146 1.6 TS 1997

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • acasmc@200sx
    CBC Senator
    • 30.01.2007
    • 282
    • Mladenovac
    • BMW F31 320d

    #31






    inace trecu sliku sam okacio samo da bi me neko uputio u kom delu da trazim rezonator, ili ako se vidi da mi objasni gde je.
    nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

    Comment

    • Visconti
      CBC Član
      • 11.11.2006
      • 83
      • Kotor, CG

      #32
      Cudna mi je malo ova solja u koju ne moze da se ugura treci sraf.
      Busilica u ruke a posle nje ureznica,jedino da se napravi navoj??
      ex Alfa 145 boxer

      Comment

      • acasmc@200sx
        CBC Senator
        • 30.01.2007
        • 282
        • Mladenovac
        • BMW F31 320d

        #33
        mislite da je to neophodno? valjada je o tome trebao da misli proizvodjac amortizera? nije problem da se izbusi.
        nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

        Comment

        • flugzeug
          CBC Član
          • 17.05.2006
          • 98
          • Beograd-Banjica

          #34
          Ovo ti je pozicija rezonantne kutije:


          To ti je sa leve strane ispod branika, ona se nastavlja prema kucistu filtera vazduha.
          A ovako izgleda:


          sto brze to bolje

          Comment

          • acasmc@200sx
            CBC Senator
            • 30.01.2007
            • 282
            • Mladenovac
            • BMW F31 320d

            #35
            e "flugzeug" ti si kralj!!! imas veceru od mene, kad god pozelis!
            hvala!
            p.s. nadam se da skidanje iste nema neke negativne posledice po auto, sem sto se pojacava zvuk!
            nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

            Comment

            • bojanTI
              CBC Senator XXL
              • 04.01.2006
              • 870
              • Pancevo

              #36
              Pa realno ne znam da uopste stisava bilo sta, jer imao sam je i sada je nemam i nisam primetio nikakvu razliku!
              Ja sam generalno protiv tog diranja zvuka, ali ovo treba da skines, po teoriji bi trebalo da se pojaca onaj zvuk na usisu koji dobro zvuci, ali bojim se da bez K&N neces dobiti nista radikalno!
              Ustvari postoji jos jedna opcija, ali da ne bi stvorili raspravu, ti lepo mene kontaktiraj na PM!
              In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

              Comment

              • dekideki
                CBC Senator XXL
                • 26.07.2005
                • 1914
                • Beograd

                #37
                to je prigusivac zvuka na usisu.
                na CSC sam citao o tome i podeljena su misljenja. neki se oduseve sa zvukom a nekima je bezveze. ja sam ga ostavio.
                inace, ima neke veze sa venturi efektom da ubrza strujanje vazduha kroz panelni filter.

                mora da se skida branik da bi ga izvadio iz lezista, inace je nocna mora.

                ***ne predlazite Alfistima K&N, ubija protokomer jer radi na masnoj osnovi koju tzv. debimetar ne ocekuje i - puf. dokazano u praksi
                .

                Comment

                • acasmc@200sx
                  CBC Senator
                  • 30.01.2007
                  • 282
                  • Mladenovac
                  • BMW F31 320d

                  #38
                  sto se tice K&N-a, chitao sam po netu dosta tema vezanih za Alfa Romeo, cinjenica je da u inostranstvu, ne prezaju od istog. i nisam vido da se neko zalio da mu je K&N unistio protokomer. medjutim mozda je to za prosecnog britanca smesna stavka, ali protokomer bas i nije jevtin. tako da cu verovati kolegama sa foruma i odustati od istog.
                  sto je sigurno, sigurno! (rece kaludjerica i stavi kondom na svecu)
                  nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

                  Comment

                  • dekideki
                    CBC Senator XXL
                    • 26.07.2005
                    • 1914
                    • Beograd

                    #39
                    poenta je u tome (pisali smo vec na tu temu ali ukratko) da postoje i drugi proizvodjaci sportskih filtera za vazduh, koji se menjaju kad se zaprljaju a ne - peru/maste sa uljem.
                    inace, omoguciti veci protok samo na usisu ne znaci da cete dobiti vecu snagu. ako to uradite sinhronizovano sa izduvom i premapiranjem (chips i pivo), dobicete nesto.

                    *postoje i zamenski protokomeri s druge strane koji su manje osetljivi na ulje iz K&N-a ali ne bih se bavio time... oni rade na drugom principu, u tome je trik.

                    inace, K&N od desetak funkcija koje filter vazduha jednog automobila treba da obavlja, obavlja samo onu koja se opisuje sa: "zaustavlja vece kamencice".
                    .

                    Comment

                    • bojanTI
                      CBC Senator XXL
                      • 04.01.2006
                      • 870
                      • Pancevo

                      #40
                      Pazi sad... Nema jare i pare, znaci jeftina voznja na plin i neke tamo performanse, trte-mrte, K&N i ostalo! Pre svega mnogo vazduha i plin nikako nisu srecna kombinacija pa ce ti K&N praviti malo problema!
                      Sa druge strane ima takodje K&N ali panelni filter koji ti ide u kuciste bas za Alfu 145/6 i opet ne znam sta ces i sa njim dobiti osim maaaaalo drugacijeg zvuka, ali ako vec treba menjati filter bolje uzeti taj nego neki Turski koji se obicno prodaju!
                      In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                      Comment

                      • acasmc@200sx
                        CBC Senator
                        • 30.01.2007
                        • 282
                        • Mladenovac
                        • BMW F31 320d

                        #41
                        ma definitivno sam odustao od K&N-a. nemam trenutno para za bacanje.
                        ako natrcim na neki drugi sportski, uzecu, do tada stock i pun gas!
                        hvala svima na trudu!
                        mislim da tema moze da se zakljuca!
                        nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

                        Comment

                        Working...
                        X