U nedelju sam resetovao ECU sledecim redosledom:
- skinuo klemu (-)
- ostavio auto 1h 40min
- vratio klemu
- upalio auto i ostavio da radi u leru 16min,(nekoliko puta pala skazaljka na 500rpm,skocila na 1200 i vratila se na 900rpm zatim je tu i ostala)
- auto se zagrejao i krenuo sam da ga gazim u svim rezimima...
Danas posle predjenih 75km i extremno agresivne voznje(znaci sve u 6k),dobio racunicu da mi je auto prosecno trosio 17l
Ja sam se nacitao ovde da je 1.4TS veliki potrosac, preteska mu karoserija, bla bla bla... i spreman sam da prihvatim ovoliku potrosnju ako je to tako svima,ali ja zelim da mi neko kaze da li je to normalno za njega?
P.S Auto mnogo bolje vuce na nizim obrtajima i nekako je startniji,tako da zahvaljujem na sugestiji onome ko je spomenuo da treba da uradim taj reset,ne znam ko to bese...Poz
- skinuo klemu (-)
- ostavio auto 1h 40min
- vratio klemu
- upalio auto i ostavio da radi u leru 16min,(nekoliko puta pala skazaljka na 500rpm,skocila na 1200 i vratila se na 900rpm zatim je tu i ostala)
- auto se zagrejao i krenuo sam da ga gazim u svim rezimima...
Danas posle predjenih 75km i extremno agresivne voznje(znaci sve u 6k),dobio racunicu da mi je auto prosecno trosio 17l

Ja sam se nacitao ovde da je 1.4TS veliki potrosac, preteska mu karoserija, bla bla bla... i spreman sam da prihvatim ovoliku potrosnju ako je to tako svima,ali ja zelim da mi neko kaze da li je to normalno za njega?
P.S Auto mnogo bolje vuce na nizim obrtajima i nekako je startniji,tako da zahvaljujem na sugestiji onome ko je spomenuo da treba da uradim taj reset,ne znam ko to bese...Poz
Comment