gušenje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • alf
    CBC Veteran
    • 26.01.2007
    • 156
    • Marinkova bara

    #31
    Evo ovako,moram malo da osvežim celu temu.Kada sam sve sklopio,auto mi je radio na istim obrtajima kao i tvoj.Otišao do LAV auta,najbliži su mi bili,a imaju dijagnostiku.Odrade reset kompa,pobrišu greške,konstantno mi je izbacivalo lambda sondu i obrtaji se unormale na 1000rpm.Posle dva dana kada sam ga upalio podigne na 2k rpm,posle spusti na 1.2 rpm i neće ispod.Ja poludeo više i rešim da mu sve živo zamenim što ne valja.
    Uradio sam veliki servis i stavio novi step motor.Znači moja priča sa čišćenjem step motora se loše završila,totalno sam ga zaebo.
    Šta je tebi bitno u ovom slučaju,kada je step motor u redu nikako ne može da radi iznad 900 rpm.

    Comment

    • vladimir145
      CBC Član
      • 29.12.2006
      • 64
      • Beograd, Banovo brdo

      #32
      mogu i ja da odem kod njih, i meni su blizu, ali ja i dalje nešto sumnjam na neki falsh vazduh

      Comment

      • Visconti
        CBC Član
        • 11.11.2006
        • 83
        • Kotor, CG

        #33
        Ma sigurno je to do onog dijela sto ti je bio napukao na onoj slici,pa ga on nesto buni...Stvarno mi nije jasno,mislim imao sam taj auto 6 godina i mogu reci da ga solidno poznajem-ovaj problem nijesam iskusio,a auto nije imalo katalizator a mislim da je i lambda bila otisla jer je gutao do 12 litara a dijagnostiku je mogao samo da sanja...sve bi ja to dijagnosticirao unimerom,jer je IAW marelli veoma zahvalan za to....ajde potrazicu kod mene imam dosta manuala od 145-ice mozda nadjem nesto korisno.
        ex Alfa 145 boxer

        Comment

        • Visconti
          CBC Član
          • 11.11.2006
          • 83
          • Kotor, CG

          #34
          Da tebi nije davac temperature otisao pa ECU misli da je stalno hladan motor? Inace,ovaj model ubrizgavanja nema protokomjer (maf),vec absolute pressure sensor i intaken air temperature sensor i na osnovu njih dobija podatke o u****nom vazduhu. Oni se testiraju obicnim unimerom,imam vrijednosti i mogu ih postovati ako hoces. Veoma su lako dostupni,prvi se nalazi na metalnom dijelu grane na vrhu i ima tri zice koje idu iz njega, a drugi je onaj na plasticnom djelu odmah iza filtera vazduha.
          ex Alfa 145 boxer

          Comment

          • vladimir145
            CBC Član
            • 29.12.2006
            • 64
            • Beograd, Banovo brdo

            #35
            bilo bi super, ako ti nije teško. Znaš šta je još zanimljivo, kada mi radi na gasu, na nekih 1400 u leru, dovoljno je da bukvalno pipnem papučicu gasa i obrtaji se vrate na normalu, ali već sledeći stisak na gasu zaglavi ga opet na 1400...?

            Comment

            • Visconti
              CBC Član
              • 11.11.2006
              • 83
              • Kotor, CG

              #36
              Pogledaj da ti sajla gasa negdje ne kaci pa je ne vraca dobro?? Mislim,banalan uzrok koji moze da bude razlog ovog tvog problema.Probaj da je malo rukom razradis tamo gdje je zakacena za leptir,tj. nekoliko puta ga rukom otvori i zatvori. Naprskaj malo wd-a na taj dio gdje se kaci sajla.
              Sto se tice onij manuala imam 2 jedan na eng.,drugi na ita.,pa ako mi das neki email ili slicno da ti ih posaljem,da ne postujem parcijalne podatke.
              ex Alfa 145 boxer

              Comment

              • vladimir145
                CBC Član
                • 29.12.2006
                • 64
                • Beograd, Banovo brdo

                #37
                imaš mail na PP, a da znaš da ću to još pogledati, najbolje da otkačim celu sajlu, pa da vidim kako se ponaša, i onda WD pa da vidim...

                Comment

                • Visconti
                  CBC Član
                  • 11.11.2006
                  • 83
                  • Kotor, CG

                  #38
                  Probaj to! Evo poslao sam ti uputstva!
                  ex Alfa 145 boxer

                  Comment

                  • Lord_o21
                    CBC Senator XXL
                    • 29.04.2006
                    • 494
                    • Novi Sad

                    #39
                    Originally posted by Visconti
                    Da tebi nije davac temperature otisao pa ECU misli da je stalno hladan motor? Inace,ovaj model ubrizgavanja nema protokomjer (maf),vec absolute pressure sensor i intaken air temperature sensor i na osnovu njih dobija podatke o u****nom vazduhu. Oni se testiraju obicnim unimerom,imam vrijednosti i mogu ih postovati ako hoces. Veoma su lako dostupni,prvi se nalazi na metalnom dijelu grane na vrhu i ima tri zice koje idu iz njega, a drugi je onaj na plasticnom djelu odmah iza filtera vazduha.
                    Slazem se, proveri (unimerom) Davac temperature od ecu-a. Kakva ti je radna temperatura motora? Koliko mu treba da se zagreje?

                    @Visconti: Hajde pls stavi sve vrednosti za tog iaw-a.
                    ...technology is the only Replacement for Displacement.

                    Comment

                    • vladimir145
                      CBC Član
                      • 29.12.2006
                      • 64
                      • Beograd, Banovo brdo

                      #40
                      radna temperatura motora varira zbog termostata, koji je neispravan, zagreje se relativno sporo, po gradu nabije preko 90, a na otvorenom putu pada temeratura, klasični znaci da je termostat umro.

                      Comment

                      • Visconti
                        CBC Član
                        • 11.11.2006
                        • 83
                        • Kotor, CG

                        #41
                        Ok,ali onda bi trebalo da padne ler gas(ako je do davaca temperature,jel),barem u tom momentu kad dodje na 90 temperatura! ako ti na otvorenom pada na 75 i jos vise,znaci da je termostat.
                        Evo tablica za dijagnostiku. Na italijanskom je ,ali je sve razumljivvo. Radi se tako sto se ecu skine i onda na njegovim pinovima mjere naponi/otpori itd.






                        ex Alfa 145 boxer

                        Comment

                        • vladimir145
                          CBC Član
                          • 29.12.2006
                          • 64
                          • Beograd, Banovo brdo

                          #42
                          ček ček, , a gde je ECU? Imam li ja to?

                          Comment

                          • Visconti
                            CBC Član
                            • 11.11.2006
                            • 83
                            • Kotor, CG

                            #43
                            Podigni malo tepih kod suvozacevih nogu. Drze ga 2 sarafa zasrafljenog za pod!
                            ex Alfa 145 boxer

                            Comment

                            Working...
                            X