par pitanja u vezi 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • E_K_V
    CBC Senator
    • 09.05.2005
    • 220
    • Podgorica

    par pitanja u vezi 156

    Kako sam od skora i ja vlasnik Alfe 156 2.4JTD 1999 i nakon nesto manje od mjesec dana voznje imam par pitanja...

    1. Da li kada ukljuciti pranje vjetrobranskog stakla i brisaci pocinju da rade ili morate to sami da odradite?

    2. Dobio sam samo jedan kljuc, i to onaj obican, bez ikakvih dugmica i sl...koliko sam vidio to je ustvari drugi kljuc koji se dobija uz auto, koja je razlika izmedju tog kljuca i onog koji ima komande za otkljucavanje? da li ovaj moze da se kopira. Uz njega sam dobio i daljinski od alarma META SYSTEM, koliko sam u toku ovo je fabricki alarma za FIAT i ALFU, je li tako?

    3. Kada otvaram suvozacev prozor automatski moze sam da se spusti bez drzanja prekidaca isto kao i vozacev prozor, ali suvozacev prozor ne mogu tako i da podignem, da li je to tako fabricki namjesteno iz nekih sigurnosnih razloga?

    4. Da li postoji neki nacin da se upali svijetlo u gepeku a da auto nije ukljuceno ili eventualno dat kontakt???

    5. Kada sam stavljao muziku u auto (pioneer deh 2920) u autu sam vec imao konektor koji u potpunosti odgovara onom koji dodje uz play-er, e sad kod onog konektora na kom su struja i masa postoji jos par kablova koji u ovom slucaju su bez upotrebe jer od prikljucka do play-era nema kablova kojim bi se spojili, pretpostavljam da je to nesto od fabricke muzike pa me interesuje da nesto od toga nije struja za antenu ili nesto drugo interesantno sto bi se moglo iskoristiti??? napominjem da je od 8 u upotrebi samo 3, i to 2 za + i jedan za - .

    6. U trenutnim uslovima (promjenio sam termostat) radna temperatura se krece oko 80-82c, da li je to ok, bez u slucaju kad se malo jace gazi kroz grad dodje do 90, pretpostavljam da je to ok jer tek dolazi ljeto

    7. Da li vasa alfa 156 ima obicaj da malo lakse pobjegne zadnjim krajem, pitam jer u odnosu na pezoa 406 kog takodje vozim po tom pitanju je osjetljivija dosta...ali zato pezo bjezi prednjim krajem mnogo vise? da li je to tako fabricki podeseno??? Nije to nista kriticno da me ne shvatite pogresno, gume su nove na njoj, dunlop sport 205/60 15

    e mislim da je to to za sad...trenutno mi nista drugo ne pada na pamet..... e imam i jednu kritiku za sada, a to je uzasan krug okretanja, prosto da vozim fapa....na mjestu gdje ja ne mogu da se okrenem polukruzno sa njom to bilo ko drugi radi bez problema...
    FERRARI THE ULTIMATE DREAM MACHINE

    there is nothing like ferrari.georgeus design and precision performance are the hallmarks of Enzo Ferrari`s automobiles....
  • bigfoot
    CBC Senator
    • 13.04.2005
    • 224
    • Lower Hutt, New Zealand

    #2
    Ajmo redom:

    1. Da, brisaci se sami ukljuce.
    2. To ne znam, ja imam dva kljuca koja su oba ista i sa komandama za otkljucavanje. Ali koliko sam ja primetio, a mozda i gresim, Alfa je od ~2001 promenila kljuceve i uvela "skakavac" tip kljuca sa komandama za otkljucavanje.
    3. Tako i treba da radi.
    4. Jes' da je moja karavan ali se svetlo uvek pali cim ga otvorim.
    5. Ako uspem pronaci sta je koja zica, javi cu ti.
    6. To je OK, i ja sam morao svoj promeniti
    7. Na ovo ti ne mogu odgovoriti.
    8. Ja mislim da ima prosecan krug okretanja, a po specifikaciji za 2.4JTD je 11.6m dok je kod mene 1.9JTD 11.1m
    “Alfa Romeo is something special. It occupies a place apart...It is a way of life...”

    Comment

    • E_K_V
      CBC Senator
      • 09.05.2005
      • 220
      • Podgorica

      #3
      hvala


      1. definitivno imam problema sa brisacima totalno su avetni
      .
      .
      4. e kod mene se samo svijetlo pali kad je ukljuceno auto ili eventualno dat kontakt sto umije da nervira u odredjenim situacijama


      p.s.
      pola metra je veliko tamo dje se ti okrenes ja udarim
      FERRARI THE ULTIMATE DREAM MACHINE

      there is nothing like ferrari.georgeus design and precision performance are the hallmarks of Enzo Ferrari`s automobiles....

      Comment

      • starac vujadin
        CBC Senator XXL
        • 27.08.2005
        • 2617
        • Stari grad

        #4
        7. da, to je tako podeseno, ali nije podmuklo i neocekivano kao kod nekih drugih automobila sa prednjim pogonom kojima se to desava.

        Sto se tica kruga okretanja to je pitanje sta ko vise voli - ako hoces da imas dobar osecaj sa putem i vozilom, da osetis svaku promenu na volanu, onda takav auto mora da ima veliki krug okretanja...u suprotnom ovo gubis...

        Comment

        • E_K_V
          CBC Senator
          • 09.05.2005
          • 220
          • Podgorica

          #5
          7. ja sam pretpostavio tako nesto jer kazem ti opet nije nista sto se ne moze lagano iskontrolisati
          FERRARI THE ULTIMATE DREAM MACHINE

          there is nothing like ferrari.georgeus design and precision performance are the hallmarks of Enzo Ferrari`s automobiles....

          Comment

          • dare156
            CBC Senator
            • 07.03.2007
            • 282
            • Beograd

            #6
            Pozdrav. Sve si odgovore dobio već jedino mogu da dodam da: 2. ja sam dobio tri ključa i kod karticu po kojoj možeš da napraviš ključ. mislim da je jedan master i služi kad ti se uključi fabrička blokada i dotok goriva. 4. moja nije karavan i svetlo se uvek pali. definitivno i tu imaš problem. 7. bez obzira na nove gume postoji još hiljadu faktora zašto se to dešava manje ili više ali se definitivno dešava. Stvar je navike, tu nemaš problem, a za krug okretanja si dobio već odličan odgovor i ja ludim od toga.

            Comment

            • E_K_V
              CBC Senator
              • 09.05.2005
              • 220
              • Podgorica

              #7
              hm....ja sam dobio samo jedan kljuc i nista vise, uz njega i daljinski od alarma i to je to, nema nikakve kartice i sl....znaci da idem da trazim ovome sa placa da mi nabavi to jer bez toga ne mogu da kopiram kljuc???


              svijetlo u gepeku se pali samo kad je dat kontakt ili upaljeno auto, sad mi malo nelogicno sto bi mogao da bude problem a da se ne pali kad je sve iskljuceno!? mene to vise lici da je tako fabricki namjesteno nego da je nesto neispravno
              FERRARI THE ULTIMATE DREAM MACHINE

              there is nothing like ferrari.georgeus design and precision performance are the hallmarks of Enzo Ferrari`s automobiles....

              Comment

              • bigfoot
                CBC Senator
                • 13.04.2005
                • 224
                • Lower Hutt, New Zealand

                #8
                Samo da dodam, da sam i ja uz dva kljuca dobio kod karticu.

                A ako nemas karticu mozes da napravis kljuc, samo ces da platis malo vise. Ali u svakom slucaju otidji do placa i vidi da li postoji mogucnost da ti nabavi karticu, iako mislim da od toga nema nista .
                “Alfa Romeo is something special. It occupies a place apart...It is a way of life...”

                Comment

                • brzi_pas
                  CBC Senator
                  • 25.08.2005
                  • 272
                  • Podgorica

                  #9
                  I meni je na Lanciu krug okretanja nevjrovatno veliki, ali navikne se co'ek...
                  Nije Alfa ali sam uz Lanciu dobio 4kljuca i 2kartice...

                  p.s. I meni umije blago da "pobjegnu" zadnji tockovi kad bash "ulijecem" u krivine, ali taman toliko da udjem josh ljepshe...
                  http://www.oltretutto-arcg.com Alfa Klub CG
                  Alfa Romeo's GTV V6TB, 164 Q4 & 75 V6

                  Comment

                  • nikola_VUK
                    CBC Senator XXL
                    • 20.09.2005
                    • 317
                    • Podgorica - Novi Sad
                    • Mercedes vaneo 1.7

                    #10
                    U Crnoj Gori uz vecinu vozila ces da dobijes samo jedan kljuc, par je razloga za jedan je sto da bi se kola odjavila ako ne ostavljas papire treba da ostavis jedan kljuc, onda imas i Italijane koje boli uvo za to da ti daju kartice i to... samo se opusti nema sanse da dobijes kljuceve na placu, a bez kartice ce ti za iste pare napraviti rezervni kljuc.

                    Comment

                    • BRABUS
                      CBC Senator XXL
                      • 15.10.2004
                      • 2399
                      • London

                      #11
                      Dobio si odgovore vec

                      Ja isto dobio 2 kljuca i karticu sa nekim kodovima. Zadnji kraj hoce da pobegne vise nego kod svih automobila sa prednjom vucom koje sam vozio, a pogotovo znam kakva je razlika po tom pitanju u odnosu na 406, posto sam ga imao.

                      Slazem se za krug okretanja, to je i meni bila nocna mora, ali sta da se radi, to je nuzno zlo

                      Comment

                      • GT
                        CBC Senator XXL
                        • 01.12.2006
                        • 337
                        • Beograd

                        #12
                        Bezanje zadnjeg kraja je pozitivna stvar u ovom slucaju jer se radi o automobilu sa prednjim pogonom cija je mana upravo bezanje nosa, znaci klizanje prednjeg kraja!
                        Upravljivost 156 se ogleda u tome sto emulira klizanje zadnjeg dela kao kod vozila sa pogonom na zadnje tockove, sto se mnogo lakse ispravlja i koriguje!

                        Navika je grozna stvar, ubija objektivnost i stvara jedan subjektivni stav prema svemu novom, tako da ako si navikao na 406, pa jos i ako si osoba koja funkcionise na taj nacin, imaces malih poteskoca da procenis sta je bolje a sta losije, iz tog razloga ti 156 deluje "drugacije", pa naravno to i jeste drugaciji automobil!
                        "Driving an Alfa Romeo is not like driving an ordinary car in an ordinary context. It is pure driving desire turned into a car which is also the expression of one's personality. When you are in the driving seat, your hands on the leather steering wheel, you are at one with your Alfa Romeo: the road before your eyes, the tyres's grip on the road, your heart beating at the same rpm of your engine."

                        Comment

                        • E_K_V
                          CBC Senator
                          • 09.05.2005
                          • 220
                          • Podgorica

                          #13
                          ok, hvala svima na odgovorima, vecinu sam razjasnio a sad imam jos jedno pitanje

                          ko pita ne skita

                          dobio sam sa autom i dva mala kljucica, koja potpuno isto izgledaju ali jedan je veci od drugog jedan od njih (manji) je od alarma ali ovaj drugi ne znam cemu sluzi....da li neko zna cemu sluzi ovaj veci gledao sam da neke imaju neku bravicu odmah pored konektora za dijagnostiku ali ova moja to nema
                          FERRARI THE ULTIMATE DREAM MACHINE

                          there is nothing like ferrari.georgeus design and precision performance are the hallmarks of Enzo Ferrari`s automobiles....

                          Comment

                          • eXtreme
                            CBC Član
                            • 20.02.2005
                            • 44
                            • Podgorica

                            #14
                            To ti je kljuc za zakljucavanje desnog airbaga sa desne strane komandne table kad otvoris vrata

                            Uradi reglazu zadnjeg trapa, kod mene je cudo napravila...

                            P.S.
                            Kad cemo se probat vishe

                            1997-2001................................2002-2004...........................2004-2006...............................2007-?

                            ***eXtreme Styling***

                            Comment

                            • E_K_V
                              CBC Senator
                              • 09.05.2005
                              • 220
                              • Podgorica

                              #15
                              nije....kljuc za airbag je isti ovaj kojim otkljucavm/palim auto znaci ta opcija odpada

                              kad cemo se probati....pa ja sve cekam poziv tj informaciju kad ce biti kakvo okupljanje pa onda sve to prodje bez mene jer mi niko ne javi... zato sledeci put uzmi u obavezu da mi javis...da nije bilo ovoga vjetra juce ja bih te zvao da vidim ima li sto ali pretpostavih da pored onoga olujnog vjetra nema nista od okupljanja
                              FERRARI THE ULTIMATE DREAM MACHINE

                              there is nothing like ferrari.georgeus design and precision performance are the hallmarks of Enzo Ferrari`s automobiles....

                              Comment

                              Working...
                              X