
problem pri paljenju
Collapse
X
-
-
Malo sam se našalio na početku posta a to nisam trebao.. koji sam kreten...izvini molim te
99% je pumpa u pitanju, setio sam se da mi je drug imao isti problem. Vidi, da li ti se to dešava i kad je pun rezervoar ili kad je ispod četvrtine? Ako je menjana pumpa (kod prošlog vlasnika a ti recimo ne znaš) možda su stavili neku neadekvatnu zamenu i nisu je dovoljno potopili... ili je oslabila...Astra GSI
Comment
-
-
Originally posted by Gumetina
par puta kontakt u razmacima od najmanje 10 sekundi, ili zica na osigurac od pumpe i plus na akumulatoru par sekundi, da malo nadruga....
nista ne kosta da se proba...
Comment
-
-
zameni taj kabal pa probaj,ali svecice ne moraju biti dobre ako imaju lepo ime,meni je za corsu drugar i svabije doneo BERU uxf79 jer su takve i bile i presle 75000,tamo ihje platio 6e komad,stavili upalio presao 10-ak km i poceo auto da trza,na leru radi normalno,po gasu trza,stanem on radi na tri klipa,redom skidam kabal i nadjem koja je zamenim je starom prsao oko 1000 km isto,kupio bosnu najobicniju presao 10000 km i stavio neke NGK sa tri pipka,na alfi mi sad NGK V-line za 700 din na bubanj potoku u radnji su preko 1000-arke,bila je i bosna i golden lodge i beru i imam isto neravnomerno jutarnje palenje a posle radi normalnoko na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
Comment
-
-
A jel ima veze koji kabli za svecice ide na koji auto? Ili konkretno: dal za BMW 2.0 moze isti kabli kao za vektru 2.0? Jel stvar u kubikazi motora ili u necem drugom? Pitam jer sam dva puta kupovao kablove, a kako mi je auto oldtimer i nemam pojma koji kablovi idu fabricki, uvale mi nesto , kao "e to je bas to". a posle moram da kupujem jedan po jedan posto riknjavaju.
pozz dejan nishOriginally posted by Valent Vudrigaovde je dnevnica 20e a ne satnica...
Comment
-
Comment