Ja evo iscekujem svoju Breru koja bi trebala stici sljedeceg mjeseca. Rijec je o 3.2V6 Jts Sky View modelu. Auto sam takoreci kupio na "sljepo" tj. nisam ga probao ( nije ni potrebna proba) nego ga na prezentaciji narucio. Jedino sto mogu reci je da je Auto fantastican, jedina "mana" je da je zadnja sajba mala tj. vidljivost losa, zato ima serijski parktronic na guzi. Brera u top modelu je u AT. kompl. opremljena sa svim igrackama cak je Ipod serijski, jedino sam uzeo dodatno alarm, xnenon i Webasto grijanje ( ipak zivim u Alpama).
Alfa Brera
Collapse
X
-
U novom Autu Zeitungu ima uporedni test Brere 3.2 (260ks, 41300evra testirani auto) za Mazdom RX8 (231ks, 32300 evra) i Nissanom 350z (301ks, 36400 evra). U sledecem broju auto motor und sporta ce biti test Brere takodje...
Evo nekih rezultata i impresija iz Auto Zeitunga..
U delu oko karoserije pohvale je dobio dizajn, ali nema dovoljno prostora za krupnije i visoke ljude zbog spustenog krova.
Sedenje nije bas pobralo neke ocene, tj, sedista su lepa, ali ne pruzaju dovoljno oslonca sa strane. Sedenje je suvise visoko u Alfi. Vesanje po njima nije dovoljno sportsko u Alfi, a i dlaje je osetljivo na neravnim putevima. Nissan je tu prosao najbolje.
U delu oko motora Nemci zale za starim V6 u smilsu kako je imao vise sportskog karaktera. 5. i 6. brzina su predugacke i uopste misle kako menjac nije dobro uparen sa motorom. Do krajnje brzine se dolazi posle jako dugog zaleta zbog predugackih odnosa. Motor je mrtav ispod 3000 obrtaja.
U delu oko upravljanja pogon na 4 tocka je bio bez kritika, lezanje je sigurno i bez ESP, ali osecaj na volanu nije im bio dobar - suvise indirektan, bez doborg odaziva ka vozacu. Potrebne su korekcije volanom prilikom brzog prolaska kroz krivine.
Evo i merenih podataka
Brera RX8 350z
km/h 240 235 250 (ogr.)
0-100 6,8 6,6 5,9
0-200 28,3 26,5 22,5
60-100 3,7 3,5 3,0
80-120 4,7 4,3 3,7
handling krug 1.50.1 1.47.2 1.44.9
slalom 18m 58,7km/h 63,6 63,8
kocenje 100-0 h 38,2 35,9 36,4
kocenje 100-0v 37,5 35,8 35,9
l/100 15,3 14,8 13,4
kg 1630 1315 1535
Comment
-
-
Top Gear:
"Not quite as good to drive as it is to look at. But then, that would be impossible, wouldn't it?"
Comment
-
-
Originally posted by starac vujadinEvo i merenih podataka
Brera RX8 350z
km/h 240 235 250 (ogr.)
0-100 6,8 6,6 5,9
0-200 28,3 26,5 22,5
60-100 3,7 3,5 3,0
80-120 4,7 4,3 3,7
handling krug 1.50.1 1.47.2 1.44.9
slalom 18m 58,7km/h 63,6 63,8
kocenje 100-0 h 38,2 35,9 36,4
kocenje 100-0v 37,5 35,8 35,9
l/100 15,3 14,8 13,4
kg 1630 1315 1535
Prilicno razocaravajuce vrednosti za slalom i handling...Ocekivao sam mnogo vise od jedne Alfe,koja kosta 40.000 evra.
Sta vi "alfisti" mislite??
Mozda je zbog toga sto se radi o nemackom testu,ili Brera stvarno ne moze bolje?Imate li podatak sa necijeg drugog testa? Pa,civic od 19000 evra prolazi slalom sa 62,4km/h (test iz istog casopisa)!!!1991.civic 1.6i 16V
2001.accord 2.0i 16V VTEC
Comment
-
-
Pogledaj samo kako izgleda taj civic od 19000 evra...
Brera nema tako lose rezultate a izgleda mnooooooogo dobro, mislim pogledaj samo par postova iznad sliku sto nam je Fris75turbo ljubazno prezentovao. Meni je sasvim ok sto Brera kosta kao 2 Civic-a.
123 iz kucice svi
Comment
-
-
Nova platforma, znatno tezhi automobil... Shta ti nije jasno u celoj prichi? Btw, kakve veze civic ima sa Brerom - prosvetli nas mitrose?
Recimo u optici imash socijalni dioptrijski okvir koji koshta 10 eur sa dioptrijskim staklima na suprot njemu imash recimo Christian Dior koji sa istim staklima koshta 20 puta vishe... I?
Mislim da ce ti ovo neshto reci:
Code:Brera RX8 350Z kg 1630 1315 1535 KS 260 231 301
P.S. Shta reci o Nemcima chiji su chasopisi vec osudjeni za neonacizam?
Comment
-
-
Originally posted by killazNova platforma, znatno tezhi automobil... Shta ti nije jasno u celoj prichi? Btw, kakve veze civic ima sa Brerom - prosvetli nas mitrose?
Recimo u optici imash socijalni dioptrijski okvir koji koshta 10 eur sa dioptrijskim staklima na suprot njemu imash recimo Christian Dior koji sa istim staklima koshta 20 puta vishe... I?
Mislim da ce ti ovo neshto reci:
Code:Brera RX8 350Z kg 1630 1315 1535 KS 260 231 301
P.S. Shta reci o Nemcima chiji su chasopisi vec osudjeni za neonacizam?
Mislio sam da ce Brera postaviti vise vrednosti u brzini prolaska kroz krivine i na stazi.
Nisu mi jasne potanke vrednosti ponasanja u voznji,odnosno niska granica kapituliranja vesanja.Od Alfe sam ocekivao nesto agilnije auto,a ne mrcinu od 2 tone!
Civic sam uzeo,onako,kao primer agilnosti-zar ne bi trebalo to da bude i Alfa?
Malo je previse 40.000e samo da bi se divio prednjem kraju,bez obzira na stil.
Ali opet-prvo se pozivam na nemacku neobjektivnost (mada nemaju razloga da vise "vole" mazdu ili nissan)-nisam je licno vozio,pa ne znam,a ne verujem u nemacke novine!1991.civic 1.6i 16V
2001.accord 2.0i 16V VTEC
Comment
-
-
Citao sam i test u auto motor und sportu sa Nissanom 350z. Tu je Alfa prosla nesto bolje, ali joj zameraju preveliku potrosnju i tezinu (normalno...). Za razliku od Auto Zeitunga ovde su hvalili donji postroj i izvanredno podesenu elektroniku za stabilnost koja se dozirano i neprimetno ukljucuje samo kad je potrebno...
Jedan povoljan tekst je bio u Sport Autu gde je bio veliki uporedni test integralnih pogona na nekoliko sportskih automobila. Brera je imala odlicne pokazatelje i sveukupno je bila na drugom mestu, iza Golfa R32, a ispred i Carrere, Audija RS4 i mnogih drugih. Samo da ponovim ovo je bio test pogona ne kola u celini!
Ocigledno je da Brera nije "sportski lakoatleticar", vec jedan udobni "tourer" koji ide na pojavu, udobnost, a ne perfomanse. Ono sto je ocigledno takodje je da ce novi sestak 3.2l morati da dozivi jos dorada i poboljsanja snage, potrosnje, obrtnog momenta i to mislim u osnovi, a ne samo dodavanjem kompresora. Ni Arese V6 kada se pojavio sa karburatorima u Alfi 6 nije odusevio, pa se sve promenilo sa injectionom i jos nekim modifikacijama.
Sto se tice tezine, prethodni CEO Alfe Kalbfel, koji je sada sef Maseratija je rekao da ce ozbiljno da porade na smanjenju tezine.
Ipak, i pored svega lepog i dobrog kod Brere svaki ljubitelj bi vise voleo bolje perfomanse, tako da to svakako predstavlja razocarenje. Stari dobri GTV 3.2 je sa 240ks isao 255km/h i ubrzavao pola sekunde brze do 100.
Comment
-
-
Originally posted by starac vujadinU novom Autu Zeitungu ima uporedni test Brere 3.2 (260ks, 41300evra testirani auto) za Mazdom RX8 (231ks, 32300 evra) i Nissanom 350z (301ks, 36400 evra). U sledecem broju auto motor und sporta ce biti test Brere takodje...
Evo nekih rezultata i impresija iz Auto Zeitunga..
U delu oko karoserije pohvale je dobio dizajn, ali nema dovoljno prostora za krupnije i visoke ljude zbog spustenog krova.
Sedenje nije bas pobralo neke ocene, tj, sedista su lepa, ali ne pruzaju dovoljno oslonca sa strane. Sedenje je suvise visoko u Alfi. Vesanje po njima nije dovoljno sportsko u Alfi, a i dlaje je osetljivo na neravnim putevima. Nissan je tu prosao najbolje.
U delu oko motora Nemci zale za starim V6 u smilsu kako je imao vise sportskog karaktera. 5. i 6. brzina su predugacke i uopste misle kako menjac nije dobro uparen sa motorom. Do krajnje brzine se dolazi posle jako dugog zaleta zbog predugackih odnosa. Motor je mrtav ispod 3000 obrtaja.
U delu oko upravljanja pogon na 4 tocka je bio bez kritika, lezanje je sigurno i bez ESP, ali osecaj na volanu nije im bio dobar - suvise indirektan, bez doborg odaziva ka vozacu. Potrebne su korekcije volanom prilikom brzog prolaska kroz krivine.
Evo i merenih podataka
Brera RX8 350z
km/h 240 235 250 (ogr.)
0-100 6,8 6,6 5,9
0-200 28,3 26,5 22,5
60-100 3,7 3,5 3,0
80-120 4,7 4,3 3,7
handling krug 1.50.1 1.47.2 1.44.9
slalom 18m 58,7km/h 63,6 63,8
kocenje 100-0 h 38,2 35,9 36,4
kocenje 100-0v 37,5 35,8 35,9
l/100 15,3 14,8 13,4
kg 1630 1315 1535
Pazi kad recimo u velikom broju slucajeva mazda RX8 do stotke stize za 7 secundi ................ a nemoj nikad da zaboravis ove primere ubrzanja od nula do sto ( zagradama su podaci sa testova automobilisma ) :
147 1.6 105 cv - 11.3 ( 10.0 )
147 1.6 120 cv - 10.6 ( 9.7)
147 2.0 - 9.3 ( 8.45 )
147 1.9 JTDm 16v 150 cv - 8.9 ( 8.4)
Dakle kazem ti da si potpuno krivom putu ............. sacekajmo neki VALIDAN test , i onda ako treba kritikujmo , a ako ne , onda hvalimoDENTRO IL MIO PETTO BATTE IL CUORE SPORTIVO
Comment
-
-
ovde ide ona prica da alfa uvek ide brze od cifara na papiru...
p.s. uporede se dva ili vise casopisa ili dve razlicite tv emisije, (sa istim modelom) sve bude jasno da nema blage veze, tacno se vidi da taj koji pise tekst (ili emituje) uglavnom bude vise privrzen jednom brendu i onda se napravi kriva slika jednog testiranog auta... a one kritike "nema drzaca za case", "mali prtljaznik", "preglednost pozadi" nemaju sta da traze... pa nema porodicnog auta... zna se za sta je alfa i ko je kupuje...
plus sto na raznim testovima, niti imaju isti profil guma, ni proizvodjaca, niti je temperatura ista, atmo pritisak itd... i dodje se do pogresnih konstatacija vezano ja jedan auto...
Comment
-
-
Nisu deklarisani, vec testirani podaci. Oni su dosta slicni deklarisanim, pa ti se verovatno ucinilo...Kasnije tokom dana cu da napisem testirane podatke iz auto motor und sporta...Vrlo su slicni kao i navedeni
Poredjenja nisu bila s nemackim kolima, pa razlog neke neobjektivnosti ovde ne stoji.
Cinjenica je da dosada Brera nikoga u smislu sportske voznje nije preterano odusevila, sto ne znaci da nije dobar auto. Mislim da je opaska u vezi poredjenja sa Peugeotom na mestu. Brera ocigledno nije za poredjenje sa laganim sportistima, vec sa CLK, 407, Volvo C70 itd.
Comment
-
-
Ubrzanja od 0-100 km/h se određuje teoretski i praktično još prilikom konstrukcije menjača (takozvani "vučni bilans vozila" i određuje "idelna karakteristika vozila") Konstruktori teže da se menjač što je moguće više približi toj karakteristici. Potom se izračunaju ubrzanja. Teoretski to znači da je u vozilu 4 odrasle osobe i nešto malo prtljaga i rezervoar goriva ...
Mislim da se praktični deo odvija malo drugačije iz komercijalnih zahteva. Jedna osoba u vozilu, što manji CW, promena brzina što bliža idealnoj karakteristici, tj. pri režimima maksimalne snage.
Mislim da iz tog razloga proističe ta razlika u ubrzanju koje fabrika deklariše i merenja na testu.
Comment
-
Comment