U pitanju je 146 1.6 TS 1997 godiste (nagovarao rodjaka da udje u svjet Alfista, i on me zove prije neki dan da me se pohvali ovim modelom)
U cemu je problem:
Masina pravi problem izmedju 1000 i 1500 obrtaja. Cuje se pucketanje. Kada je hladan prosto je nemoguce dodati gas, puca kao kad vuce tzv fals-vazduh. Ugrijan motor pravi mnogo manje problema, ali opet ne prihvata gas.
Cim se predje 1500 obrtaja masina radi bez ikakvih problema. Treba li da napomenem da je izmedju 4000 i 6000 obrtaja na svome.
Inace u leru radi odlicno. Na otvorenom putu nije lose,ali je zato pravo mucenje voziti je po gradu.
Nismo skidali svjecice (nemamo mali kljuc) ali kada se skinu kablovi na najudaljenijem cilindru od zupcastog oo svjecice ima ima ulja.
Mozda je totalno nebitni za sve ovo, mozda se nekome prosulo kada je dolivao, no to je jedina anomalija koju sam uspio da primjetim.
Pitanje?
Na koji problem treba ,,ciljati''?
U cemu je problem:
Masina pravi problem izmedju 1000 i 1500 obrtaja. Cuje se pucketanje. Kada je hladan prosto je nemoguce dodati gas, puca kao kad vuce tzv fals-vazduh. Ugrijan motor pravi mnogo manje problema, ali opet ne prihvata gas.
Cim se predje 1500 obrtaja masina radi bez ikakvih problema. Treba li da napomenem da je izmedju 4000 i 6000 obrtaja na svome.
Inace u leru radi odlicno. Na otvorenom putu nije lose,ali je zato pravo mucenje voziti je po gradu.
Nismo skidali svjecice (nemamo mali kljuc) ali kada se skinu kablovi na najudaljenijem cilindru od zupcastog oo svjecice ima ima ulja.
Mozda je totalno nebitni za sve ovo, mozda se nekome prosulo kada je dolivao, no to je jedina anomalija koju sam uspio da primjetim.
Pitanje?
Na koji problem treba ,,ciljati''?
Comment