"Driving an Alfa Romeo is not like driving an ordinary car in an ordinary context. It is pure driving desire turned into a car which is also the expression of one's personality. When you are in the driving seat, your hands on the leather steering wheel, you are at one with your Alfa Romeo: the road before your eyes, the tyres's grip on the road, your heart beating at the same rpm of your engine."
Ma mislio sam da li je neko uradio pa da prenese iskustva. Ovi u Čurčiću (HS tuning) su neozbiljni... Kada sam zvao ranije čisto informativno, rekoše da košta 400EUR i da se dobija ne znam koliko konja i oko 100Nm.
Sada kada mi stvarno treba, dobio sam odgovor "da je motor koncepcijski promašen, da ima malo konja za svoju zapreminu, i da ga zato ne rade" ??? WTF I danas mi potvrdili da ga nemaju u ponudi.
U medjuvremenu sam upoznao lika iz Zagreba, koji je zaljubljenik u automobile, radi u vlastitom auto-centru, tunirao je ne znam koliko Alfi, poseduje GT-jku 1.9 JTDM, tuniranu i chipovanu x puta itd... Vrsi merenja na valjcima... koriguje krivu obr.momenta/snage po tvojim zeljama itd.... kompletna usluga!!! Ali mi je donekle cimanje da idem tamo. Ako na kraju uradim kod njega, prenosim utiske
GT, hvala na linku.. ali treba mi neko ovde, u 'lokalu' sa puno iskustva i dobrim preporukama . Da odem kod njega u servis, da ga smorim par sati pricom... potom saberem utiske, prespavam i da se nacrtam kod njega sledeci dan u 8 pa da krenemo sa ubacivanjem novih mapa i testiranjem. Auto mora da provede barem 4 sata na valjcima, prikljucen na kompjuter i exhaust analyzer, da se odradi nekoliko test voznji u medjuvremenu, i da naknadno mogu da dodjem bilo kada da mi dodatno podesi softver.
One kombinacije, da mi flesuje ECU kao BIOS na ploci za pola sata, i kaze, ako pukne motor nismo krivi, ne dolaze u obzir.
Ipak je ovo suvise skupa igracka za takve 'neozbiljnosti' .
Nisam jos. Imam trenutno dve Alfice u ponudi. Idem sutra da jos preciziram neke stvari oko uvoza i papira, pa kada mi covek proveri sta sve imaju od opreme, odlucicu da li da mu dam zeleno svetlo ili da trazi nesto bolje. Ako Bog da, mozda vec za nedelju - dve okacim ovde slike .
Ma mislio sam da li je neko uradio pa da prenese iskustva. Ovi u ?ur?i?u (HS tuning) su neozbiljni... Kada sam zvao ranije ?isto informativno, rekoše da košta 400EUR i da se dobija ne znam koliko konja i oko 100Nm.
Sada kada mi stvarno treba, dobio sam odgovor "da je motor koncepcijski promašen, da ima malo konja za svoju zapreminu, i da ga zato ne rade" ??? WTF I danas mi potvrdili da ga nemaju u ponudi.
Da li ti je mozda palo da je stvarno u pitanju koncepcijski lose uradjen i promasen motor tako da je rizicno raditi ga? Ili bi radije da ti kazu da moze, pa da im se navalis na kosti posle mesec dana ako nesto pukne?
Osim toga, mislis da ce ti, ko god da ti bude radio u Zagrebu, garantovati da ce to 100% da radi bez mogucnosti da ti motor pukne? Probaj to da dobijes napismeno...
Osim toga, kod oba pristupa postoji i blaga razlika u ceni...
The difference between men and boys is the price of their toys
proveri tamo da li ima i da li ti odgovara pa pozovi Milosa na 3056703 (M&S Group).
trip je odlican, preko konektora se ukljucuje box i to je sve. montaza i demontaza za nekoliko minuta (kad prodajes mozes da ga skines i zadrzis za sledecu Alfu )
pozdrav
P.S. mislim da nema na lageru za taj model, ali moze da se relativno brzo nabavi - po porudzbini...
sad sam se cuo s njim, kaze odokativno da bi bio oko 400e ako je ta klasa koja pise na sajtu. inace ih slabo radi u poslednje vreme, nema nesto interesovanja. inace jos dodaje da su ubedljivo najbolji boxovi koje mozes da ugradis ovi:
Power System additional box for power increase is for car performance fanatics : the box Power System provides increased power during acceleration and overtaking, while also increasing flexibility and driving pleasure.
ne znam da li ih iko radi ovde kod nas. on je imao probao par dana ali nije pazario jer je oko 1000e... 1.9TDI u pasatu je odlepio sa tim drugim boxom.
sa onim prvim vozi dan danas i jako je zadovoljan. za JTD ne zna kako radi, ne zna nikoga ko ima JTD...
Mani se indijanaca! Sto se tice tog u Zagrebu ne znam, ali za Squadra-Chip Tuning znam da su dobri i znam lika koji je radio to na svojoj Alfi, plus sto sam u kontaktu sa njima i sa ljudima koji su kod njih uzeli chip! Neki voze tako i po nekoliko godina i kazu da su zaboravili kako im je auto isao bez chipa, nemaju nikakvih problema i sve sto uz to ide, definitivno proverena varijanta!
Mislim da je cena negde od 250-300 eura, plus postarina! Oni ti posalju chip koji zamenis i to je to!
Inace menjanje mape po tvom ili necijem nahodjenju ne bih ocenio kao najpametnije!
"Driving an Alfa Romeo is not like driving an ordinary car in an ordinary context. It is pure driving desire turned into a car which is also the expression of one's personality. When you are in the driving seat, your hands on the leather steering wheel, you are at one with your Alfa Romeo: the road before your eyes, the tyres's grip on the road, your heart beating at the same rpm of your engine."
Pazi, mozda i jeste promasen motor ... al' za malo . Ovo je milslim 3. ili 4. evolucija tog motora u 156ici. Zar ne bi do sada shvatili da je 'koncepcijski promasen' i ugradili nesto novo ?
Sledeca evolucija se ugradjuje u novu 159tku, koja treba da se nosi sa serijom 3, c klasom, a4 itd... Verujem da su isli na 'sigurno'...
Ovaj motor u 156 razvija 175KS/385Nm, dok u 159 razvija 200KS/400Nm. Malo li je?
Dalje, poslednju evoluciju u 159, u Evropi dizu sa 200KS/400Nm na 250KS/500Nm, tako da pretpostavljam da motor mozda i nije toliko los
Kada me u Ćurčiću pitaju koliko konja ima motor (a može da ima samo 175) onda znam da je majstor pre toga menao točak na Golfu II, a da ovaj motor nikada nije ni video, a kamo li proveo ceo dan menjajući softver i analizirajući dijagrame na Dyno Jet-u.
Ne znam ni zasto ulazimo u raspravu oko ovoga... hocu samo da znam da li u Srbiji ima neko ko je radio ovaj motor, i da je vlasnik bio zadovoljan. Ili moram da idem u Hrvatsku da uradim auto koji se prodaje vec 4 godine.
@melkor menjaj taj auto, ko ti je rekao to da kupis...
"Driving an Alfa Romeo is not like driving an ordinary car in an ordinary context. It is pure driving desire turned into a car which is also the expression of one's personality. When you are in the driving seat, your hands on the leather steering wheel, you are at one with your Alfa Romeo: the road before your eyes, the tyres's grip on the road, your heart beating at the same rpm of your engine."
Pazi, sad mi je potpuno jasno zasto te covek otkacio, jer je ocigledno video da razgovara sa strucnjakom kome nece moci A da kaze ako slucajno nesto ne bude kako je strucnjak zamislio da mora biti.
2.4 ima ukupno 4 varijante.
A ovo oko promene tocka i pravljenja softvera na "DynoJet-u" - nisi svestan kakvu si gluposto odvalio, veruj mi na rec...stvarno ne bih znao odakle da krenem da te komim zbog ovakvog lupanja, pa bolje da cutim
Idi lepo za Zagreb pa uradi, ovde to niko ne zna, u pravu si.
The difference between men and boys is the price of their toys
@GT
Menjacu je za dve godine, al' za 159ku . Naravno, za 2.4 Dizelku .
@dekideki
Zaista hvala na iscrpnim informacijama. Milosa znam licno, tako da nije problem da se dogovorim s njim. Ali, necu nikakva Plug 'n play resenja preko grane. Sve te sajtove koji prodaju Power Boxove sam obisao, dobijao ponude ali ta ideja da mi salju nesto postom (koliko puta si mu krali posiljke ili sadrzaj paketa), ili da to stize preko nekih uvoznika, posrednika itd... pa ako imam neki problem ili hocu nesto da promenim, mogu da se slikam.
Dakle, mora da bude tuning centar, sa Dyno Jet-om, i iskustvom sa Alfinim MJET dizelima.
Kako stvari stoje, prenecu vam utiske iz Zagreba.
Deki, idemo na test drive i pivo, kada uzmem kola i uradim chipovanje, ok?
Comment