Uklanjanje balansera?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kilson
    Moderator
    • 09.10.2004
    • 3216
    • NoviBGD
    • AR 75 GT

    Uklanjanje balansera?

    Na primer, radi se o rednom 4 cyl atmosfercu 2.000 ccm TS
    Prechnik x Hod = 84 x 90

    Ono shto me zanima, da li definitivno (i obavezno) po balansiranju radilice i klipnjacha zadrzhati balansere?

    Ima li nekih drastichnijih nuspojava po eventualnom uklanjanju?
    Utiche li pojava vibracija drastichno na blok i sklopove ili je stvar samo u udobnosti?

    Zanima me jer vidim da je 2000ccm neki pochetak ugradnje balansera, dok se recimo vec 1800ccm pakuje bez istih?

    Thx!
    Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila
  • ljube-kugla
    CBC Senator XXL
    • 04.05.2006
    • 1531
    • batajnica

    #2
    verovatno je to zbog veceg klipa,nego obradi zamajac i dobijas mnogo na startu,i iz srednjih obrtaja brze ide u visoke,ja sam ubacio 5kg laksi


    isto sam radio i na corsi ali sam na njoj skinuo oko 7kg,ali sam ga tri puta obradjivao i obavezno je balansiranje i obradjuje se ona strana do motora tako da se ne dira mesto lamele,mada moze i da se buse rupe po ivicama ispod samog zubcanika,sa negde 8-10mm rupe i obavezno frezenkovanje rupa(zabusivanje sa vecom burgijom)da se ne bi culo zvizdanje
    ko na nas krene iz mesta je naje&o
    a sto nas je vise,jaci smo

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #3
      Laki

      Skidaj Ja na motorima sa 90mm hodom i sa 90mm precnikom klipa, gde je klip 550gr i klipnjacha 970gr i nema problema.

      Nezaboravi da blindiras sve kanale od ulja koji su imali veze sa balanserima.

      Vibracije?? Hehe pa to balanseri nerade nista po pitanju toga, izbalansirao si sve ostalo a to sto su oni radili je da zarobe vibracije koje i dalje postoje unutar geometrije bloka , dakle da ih zamaskiraju.. vidi djubre
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • kilson
        Moderator
        • 09.10.2004
        • 3216
        • NoviBGD
        • AR 75 GT

        #4
        @Boost: Vidi, vidi vishak delova? Nishta lepshe! Blindiranje mozhe da se reshi uvrtanjem shrafova ili?

        @ljube: Ne igra mi se bash sa zamajcem, relativno mali dobici za skinutu masu i povecanje mogucnosti da pukne i napravi haos.
        Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          Blindiranje mozhe da se reshi uvrtanjem shrafova ili?
          Jupps
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          Working...
          X