Alfa je startovala novi program individualizacije svojih modela i tu svrhu je otvorila poseban departman u firmi koji ce se samo time baviti. Individualizacija ce se odvijati kroz tri osnovna paketa, a jedan od njih je TI, namenjen sportski nastrojenim kupcima. TI paket je postojao i ranije, ali sada ta individualizacija treba da bude sistemska i zaokruzena.
Na slici je 159 Sportwagon JTDM Q4 koja ima 10 ks vise od varijante sa prednjim pogonom. TI verzija ima Brembo diskove i kljesta, skracene opruge za 20mm, 19" felne, zavesice, drugaciji zavrsetak izduva, a unutra su moguce preko 70 razlicitih varijanti uredjenja enterijera. Najbitniji je prolepsani volan gde se oni glupavi tasteri na volanu toliko ne isticu, srednja konzola od zatamnjenog bruniranog aluminijuma i posebna sportska sedista. Mat hromirani retrovizori su mogli da se izbegnu jer asociraju na Audi S seriju...
I pored najbolje volje da nadjem sliku limuzine i da ne bude dizel, na internetu sam nasao samo ovo, pretpostavljam zbog pojave varijante Q4. U svakom slucaju mislim da im je ovaj paket vrlo uspeo i dodatno ucvrstio Alfu 159 na vrhu najlepsih automobila u svojoj klasi, kao i medju karavanima.



Na slici je 159 Sportwagon JTDM Q4 koja ima 10 ks vise od varijante sa prednjim pogonom. TI verzija ima Brembo diskove i kljesta, skracene opruge za 20mm, 19" felne, zavesice, drugaciji zavrsetak izduva, a unutra su moguce preko 70 razlicitih varijanti uredjenja enterijera. Najbitniji je prolepsani volan gde se oni glupavi tasteri na volanu toliko ne isticu, srednja konzola od zatamnjenog bruniranog aluminijuma i posebna sportska sedista. Mat hromirani retrovizori su mogli da se izbegnu jer asociraju na Audi S seriju...
I pored najbolje volje da nadjem sliku limuzine i da ne bude dizel, na internetu sam nasao samo ovo, pretpostavljam zbog pojave varijante Q4. U svakom slucaju mislim da im je ovaj paket vrlo uspeo i dodatno ucvrstio Alfu 159 na vrhu najlepsih automobila u svojoj klasi, kao i medju karavanima.




Comment