Fiat Tipo 1.8 I.E. 16V problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bojsa
    CBC Član
    • 21.01.2008
    • 11
    • Beograd, Cukaricka Padina

    Fiat Tipo 1.8 I.E. 16V problem

    Pozdrav svima,
    Nadam se da cu se snaci na ovom forumu i da ce neko moci da mi pomogne.

    Naime, cim sam polozio(pre dve god.) kupio sam Fiat Tipo sa motorom 1.8 I.E. 16V. Iako su mi mnogi govorili da je to prejak auto za pocetnika, ja sam eto ziv zdrav citav, a i auto je (jedino sto ga je cale jednom cuknuo kad sam mu ga pozajmio, al' to se popravilo)....

    Nego poenta price je, kada sam ga kupio, odlagao sam kupovinu zupcastog kaisa (kao sutra cu i tako stalno), dok isti nije pukao.
    Naravno, otisli ventili, ravnao glavu i tako dalje....
    Usput cale mi kaze aj da zamenis i bregaste i mi tako krenemo u lov na iste, medjutim nasli samo od 2.0 modela, lik kao to je isto, ja nemam pojma tek poceo da vozim kupio....
    Medjutim kad se sve zavrsilo, auto nije vise bio isti, lik ga sklopi uzupci kao sve ok medjutim gasio se na leru, ali je isao kao pre.
    Odem u NINIC oni ga ljudi zbunjeni gledali cackali, sta vec, i gotovo odustali(stajao vise od 2 nedelje zbog toga, cistili dizne, menjali svasta, cak i komp), ali nista. Kao privremeno resenje su rekli da su ga malo drugacije uzupcili, ali sada ne ide ni blizu kao pre, a trosi dosta vise, gasi se kad je hladno i generalno odaje utisak "gusenja" na malom broju obrtaja, cak i kad je zagrejan.

    I tako to stoji skoro godinu dana, a ja ne znam odakle da pocnem, niti mogu da dobijem info da l' su bregaste odgovarajuce niti sta bi drugo moglo da bude...

    Ako neko moze da da neki predlog bio bih zahvalan......

    Pozdrav i unapred hvala

    Znam da sam udavio onog ko cita, ali nisam mogao krace
  • POTR
    CBC Veteran
    • 11.01.2008
    • 129
    • Beograd

    #2
    Evo ti telefon mehanicara koji vozi Tipo 1.8 16v,zovi ga sutra,vidi da li moze da ti resi problem. Servis Ninic ti nije nikakav reper,ljudi se ne udubljuju previse,zalutao si tamo,veruj mi! 064 1175579

    Comment

    • Uros Piperski
      CBC Senator XXL
      • 31.01.2005
      • 2978
      • Beograd

      #3
      Vrati stare bregaste ili remapiraj ubrizgavanje. 2.0 bregaste imaju za citav milimetar veci lift od 1.8 modela. Zbog toga imas problem (ako je sve ostalo u redu).


      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

      Comment

      • NOVITEC
        CBC Član
        • 27.11.2007
        • 31
        • Beograd

        #4
        evo ti broj od decka resi ce ti problem 064 6729733

        Comment

        • bojsa
          CBC Član
          • 21.01.2008
          • 11
          • Beograd, Cukaricka Padina

          #5
          Originally posted by Uros Piperski
          Vrati stare bregaste ili remapiraj ubrizgavanje. 2.0 bregaste imaju za citav milimetar veci lift od 1.8 modela. Zbog toga imas problem (ako je sve ostalo u redu).
          Stare bregaste cu vratiti tesko, jer ih vise nema, a i bilo su u dosta losem stanju.
          Remapiranje ubrizgavanja, to pretpostavljam da ima veze sa racunarom? To bih mogao da uradim gde? Ne znam mnogo jbg...

          P.S. POTR i NOVITEC hvala na telefonima, memorisao ih pa cu zvati cim pre, tj. kad mi se zavrsi ispitni rok...

          ovo mora da se resi, jer auto stvarno ide osetno slabije, kao da ima bukvalno pola snage, baremn je moj osecaj takav....
          Likovi sa otpada gde sam kupovao zadnja vrata, su mi rekli da moze da bude i da je debeo dihtung glave...ima li to smisla?

          Comment

          • STILISTA
            CBC Veteran
            • 17.12.2007
            • 182
            • BEOGRAD

            #6
            svako ima svog favorita sto se tice servisa!
            covek ti je rekao da ninic nije reper jer nemaju bas vremena da se pozabave tvojim problemom.nazalost svi su takvi!
            sa malo truda da ti otmu pare tako funkcionisu majstori kod nas!
            jos me Goran sa Altine nije razocarao a i covek zna znanje!
            ako si u mogucnosti da odes do njega idi da ti to pogleda!

            Comment

            • bojsa
              CBC Član
              • 21.01.2008
              • 11
              • Beograd, Cukaricka Padina

              #7
              Eh da jos jedno pitanje nevezano za ovaj problem, koliko moj TIPO ima nosaca motora?

              Comment

              • lukag
                CBC Član
                • 21.12.2007
                • 23
                • Beograd

                #8
                tri nosaca imaju levi desni centralni kod menjaca ako te yanima drugi motor imam 95 god. 103000 servisna knjizica

                Comment

                • bojsa
                  CBC Član
                  • 21.01.2008
                  • 11
                  • Beograd, Cukaricka Padina

                  #9
                  Nisam nesto spektakularno pri parama (kao i svaki drugi student ), ali koja bi cena bila okvirno? Mada bih najradije da sredim ovaj, jer je u generalno dobrom stanu (bar su mi to rekli svi mehanicari kod kojih je bio)....

                  Comment

                  • Uros Piperski
                    CBC Senator XXL
                    • 31.01.2005
                    • 2978
                    • Beograd

                    #10
                    mislim da 1.8 16v ima i cetvrti nosac. od desnog kosa do glave (sa strane remenica)


                    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                    Comment

                    • bojsa
                      CBC Član
                      • 21.01.2008
                      • 11
                      • Beograd, Cukaricka Padina

                      #11
                      Ipak ima tri nosaca, provereno kod majstora i zamenjeno bilo je stvarno hitno, jer su dva skoro raspala.... zamena me ispala 70e sto mislim da je vise nego korektno....
                      Sad jos da resim motor....

                      Comment

                      • gola
                        CBC Član
                        • 15.04.2007
                        • 12
                        • 088

                        #12
                        Re: Poslednja ste mi nada

                        Cetvrti nosac ima i 2.0 16v.Pozdrav.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Poslednja ste mi nada

                          Izvinjavam se unapred sto ovo ne pisem u novom postu, ali uopste nemam (ili ne vidim) opciju da kreiram novi...
                          Moje pitanje jesledece:

                          Da li motor na Kappi 2.0 20v krivi ventile kada prezubi?

                          Comment

                          • mikisxy
                            CBC Senator
                            • 25.09.2008
                            • 238
                            • beograd

                            #14
                            Re: Poslednja ste mi nada

                            ako nije pokidao zubic na remenici onda krivi

                            Comment


                            • #15
                              Re: Poslednja ste mi nada

                              Nije pokidan ni jedan zub na remenici, samo je prezubila jedna bregasta (sa izduvne strane) jer je spaner popustio i kais bio labav i kada je na oko 6000 o/m naglo pusten gas. Inace motor pali i radi gotovo normalno, drzi pravilno broj obrtaja na leru, jedino ne prima gas bas najbolje i naravno culo se "nesto" kako lupka non-stop.

                              Comment

                              Working...
                              X