gušenje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vladimir145
    CBC Član
    • 29.12.2006
    • 64
    • Beograd, Banovo brdo

    gušenje

    Pozdrav svima, imam problem sa mojom alfom 145, 1.4 boxer. kada se startuje hladan, ujutru, radi normalno jer ga drži automatski sauh, čim se on isključi, znači na nekih 900 obrtaja, počne da se trese i guši, kao da će da se ugasi, kao da radi na 3 klipa, a u vožnji kao da ima knedlu pri startu iz mesta, pa čak i kod prebacivanja viši stepen. Ima li ko ideju ili slična iskustva šta bi tu moglo da stvara probleme<?
  • vladimir145
    CBC Član
    • 29.12.2006
    • 64
    • Beograd, Banovo brdo

    #2
    Samo da dodam da sam mu čistio dizne i menjao filter goriva

    Comment

    • bojanTI
      CBC Senator XXL
      • 04.01.2006
      • 870
      • Pancevo

      #3
      Ocisti ih opet, nemam drugu ideju! NE kazem ti to da bih pametovao, vec sam i ja imao isti problem i ispostavilo se da je prvo ciscenje bilo lose!
      In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

      Comment

      • Visconti
        CBC Član
        • 11.11.2006
        • 83
        • Kotor, CG

        #4
        *Ocisti step motor i leptir gasa
        *Zamjeni svjecice
        *Zamjeni filter vazduha

        Svi gore navedeni postupci uopste nisu skupi a znace dosta. Probaj ovo gore navedeno,pa javi kako je.
        ex Alfa 145 boxer

        Comment

        • vladimir145
          CBC Član
          • 29.12.2006
          • 64
          • Beograd, Banovo brdo

          #5
          to sam radio u servisu koji ne bih sada reklamirao, ali je na forumu više puta preporučen od strane drugih, tako da bih to ostavio baš za sam kraj, ali hvala, ...još neko iskustvo možda ili predlog?

          Comment

          • vladimir145
            CBC Član
            • 29.12.2006
            • 64
            • Beograd, Banovo brdo

            #6
            i ja sumnjam na step motor i leptir gasa, step sam očistio, leptir ću danas, gledao sam kako se skida, nadam se da neću ništa uprskati

            Comment

            • Visconti
              CBC Član
              • 11.11.2006
              • 83
              • Kotor, CG

              #7
              Ma kakvi da uprskas to ti je na boxerima vrlo lako. Samo skini sve plasticne dijelove,znaci poklopac filtera,ono crijevo sto ide od filtera do leptira i polako sa karburator ili brake cleanerom cisti leptir i ono oko njega...ja sam bas obilato prskao sprejem i nista nisam zeznuo,cak naprotiv...Samo skini prije nego pocnes rad - klemu sa baterije,a posle kad zavrsis je vrati i upalu auto bez gasa, da komp. nasteluje step...

              *Pregledaj i kablove da nisu u prekidu ili probijaju (upalis auto nocu i gledas pod haubu-ako vidis sevanje zreli su za promjenu)
              ex Alfa 145 boxer

              Comment

              • vladimir145
                CBC Član
                • 29.12.2006
                • 64
                • Beograd, Banovo brdo

                #8
                probaću danas popodne, pa javljam ima li rezultata

                Comment

                • TRENTA TRE
                  CBC Veteran
                  • 27.05.2007
                  • 167
                  • Beograd Vozdovac

                  #9
                  I meni se slicna stvar desavala,zamenio sam step motor i sada je ok.
                  33 16v & Fiat G.P.

                  Comment

                  • vladimir145
                    CBC Član
                    • 29.12.2006
                    • 64
                    • Beograd, Banovo brdo

                    #10
                    Juče sam skinuo i očistio leptir gasa i step motor, kada sam startovao auto, obrtaji su otišli na 1500 pa kada se malo ugrejao stabilizovao se na nekih 1100-1200 obrtaja. Istina je da više ne padaju na 900, i da se guši, ali ni ovo ne valja. Možda negde vuče falsh vazduh? Uslikao sam jedan deo, za koji ni ne znam kako se zove i za šta služi, verovatno za plin, koji se nalazi ispred leptira gasa, vidim da ima zazor od nekih pola cm, dužine 1.5. da li ovo može da ima veze sa tim ili je bitan samo za plin? Slika je malo nejasna, jer je slikano telefonom.

                    Comment

                    • Visconti
                      CBC Član
                      • 11.11.2006
                      • 83
                      • Kotor, CG

                      #11
                      Bice da je nesto od plina...ja sam imao potpuno isti auto kao ti,ali ovog sa slike se ne sjecam (nijesam imao plin)

                      Provozaj se malo i pusti da podigne radnu temperaturu na normalu pa vidi onda obrtaje...Kompjuter postepeno spusta obrtaje kako se motor grije...
                      Takodje jos jednom provjeri da li je sve stegnuto i da ne vuce nigdje fals...obrati paznju na spoj leptira i kucista filtera (ono deblje crijevo plasticno)
                      ex Alfa 145 boxer

                      Comment

                      • vladimir145
                        CBC Član
                        • 29.12.2006
                        • 64
                        • Beograd, Banovo brdo

                        #12
                        to sam već probao, došao danas do posla, konstantno je na onih 1200, čini mi se da čujem baš na tom spoju koji si naveo da "šišti", ali, pitanje je da li to može toliko baš da utiče na obrtaje?

                        Comment

                        • Visconti
                          CBC Član
                          • 11.11.2006
                          • 83
                          • Kotor, CG

                          #13
                          Hmmm...probaj ponovo da skines klemu sa baterije i ostavi jedno pola sata...Inace stvarno nemam ideju zasto drzi toliki gas a lako moguce da ti leptir ne zatvara do kraja,mozda da probas malo da ga vratis rukom,samo lagano...e da i naprskaj malo wd-40 u konektor od step motora
                          ex Alfa 145 boxer

                          Comment

                          • vladimir145
                            CBC Član
                            • 29.12.2006
                            • 64
                            • Beograd, Banovo brdo

                            #14
                            znaš kako, juče kada sam skidao crevo što ide od filtera, naišao sam na onaj "mikser" koji se vidi na slici da je napukao, on sam ima jedan leptir na sebi, koji nije fiksan, tj, nema kontra oprugu da ga sam zatvori, već stoji poluotvoren. E sada, da li daj leptir po pravilu tako stooji, ili mu je pukla opruga? leptira gasa sam proveravao, i zatvara lepo

                            Comment

                            • alf
                              CBC Veteran
                              • 26.01.2007
                              • 156
                              • Marinkova bara

                              #15
                              Ako ne vuče nigde falš vazduh, onda je step motor muerte.Moguće je da nema snage do kraja (tj. do zadatih vrednosti) da priguši klapnu.
                              Mada probaj prvo reset preko kompa i onda reprogramiranje parametara ler gasa.

                              Comment

                              Working...
                              X