a kod imenjaka na dijagnostiku da odes?
kod njega je examiner iz vilmax-a.
Bio sam ranije i nikakve greske nije pokazivao, dogovorio sam se sa draxom ovde da stavimo protokomer drugi, mada mi se nekad desi da mi ler pada na skoro 0 pa se dize i tako varira pola minuta pa onda nastavi mirno da radi
ECU je resetovan po nekim tamo pravilima sa prikljucenom dijagnostikom, ali nije bas pomoglo, cak imam novi termostat i temperaturn senzor, dizne su ciscene 3-4 puta, al nista, a kad se ugreje normalno se vozi na benzin i normalno radi jedino se malo gusi kod oko 2000 obrtaja, to je bilo i pre plina.
sad kako sam iskljucio protokomer mogu vec hladnog da ga vozim na benzin, samo da polako dajem gas da on sam ubrzava, ako legnem na papucicu udavi se, menjam ga pa javim sta se desava
vidi komsije
koji si? imas isto 156 ? Znamo li se ?
btw: Bio sam danas do Igora, nakacio je examiner, pobrisao silne greske,malo gfledao i rekao da su dizne sjebane.
Onda sam mu ja rekao da sam video ovde na forumu taj fazon sa 2 srafa i njemu sinulo da je to radio na opelima.
Ugasio motor, odvrnuo ona 2 srafa i malo zaokrenuo protokomer i vratio srafove tako da sad glava srafa drzi senzor ali srafovi ne idu kroz rupe protokomera i da me *ebes, motor radi ko lud na benzin, vruc, hladan, 6 sati je stojao napolju i kad sam ga upalio, radi ko zmaj.
Nema vise nikakvih cupkanja niti knedli koje je ranije imao
.
.
....na benzin... ali sad mi na plin varira ler do skoro 0 obrtaja i nazad na 900 i trza i nema snagu...ne moze da se vozi, pa ga sad vozim na benzin.
u ponedeljak cu do majstor draxa da mi resetuje i komp od plina, nadam se da ce to biti ok jer sad on ima one sjebane podatke
uglavnom, zakrivljenje protokomera mi je resilo problem i majstor kaze da ostavim tako, pratili smo na examineru dok radi motor i dok turira...onaj grafik od lambda sonde se totalno krece u onoj dozvoljenoj granici.
Sta sad raditi? Nov protokomer? Da li je moguce da je ovaj ok samo da nije odgovarajuci? Vadili smo moj i izgleda ok, vidi se na njemu da je 2003 godiste znaci da je menjan...da nije neko stavio bofu neku..
I toliko price, a ispade protokomer... Nazalost, veceras me zove ortak da mi kaze za slican problem i ja mu kazem to je protokomer sigurno, a on kazer ma nije on sigurno. Majstor ga otkacio u cetvrtak i auto ide normalno... A ja mu kazem, cekaj da vidis potrosnju!!!!
Do mojega. Dakle ovako.
Kad je mi je protokomer u srafovima, trokira na benzin, miris na izduvu se jako oseti, pucanja u usisnoj grani, vidi se i oseti da baca goriva koliko hoce...
Zakrenem protokomer samo van srafova, svaki parametar normalan na dijagnostici, znaci radi ko ventilator, miris je normalan, pravi za bezolovni, kao da sad normalno trosi ali sad na plin trokira, nema sanse, da ide, nema snage.
Isto se desava i kad stavim NOV protokomer...nisam vise sad pametan,
Na kraju sam vratio moj stari u normalan polozaj, i sad na plin radi standardno savrseno a na benzin malo prekida, ali ne kao ranije, mada videcu ujutro
I sta sad ?
Kaze majstor onda su dizne...ali kako bre onda normalno radi kad zakrivim protokomer...
Znaci jutrosa pre svega sa zakrivljenim protokomerom upalio motor i radio odmah ko sat, dam gas on prede...
a reset uradis sam(nisam ni sad siguan da to tako radi al tako pise po forumima) das kontakt 90 sekundi(ne palis, ne radis nish) pa skines 90 sekundi, das pa upalis i pustis da se normalizuje leer treba mu nekih 2 -3 minuta da padne na 950 (naravno sve na benzinu) ne okretaj nov protokomer, ne voli!
eo novisti, dakle otkako smo vratili stari protokomer u ispravan polozaj, ja ujutro nemam vise problema na benzin osim malog prekidanja oko 2000rpm, preko toga je super, ali nema onog gusenja i propadanja, ali mi se pojebao plin bio. Znaci vozim ja i pred raskrsnicu kad stisnem kvacilo on toliko spusti ler da se skoroo ugasi motor (par puta mi se ugasio na sred kruznog toka...) a kad stanem na semafor ili slicno, ler varia od 50-1100 rpm. A dok tako stojim i plin varira, kako prebacim na benzin, motor miran i radi ko tigar.
Uglavnom, uzmem ja taj landi renco omegas program, spucam na laptop, uzmem od majstora kabl (posto sam bio kod njega i on je "nesto klikao" po programu i nije uradio nista) i krenem da cackam i ladno sredim to.
Znaci evo na plin ne propada, vise mi ne otvara plinske dizne 5ms vec oko 3.5ms (a benzinske rade na 3ms) na leru.
E sad to sve lepo radi ali na plin mi sad ide ostetno slabije i imam knedlu na 2800rpm koju sam ranije imao na benzin (sto i nije strasno)
tako da u subotu idem u BG kod jednog plin majstora u visnjickoj (preporuka saleta - level3) pa da on vidi da se to podesi.
Mada mislim da posle 550h odnosno oko 15000km na plinu je vec doslo vreme da se menja filter za plin
Dakle ostao je moj stari protokomer u normalnom polozaju i sad mi se vise ne gasi na hladan benzin ali nema sanse za voznju a na plin krenuo da mi rokira ler.
Bio sam sad u subotu u BG u AC Rasic http://www.lovatogas.co.yu/ da vidim zasto mi trokira ler na plin i ima mnogo manje snage.
Tamo sam otisao prema preporuci Sashe - Level 3 iz honda kluba.
Decko mi tamo bre podesio i sredio plin i ja zadovljan idem nazad kuci...
Dolazi to jutro, ja palim auto, i cisto da probam, kad ono gas normala...a tek upalio auto na -2 stepena.
Krenem ja da vozim, kad ono ide normalno...ja zaprepacen...
Evo sad posle skoro nedelju dana ja uopste nemam problema ni na plin ini na benzin kad je auto hladan niti kad je topao, cak sta vise radi ko da je nov..
Jeboe ne mogu da verujem da se ja drndam godinu i po dana samo zato sto majstor koji mi je ugradio plin i koji ne zna da ga podesi NE ZNA da kaze idi podesi plin kod nekoga ko zna...al ajd, dobar je on...
tako da problem mi je resen bez ikakvih ulaganja i moze lock ovde
Comment