POMOC BOOST

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #16
    Originally posted by Yugo 1.6 Tempra
    ej ja sam mislio da uzmem sa lancie theme 2.0 turbo, turbinu je li ta dobra ?
    Ako nadjes mozes i od delte 1.6 imala je 140KS
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • -Vedran-
      CBC Senator XXL
      • 03.10.2004
      • 3255
      • Beograd

      #17
      Originally posted by Yugo 1.6 Tempra
      hvala boost i znas mozda tko se kuzi na forumu u muziku u autu
      Raspitaj se kod killaz-a i Dutchman-a!
      Power of dreams !!!

      Comment

      • Yugo 1.6 Tempra
        CBC Član
        • 23.01.2005
        • 26

        #18
        ej zaboravio sam te pitat bi isla turbina s fiat una turbo na temprin, sam milio jer mi je m otor od fiata a i turbina s una pa je mozda jednostavnije napravit
        NARONJACI ZAUVJEK ZIVE

        Comment

        • nole
          CBC Senator
          • 02.10.2004
          • 231
          • Igalo

          #19
          Boost da te pitam, posto se oko turbina bas razumijes a dosta njih to interesuje, za ugradnju turbine u svoje modele auta. Prakticno moze da se ubaci u dosta modela pa me konkretno interesuje za kadeta kao mog. Kada je bilo "aktuelno" pitanje oko sredjivanja mog motora (i dalje sam na nuli a mozda bude nesto ubrzo) ti si sam spomenuo potraznju 16 V glave ali mislim da je bas tesko naci odgovarajucu a i nebi bio spreman toliko da se opruzim. Zato me zagilicala tema oko turbine i koliko bi moglo sa sto manje ulaganja da se dobije nesto konja. Ako napravim izduvnu granu i skinem srednji lonac + karb. koji imam to je oko 20 konja vise, znaci izlazi na nekih 75 do 80. I to je za motor od 1.3 mozda dovoljno ali kada je puno auto i ides uzbrdo onda hvali.
          Pravo da ti kazem nikad nisam ni gledao oko motora turbo benzinca i konstrukciju. Kod dizela sam gledao ali nisam bas sve konce pohvatao tako da imam supljina oko znanja po tom pitanju.

          Da li vrijedi ista pricati o tome i pokusati ( i na koji nacin) ili da sve to lagano zaboravim . Pozdrav drugar

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #20
            Nole >> Sa karburatora, moze i TuRbo sa specijalnim karburatorom za overload. Kosta ko djavo a neprecizno.
            Dakle , moras da budes spreman na elektronsko ubrizgavanje pa sve ostalo?

            Ja sam se vec ohladio a ti ako bas zelis , mozemo nastaviti
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • Yugo 1.6 Tempra
              CBC Član
              • 23.01.2005
              • 26

              #21
              ej zaboravio sam te pitat bi isla turbina s fiat una turbo na temprin, sam milio jer mi je m otor od fiata a i turbina s una pa je mozda jednostavnije napravit
              NARONJACI ZAUVJEK ZIVE

              Comment

              • nole
                CBC Senator
                • 02.10.2004
                • 231
                • Igalo

                #22
                Toliko sam se ohladio da sam se zaledio. Znaci nastavka nema
                Kratko al jeb.....oooooooo. Pozdrav druze

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #23
                  Originally posted by Yugo 1.6 Tempra
                  ej zaboravio sam te pitat bi isla turbina s fiat una turbo na temprin, sam milio jer mi je m otor od fiata a i turbina s una pa je mozda jednostavnije napravit
                  Verujem da je lakse ....
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #24
                    Originally posted by nole
                    Toliko sam se ohladio da sam se zaledio. Znaci nastavka nema
                    Kratko al jeb.....oooooooo. Pozdrav druze
                    Sorry drugar, al tako je
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • Uros Piperski
                      CBC Senator XXL
                      • 31.01.2005
                      • 2978
                      • Beograd

                      #25
                      Uno turbo ima prilicno malu turbinicu, ali ako neces da ludujes sa obrtajima lepo ce ti raditi. Ako ti je motor sa jednom bregastom, onda bez razmisljanja skini sve sa una turbo (izduvni granu i turbinu, usisnu granu itd.).
                      Ako je TC motor u pitanju, onda bolje neka Croma/Thema/Dedra pa da opet uzmes i izduvnu granu zajedno sa turbinom da ne bi morao da pravis. Ali ti modeli su od 2000ccm, pa ce ti turbina mozda biti prevelika, osim ako sad ne zelis da ides na vece obrtaje. Sve ovo je odokativno. Mozda Boost poznaje doticne turbine pa ce ti reci nesto preciznije.


                      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                      Comment

                      Working...
                      X