Pozdrav svima.
Stvarno mi treba savet strucnih ljudi oko mog problema.
Pre neki dan sam menjao svecice i kablove na Puntu 2 1.2 8v 147000km i kada sam skinuo prvu ona je potpuno crna. Cak mi se cini da je poplavela od grejanja.
Bile su BOSH SUPER +


E sada moze li mi neko reci da li to tako treba ili nesto nije u redu.
Inace sa starim svecicama i kablivima je stalno trzao ispod 2000 rpm.
Sada je to otklonjeni ali cuka na nizim obrtajima, bio hladan ili vruc. Citao sam da je neko rekao da se treba resetovati komp. Da li je to tacno i kakve veze ima resetovanje kompa sa cukanjem. Ne znam mozda i ima. A da zaboravio sam da kazem posle ugradnje novih svecica i kablova u motoru je pocelo nesto ga klokoce ali samo kad je hladan.
Klokotanje malo menja intenzitet u odnosu na obrtaje motora.
Nesto slicno kao kod Yuga kada je prlljav filter za ulje pa se cuje klokotanje, samo kod yuga je to konstantno i istog intenzitita ali kod mene je to malo drugacije. Sta da radim? Mozda da vratim stare svecice i kablove pa da proverin? Mozda i zamena ulja i filtera, mada je presao oko 6000-7000 km od poslednje zamene ne verujem da se nesto zapusilo ali ko zna.
Da napomenem motor radi normalno ne trza lepo vuce, pali itd. Kada je vruc nikakvo klokotanje se ne cuje.
Nove svecice su sada NGK BKR5EZ.
Hvala unapred.
Stvarno mi treba savet strucnih ljudi oko mog problema.
Pre neki dan sam menjao svecice i kablove na Puntu 2 1.2 8v 147000km i kada sam skinuo prvu ona je potpuno crna. Cak mi se cini da je poplavela od grejanja.
Bile su BOSH SUPER +


E sada moze li mi neko reci da li to tako treba ili nesto nije u redu.
Inace sa starim svecicama i kablivima je stalno trzao ispod 2000 rpm.
Sada je to otklonjeni ali cuka na nizim obrtajima, bio hladan ili vruc. Citao sam da je neko rekao da se treba resetovati komp. Da li je to tacno i kakve veze ima resetovanje kompa sa cukanjem. Ne znam mozda i ima. A da zaboravio sam da kazem posle ugradnje novih svecica i kablova u motoru je pocelo nesto ga klokoce ali samo kad je hladan.
Klokotanje malo menja intenzitet u odnosu na obrtaje motora.
Nesto slicno kao kod Yuga kada je prlljav filter za ulje pa se cuje klokotanje, samo kod yuga je to konstantno i istog intenzitita ali kod mene je to malo drugacije. Sta da radim? Mozda da vratim stare svecice i kablove pa da proverin? Mozda i zamena ulja i filtera, mada je presao oko 6000-7000 km od poslednje zamene ne verujem da se nesto zapusilo ali ko zna.
Da napomenem motor radi normalno ne trza lepo vuce, pali itd. Kada je vruc nikakvo klokotanje se ne cuje.
Nove svecice su sada NGK BKR5EZ.
Hvala unapred.
Comment