Jedno pitanje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • srdjan_p
    CBC Senator XXL
    • 01.12.2004
    • 1915
    • ZR

    Jedno pitanje

    Daklem situacija je sledeca, skinuo sam tockove da vidim u kakvom su stanju zadnje kocnice i vidim lose plocice i dosta dobre diskove... Odem i kupim sve komplet novo(da se ne zezam kad vec sredjujem za sebe), namontiram i u medjuvremenu primetimo da je onaj peti kocioni otkacen, znaci onaj deo regulatora koji treba da je zategnut landara slobodno, nasao sam semu u pdf-u gde se vidi da je zakacen valjda za zadnju balans-stanglu. E sad pitanje je: Da li zadnje kocnice slabije koce zbog toga posto mi se cini da slabije koce? I kako to resiti, vidim tamo je predvidjena neka opruga?
  • srdjan_p
    CBC Senator XXL
    • 01.12.2004
    • 1915
    • ZR

    #2
    E da okacicu sliku ako bude trebalo, imam i kako je povezano i samu semu tog regulatora.

    Comment

    • dekideki
      CBC Senator XXL
      • 26.07.2005
      • 1914
      • Beograd

      #3
      mozda je otkacen i fiksiran na otvoreno (najjace kocenje)?

      u svakom slucaju, podrzavam da to resis. ili skini (bajpas) ili povezi kako treba da bude povezano.

      inace - slabo koce (citaj skoro uopste ne koce) kad je auto visok pozadi, odnosno koce 100% kad legne preko odredjenog (opterecenje).

      u voznji je jako tesko odrediti, najbolje ces na valjcima (teh. pregled) videti sta si uradio. ako ti je auto visok pozadi a zadnje kocnice podesene da maksimalno jako koce, blokirace kao od sale kad se zaletis pa kocis svom snagom. i ode zadnji deo u stanu... opasno!
      .

      Comment

      • srdjan_p
        CBC Senator XXL
        • 01.12.2004
        • 1915
        • ZR

        #4
        Znam, na jugu mi je skinut taj regulator pa ume da bude nezgodno nekad ali jugo ima sranje vesanje tako da uvek nabada prednji kraj a zadnji skace uvis...Na Alfi bi trebalo da bude bolje...
        Sada trenutno prednje koce mnogo dobro a zadnje slabo, moracu to da resim...

        Comment

        • GT
          CBC Senator XXL
          • 01.12.2006
          • 337
          • Beograd

          #5
          Pazi ovako taj peti cilindar sluzi da poveca kocenje zadnjih tockova kad je opterecenje na zadnjim tockovima vece, sto znaci kad nazad ne sedi niko slabije koce, dok ce kociti snaznije kad sedi dvoje ljudi ili natovaris gepek!

          Neko mi jednom rece da je na Tipu to reseno nekom elektronikom, nisam bas siguran...
          "Driving an Alfa Romeo is not like driving an ordinary car in an ordinary context. It is pure driving desire turned into a car which is also the expression of one's personality. When you are in the driving seat, your hands on the leather steering wheel, you are at one with your Alfa Romeo: the road before your eyes, the tyres's grip on the road, your heart beating at the same rpm of your engine."

          Comment

          • flugzeug
            CBC Član
            • 17.05.2006
            • 98
            • Beograd-Banjica

            #6
            Slusaj, u tom pdf sto ti pominjes ima slika kako treba da stoji opruga zakacena za bal. stanglu i koliko treba da bude opterecena! Jednostavno je zakaci ponovo za balans stanglu i nastelu na odgovarajucu tezinu. Stelovanje je jednostavno, olabavis maticu da moze da klizi polugica po onom slicu, okacis teg odgovarajuce tezine (onoliko koliko pise za tvoju sasiju) i zatim pritegnes maticu. Zvuci jednostavno jel da? Ali, verovatno postoji razlog sto je to kod tebe otkaceno. Recimo da je peti cilindar, kako ga mi zovemo ili ventil za proporcionalnu silu kocenja, zaribao pa ga je neko otkacio da mu nebi blokirali zadnji tockovi prilikom kocenja!
            sto brze to bolje

            Comment

            • srdjan_p
              CBC Senator XXL
              • 01.12.2004
              • 1915
              • ZR

              #7
              Verovatno da je zbog toga otkacen, a ovako sad skoro da ne koce uopste...A da ga skinem skroz pa vezem direkt, kao na jugu sto mi je?

              Comment

              • srdjan_p
                CBC Senator XXL
                • 01.12.2004
                • 1915
                • ZR

                #8
                Ustvari provericu prvo posto je nov pa ako nije nesto astronomski zamenicu ga...

                Comment

                • flugzeug
                  CBC Član
                  • 17.05.2006
                  • 98
                  • Beograd-Banjica

                  #9
                  Nov ti kosta oko 120 eura! Nemoj da ga izbacujes nego podesi najmanju mogucu silu kocenja, ako ikako moze! Ne sme da blokira, nikako!!!!!!!
                  sto brze to bolje

                  Comment

                  • srdjan_p
                    CBC Senator XXL
                    • 01.12.2004
                    • 1915
                    • ZR

                    #10
                    120evra, ko od zlata da je mater mu ****m...

                    Comment

                    • srdjan_p
                      CBC Senator XXL
                      • 01.12.2004
                      • 1915
                      • ZR

                      #11
                      Pasuje li to od neke druge alfe, od 33ke mozda? Posto bih u tom slucaju vrlo verovatno mogao da nadjem polovan a dobar...

                      Comment

                      • flugzeug
                        CBC Član
                        • 17.05.2006
                        • 98
                        • Beograd-Banjica

                        #12
                        Mislim da ne pase! Cak ga niko drugi ne proizvodi, mozes da kupis samo original! Ako gresim neka me neko ispravi. Inace i ja imam problema sa istim na mojoj 145, to im je kao neka mana! Ja sam maksimalno smanjio silu kocenja na zadnjim tockovima. Na tehnickom mi kazu da slabije koce zadnji, ali me naravno pustaju! Nezahvalno je i rasklapati ga, verovatno je komplikovan,a ako je ostecen iznutra nema mu pomoci. Ne znam za polovni, oces li ubosti ispravan i koliko ce biti ispravan!
                        sto brze to bolje

                        Comment

                        • Duke
                          CBC Senator XXL
                          • 16.01.2006
                          • 753
                          • Urbs Naissus

                          #13
                          Da ne bih duplirao teme, jer se poprilicno nagvazdalo o tome (ja koristim Search... ), jednostavno sam uzeo najsveziju temu koja se bavi mojim novim (reshenim?...) problemom, da postavim jedno spekulativno pitanje:

                          Naime, posto sam juce ostao bez petog cilindra , jer je nacisto probio, a u gradu nisam mogao da nadjem drugi - kazu "ja sam prodao dva takva u zivotu, to svi izbacuju, nemam na lageru, mogu da nabavim za par dana za 120? ) itd., sada imam by-pass na mestu ovoga hvalevrijednog uredjaja.

                          Pitanje: U kojoj meri ABS moze da kompenzuje nedostak petog cilindra? I moze li uopste?
                          "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

                          Comment

                          • GT
                            CBC Senator XXL
                            • 01.12.2006
                            • 337
                            • Beograd

                            #14
                            Pa posto on sluzi kako rekoh da promeni silu kocenja na zadnjim tockovima u odnosu na opterecenost na zadnjoj osovini, ako ga izvadis i nemas nikoga nazad zadnji tockovi ce ti mnogo pre prednjih blokirati, odnosno imace mnogo vecu silu kocenja i prednji nece dobiti dovoljno da bi zakocili dok ce zadnji biti pred blokiranje! ABS pomaze teoretski u smislu da ce taj, ili ti tockovi koji krenu da blokiraju biti tretirani kao da je podloga klizava dok ce svi ostali sa dobrom trakcijom, u ovom slucaju prednji kociti normalno! Ne vidim zasto to ne bi bilo tako i u praksi, ali ja se ne bih sa tim mnogo igrao osim ako ne isprobas auto u vise uslova voznje da vidis hoce li ti zanositi zadnji kraj a kociti losije, tek ako bi to bilo isto uz pomoc ABS-a onda bih mirno seadao u auto i vozio!
                            "Driving an Alfa Romeo is not like driving an ordinary car in an ordinary context. It is pure driving desire turned into a car which is also the expression of one's personality. When you are in the driving seat, your hands on the leather steering wheel, you are at one with your Alfa Romeo: the road before your eyes, the tyres's grip on the road, your heart beating at the same rpm of your engine."

                            Comment

                            • miura
                              CBC Senator
                              • 18.10.2006
                              • 227
                              • Lazarevac

                              #15
                              Regulator ko?enja zadnjih to?kova...
                              Lepo bi bilo da je na svakom (starijem) autu ispravan ali mislim da su takvi retki. Jednostavno odradiš šta se mora pa probaš, prazan - optere?en.
                              Što se ti?e sile ko?enja ona je regulisana donekle i dimenzionisanjem diskova. A gde su doboši oni sami po sebi slabije ko?e.
                              Mitsubishi Colt 1332ccm benzin 95KS 2005

                              na forumu

                              Comment

                              Working...
                              X