alfa 155

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sasa km
    CBC Senator
    • 23.10.2007
    • 241
    • kosovska mitrovica

    alfa 155

    nekoliko stvari sam primetio koje me brinu
    1. cuje se pumpa u rezervoaru- zuji
    skala nivoa goriva pada i dize se sama od sebe, da je otvaram na sta treba da obratim paznju ili je za....na da je ne cackam sam
    2. dihtung dekle ili poklopca curi
    kako se menja - jel treba neki poseban alat ili moze sa osnovnim (imbuls su srafovi ) i dali na njemu ide harmetik
    3. prilikom rada na plin trza
    na plin oko 2000-2500 obrtaja secne kao da izgubi dotok-sumnjam na filter vazduha ali da nije jos nesto, preko 3000 radi normalno ali sa manjom snagom na gorivo je normalno
    ALFA-naravno, molim jednu u fulu za poneti
  • dieselman
    CBC Senator XXL
    • 14.11.2005
    • 833
    • tt

    #2
    ...meni na 10k obrtaja izlecu klipnjace...

    Comment

    • alaza
      CBC Član
      • 30.11.2007
      • 96
      • tamo negde

      #3
      Koji motor u alfi?

      Comment

      • djolexl
        CBC Član
        • 04.12.2007
        • 32
        • serbia

        #4
        Za ove prve dve stvari nemogu ti pomoci a to sto ti se desava da trza na 2000-2500 kad radi na gas najverovatnije ili svecice ili kablovi. Pogledaj da ti nisu slucajno garave svecice usled lose smese na benzinu.Ja sam imao isti taj problem s tim sto je meni riknuo i katalizator i kad sam ga skinuo sad je sve Ok nema vise da cima na plin kad ga vozim ali na benzin opet garavi svecice tako da benzin koristim samo da upalim i to je to.Pokusaj ako ti je obican vakumski sistem da malo dodas kolicinu gasa pa probaj mozda je i to razlog trzanja

        Comment

        • sasa km
          CBC Senator
          • 23.10.2007
          • 241
          • kosovska mitrovica

          #5
          1. morace da saceka dok dodje na red
          2.naruceno pa dok stigne
          3.zamenjeni filteri vazduha i polen
          - pogledane svecice imaju cisto sagorevanje a i bele su, kablovi cvrsti
          - usisno crevo je puklo i zalepljeno ali je puno blata i prljvstine pa se ceka novo crevo
          1.
          medjutim koji su ovo delovi
          dali bi mogao sam da ih otvorim i ocistim - dali treba nove gumice, diftunge ili hermetik ili su za..bane za rasklapanje
          2.3.
          i sta je ovaj deo

          4.
          malo vise pitanja jer EN racnik koji koristim ove strucne nazive nema pa ako neko zna da objasni sta je sta
          ALFA-naravno, molim jednu u fulu za poneti

          Comment

          • Flavio
            CBC Senator XXL
            • 13.06.2006
            • 1926
            • 012 Centar
            • KaraWagon 1.4T.Spark

            #6
            Prvo crveno okruzeno je glavni leptir,ja ga cistio na licu mesta.Odustao od skidanja kad sam video da kroz njega ide i "voda".Ako bi ga ipak skidao,imam utisak da bi hermetik bio OK za slucaj da ti se osteti orig. diht..
            Drugo je protokomer.Skini pa vidi koliko komplikovano ti deluje da bi ga sam cackao .Nisam rasturao dalje,nije mi zaglavljivala klapna u njemu..
            Zadnja slika,motor ler gasa.Skines,cistis i vratis.Mislim da netreba da se rastura;samo ga skines sa grane i ocistis mehanicki deo.Nema nikakav poseban dihtung sem gumice u grani,ona ostaje sem ako nije bas vanredno propala.
            Sve cistis nekim od sprejeva za odmascivanje kocnica i sl..

            Sta te buni na ovoj slici?

            Comment

            • sasa km
              CBC Senator
              • 23.10.2007
              • 241
              • kosovska mitrovica

              #7
              @ Flavio ta zadnja slika -- to crevo je bilo puklo ali sam ga nasao u cacku 30 e pa sada ceka samo da se zameni tj. lepo vreme
              uz njegovu zamenu ide i ostalo ciscenje glavnog leptira i protokomera - slikacu pre i posle ciscenja pa cete videti kakvu prljavstina ima
              nisam hteo da slikam i pokazujem sada nego kad sve ocistim - ler gas necu da diram jer je za sada dobar
              kad sve ovo zavrsim videcu dali i dalje pravi problem stucanje kad padne obrtomer na 2000-2500
              dihtung dekle narucen u stilu za 1800 din+ postarina 200 pa ce i to na vreme - ovih dana -da se zameni
              bice slika sa novim zadnjim sedistima od 16V

              sada u subotu sam bio u cacku i hvala Tetku koji me odveo na pravo mesto dosta stvari sam nasao pa kad ih budem postavio dajem detaljan izvestaj sa slikama sta i koliko je izaslo
              ALFA-naravno, molim jednu u fulu za poneti

              Comment

              • Flavio
                CBC Senator XXL
                • 13.06.2006
                • 1926
                • 012 Centar
                • KaraWagon 1.4T.Spark

                #8
                OKi pa sve lepo slozi OVDE .

                p.s.
                Mislim da bih stavio i hermetik na diht dekle.Primetio sam da je na njemu cesto vlazenje/curenje ulja kod T.S. 8v motora.

                Comment

                Working...
                X