Alfa GT Blackline III 1.9 JTDM

Iako je već prilično dugo na tržištu Alfa GT je još uvek izuzetno uzbudljiva, originalna i elegantna. Svesna da ovaj kupe i dalje ima magičnu privlačnost za kupce, kompanija Alfa Romeo je ponudila još jednu posebnu seriju koja će biti izložena u Ženevi.
Alfa GT Blackline III je opremljena Torsen® Q2 sistemom, a pokreće je dobro poznati common rail turbodizel 1.9 JTDM.
1.9 JTDM razvija 170 KS pri 3750 ob/min, dok je maksimalni obrtni momenat 330 Nm pri niskih 2000 ob/min, što omogućava kupeu da ubrza do 100 km/sat za 8,2 sekunde.

Izgled automobila je u osnovi ostao isti uz par detalja koji su dovoljni da osveže pojavu kupea i učine ga još privlačnijim. Pored 18” naplataka od lake legure, para hromiranih izduvnih cevi, poseban utisak ostavlja enterijer presvučen tamnom kožom u kombinaciji sa detaljima od aluminijuma.

Sjajnim voznim osobinama kupea posebno doprinosi Q2 sistem baziran na Torsen mehaničkom diferencijalu sa zatvaračem. Q2 sistem ima ulogu da konstantno raspodeljuje obrtni momenat između prednjih točkova u zavisnosti od uslova vožnje.
Preuzeto sa www.nacionalnaklasa.com

Iako je već prilično dugo na tržištu Alfa GT je još uvek izuzetno uzbudljiva, originalna i elegantna. Svesna da ovaj kupe i dalje ima magičnu privlačnost za kupce, kompanija Alfa Romeo je ponudila još jednu posebnu seriju koja će biti izložena u Ženevi.
Alfa GT Blackline III je opremljena Torsen® Q2 sistemom, a pokreće je dobro poznati common rail turbodizel 1.9 JTDM.
1.9 JTDM razvija 170 KS pri 3750 ob/min, dok je maksimalni obrtni momenat 330 Nm pri niskih 2000 ob/min, što omogućava kupeu da ubrza do 100 km/sat za 8,2 sekunde.

Izgled automobila je u osnovi ostao isti uz par detalja koji su dovoljni da osveže pojavu kupea i učine ga još privlačnijim. Pored 18” naplataka od lake legure, para hromiranih izduvnih cevi, poseban utisak ostavlja enterijer presvučen tamnom kožom u kombinaciji sa detaljima od aluminijuma.

Sjajnim voznim osobinama kupea posebno doprinosi Q2 sistem baziran na Torsen mehaničkom diferencijalu sa zatvaračem. Q2 sistem ima ulogu da konstantno raspodeljuje obrtni momenat između prednjih točkova u zavisnosti od uslova vožnje.
Preuzeto sa www.nacionalnaklasa.com
Comment