom nalazis tik iznad njega. To ti je istina o varijatoru koji su kao popravili inzinjeri alfe jer je njegova prva varijanta bila bas sranje.
                        sto brze to bolje

                        Comment

                        • Milos
                          CBC Senator XXL
                          • 12.05.2005
                          • 700
                          • Beograd, carraburma

                          #13
                          EVO tacnog podatka, mada sam i ja mislio isto sto i player!

                          i OVDE ima informacija o tome!

                          Comment

                          • Player
                            CBC Senator XXL
                            • 13.04.2006
                            • 458
                            • Novi Sad
                            • Alfa Romeo GTV V6 TB

                            #14
                            @flugzeug
                            Ma opushteno ne ljutim se, jer ko se ljuti....

                            Samo sam prenosio shta sam prochitao na milion mesta, ali nigde nisam nashao bash tachan podatak...
                            Ovaj Miloshev drugi link mi je sve pojasnio. Znachi varijator se pali na 2100rpm i ostaje ukljuchen do 4300rpm, onda se iskljuchuje i ostaje tako do "blokade".
                            Shto ima logike, jer mi se auto ponasha bash kao u opisu... na mestu kada polako dodajem gas i dodjem do 2100rpm obrtaji pochinju da variraju oko 200 gore-dole.

                            To znachi da je motor "podeshen" (polozhaj bregaste) da radi na visokim obrtajima, a ljudi su izmisli varijator i varijabilni usis
                            da bi ipak imao i neshto obrtnog momenta na nizhim obrtajima.

                            Definitivno cu probati onaj "trik" sa LED diodom, chim budem imao na chemu pa cu javiti utiske.

                            E sad to shto kazhesh za zvuk motora... na nizhim obrtajima nisam primecivao razliku, ali negde oko 5000rpm se definitivno chuje promena - totalno menja zvuk i podivlja

                            Poz
                            Objects in the mirror appear
                            TO BE LOSING !!!

                            Comment

                            • flugzeug
                              CBC Član
                              • 17.05.2006
                              • 98
                              • Beograd-Banjica

                              #15
                              Cekaj bre Player, koji ti to motor imas u svojoj alfi. Ja pricam za 1.6 TS koji ja imam u 145 ici. Ne znam da li je isto podeseno aktiviranje varijatora za vece kubikaze, ja verujem da je isto, ali ne mogu da tvrdim mozda se aktivira i kasnije. Inace kada su obrtaji u pojasu za aktiviranje varijatora ali ti pustis gas tj. zatvoren je leptir gasa varijator se deaktivira. To radi efikasnijeg kocenja motorom. Kada ponovo dodas gas eto njega opet na vecem uglu (25 stepeni). Znaci dogadja se da nije aktiviran iako su obrtaji u kojima bi inace trebao da bude aktiviran. I player probaj i trik koji sam ja gore preporucio sa drzanjem prsta na releu varijatora i laganim dodavanjem gasa, da osetis kada ce ono "cak". Ja ti tvrdim da je to na 1600 obrtaja za 1,6 ts.
                              sto brze to bolje

                              Comment

                              Working...
                              X