Imam 164 Twin Spark 91god. i auto mi uvek drzi temperaturu kada je vozim u gradu na 97 do 100.Menjao sam termostat,prao hladnjak nekim sredstvom promenio prekidac ventilatora da pali na 86 C.Da li laze kazaljka na instrument tabli ili sam ja u problemu.Inace meni pokazuje da ventilator pali na 100C.Ako ima neko neki savet ili je imao slican problem neka javi putujem za 10 dana za Tursku.
POVECANA TEMPERATURA
Collapse
X
-
Pozovi Mishu i proveri za radnu temperaturu...
0113435637
Comment
-
-
Sto se tice hladjenja motora cak i da je obicna voda unutra ne bi smeo takav problem da se desava. Najverovatnije da ti je (i dalje) delimicno zapusen hladnjak. Posto je davac za rad ventilatora na izlazu iz hladnjaka tacnije na donjem crevu gde je protok tecnosti slab, i temperatura je niska, tako sa se ventilator redje i kasno pali. Epilog je da se tecnost u glavi motora duze zadrzava, greje se vise i tebi se na skali pokazuje visa temperatura.
I ja sam imao isti problem, dizao mi je temperaturu do 105 stepeni po gradu, onda sam oprao hladnjak spolja i temperatura se spustila na oko 100, onda sam oprao hladnjak i iznutra i temperatura se spustila za jos 3-4 stepena, ali i dalje to nije kako bi trebalo. I dalje razmisljam da promenim hladnjak posto svi kazu da to ciscenje iznutra sa ispiranjem
bilo kakvim sredstvima retko daje rezultate.
P.S. Moze da bude i pumpa mada je to malo verovatno.
Pozdrav, javi sta si uradio.BMW E46 320D
Comment
-
-
Postoje, vise stvari, jedna od mogucih je precistiti kompletan sistem(kao sto je gore navedeno) i sipati iskljucivo paraflu (i to obavezno razblaziti). Sta se desava: Od prejakog rastvora glava postane porozna (samo ispitivanjem glave mogu da utvrde) i mozes da se ubijes da sve zivo izmenjas a problem i dalje postoji.
Znaci prvo procistis sistem-ok, zamenis davac-ok, pa zamenis termostat-ok, pa sipas prvo vodu da vidis gde si. posto greje i dalje skidaj glavu pa na ispitivanje. Ako utvrde da je glava porozna, ravnanje dihtunzi i trebalo bi da problem bude resen.
Moze da bude i da je neki relej ili kabl pogresno utaknut ali malo verovatno, cuo sam za taj slucaj i raspitacu se sta je tacno bilo.
Pozz
Comment
-
-
radijator
imao sam te probleme na v6 3.0.... promenio relej, termodavac 3 puta... 2 ventilatora...( na kraju se iznerviraoo i izveo direktno struju jer opet nije hladio kako treba) i onda sam se slupaoo.. pa sam morao da kupim drugi hladnjak.. samim tim su svi moji problemi nestali..
)))))))) + mi je ortak ocistio sva creva kroz koje ide voda... koliko je sranja bilo ....
Comment
-
-
radijator
voda ti ide i kroz hladnjak za grejanje kabinee... taj hladnjak je bio dosta zapusen.. pa sam promenio i njega,... od tada nemam vise problema.. a kad bi ih imao gurnuo bi ga u dunav daa se rashladi...
posto me je to ********lo 4 meseca.... da ga ne ureknem.. od tadaa radi extraa.. dodje do 90 stepeni.. tu mi pali ventilator... i extraa je.. (tako je na plinu). a kad je na benzinu pali mi izmedju 80 i 90... ne znam zasto je razlika.. ali na benzinu se teze greje i krace radi ventilator
) nadam se da sam ti pomogao...
Comment
-
Comment