Alfa Mi.To - zvanicne slike

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 230
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2007
    • 775
    • Semberija

    #76
    Gledajte to sa vedrije strane: čim se nama ne sviđa, znači da će da bude pravi hit na tržištu...

    Ne znam, moraću da sačekam da je vidim uživo, možda se ružno pače prtvori u labuda kada prohoda...
    155+75=230
    VIVA LA VITA!!!

    Comment

    • bojanTI
      CBC Senator XXL
      • 04.01.2006
      • 870
      • Pancevo

      #77
      Originally posted by 230
      Gledajte to sa vedrije strane: čim se nama ne sviđa, znači da će da bude pravi hit na tržištu...
      Svude samo reci hvale, nigde da neko kaze nesto lose, nego samo pevaju hvalospeve na Alfin design, istoriju i Mi.To kao pravog i dostojnog naslednika, blablabla...
      Sta znaju ti prosecni ljudi, njima je posle neke komercijale u koju se kunu ovo otkrovenje, jer podseca na Alfu, a opet ima veze sa tim sto sada imaju i to je taman onaj mali korak koliko imaju hrabrosti da naprave, ne bi se u zivotu usudili nesto (za njih) avangardno!
      Bice ovo hit, ubedjen sam...
      In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

      Comment

      • Kenno
        CBC Senator XXL
        • 21.08.2006
        • 460
        • Zenica, BiH

        #78
        Meni je recimo ova Alfa ostavila bolji dojam na prvim slikama, nego kada je izasla 156. A znamo svi da je najvise hvalospjeva na pocetku 156 dobila zbog dizajna.

        Bijela boja i felge sa milion krakova nisu idealna kombinacija, ali tamnija crvena i felge sa pet rupa su na mjestu. I jos upotpunjeno sa hromiranim dijelovima(prsten oko zadnjih farova npr.), prava stvar.

        A cinjenica da se vjerovatno ova Alfa nece moci pohvaliti voznim osobinama, prije svega zbog velicine(tj. duzine), kao vece sestre. Sminkeraj rekao bih(ne u negativnom tonu), iako najavljaju zanimljive turbake.

        Comment

        • Propeler
          CBC Veteran
          • 20.12.2007
          • 125
          • Subotica

          #79
          Ne znam ljudi ali meni se ovaj auto jako sviđa.
          Ja jesam ljubitelj honde i japanaca ali mi je Alfa uvek bila nešto specijalno.
          Ima dušu, i taj mediteranski duh u kombinaciji sa savršenim italijanskim dizajnom je stvarno nešto posebno.

          Naravno, sviđa mi se ona verzija sa prvih fotki gde je u crvenoj boji sa hromom oko farova i prozora i zaista deluje super, ali sam razumeo čitajući vaše postove da je to samo za top model.
          Kada sam video one fotke sa ulice, pogotovo ona bela, uzbuđenje je splasnulo.

          S' druge strane varijante od 130-150 KS obeđavaju "dobar provod".
          Enterijer je savršen, prava italijanska škola - bravo!

          Čitao sam u Auto magazinu članak o njoj i kažu da će da bude jeftina. E sad, šta znači to "jeftino" kad je Alfa u pitanju?!
          Jel se naslućuje otprilike cena za neki mid-model kod nas? Neko je napisao cifru od 17k eura za entry model i to je, po mom mišljenju previše. Za neku verziju od cca 135KS to je po meri.
          Fiat grande punte sport je mislim oko 16k evra kod nas.
          Nemam potpis!

          Comment

          • IgorBGD
            CBC Član
            • 01.04.2007
            • 74
            • Novi Beograd

            #80
            Evo i filmitja:

            Comment

            • Bzuva
              CBC Senator
              • 17.09.2006
              • 269
              • Bgd

              #81
              Na nekim slikama mi je mnogo lepa, na nekim mi izgleda strashno opasno, na nekim neodoljivo podsecja na ficju sa body kitom, na nekim je skroz zhenski automobil... Videcjemo kako cje to izgledati kada se bude pojavilo na ulicama...
              Alfista u povoju

              Comment

              • QV lale
                CBC Senator XXL
                • 09.11.2005
                • 734
                • Zrenjanin (klek)

                #82
                Au.... Zaista mi je cudno da gledam ovaj auto..kao da nije alfa...Ruzan mi je ,ali i lep ,ali mislim da je to samo zato sto je alfa...Crvena i lici na nesto.Ali bela mi nekako skroz jeftino izgleda..Kao oni opeli sto stoje po placevima...Na MiTo ce se verovatno loziti Osobe zenskog pola sa konstatacijom ,,jao sto je slatka" i mozda Tatini sinovi koji jos vode leksikon i sakupljaju salvete...
                Mada i ja bih je rado posedovao!Ipak je to alfa!Ima nesto sto samo mi alfisti osecamo....
                Btw,kad ce 159 Gta sa V8 Maserati masinom!?
                Originally posted by Sheta_Junior
                ...Inace u slobodno vreme pisem ljubavnu poeziju...

                Comment

                • Bzuva
                  CBC Senator
                  • 17.09.2006
                  • 269
                  • Bgd

                  #83
                  Mito cje biti totalno zhenski/metroseksualni automobil, mada bih ga svejedno vozio, mada samo u onoj najjachoj verziji, da zbunjujem neke vozache "jachih" automobila
                  A 159GTA je neka druga pricha
                  Alfista u povoju

                  Comment

                  • Alfista
                    CBC Član
                    • 03.06.2005
                    • 42
                    • Novi Sad

                    #84
                    UPDATE : Alfa Romeo MiTo

                    Alfa Romeo je objavio zvanične podatke o motorima, performansama i cenama svog novog manjeg hatchback modela MiTo (ime predstavlja kombinaciju prva dva slova italijanskih gradova Milano i Torino).
                    Kada u julu krene u prodaju na najvećim evropskim tržištima, MiTo će (u početku) pokretati paleta od dva benzinska i jednog dizel agregata, u rasponu snage od 78 do 155KS. Osnovni agregat je 1.4 16v benzinac sa 58kW/78KS pri 6000 o/min. i 125Nm obrtnog momenta pri 4250 o/min., sa kojim MiTo postiže maksimalnih 165 km/h, od 0 do 100 km/h ubrzava za 12,3 sekunde, a prosečno troši 5,9 litara na 100 km. Jači benzinac 1.4 16v Turbo ima 114kW/155KS pri 5500 o/min. i 230Nm, može do 215 km/h, do stotke mu treba 8 sekundi, a troši 6,5 litara benzina. Dizelaš je 1.6 JTDM sa 88kW/120KS i 320Nm, sa njim MiTo od 0 do 100 km/h ubrzava za 9,9 sekundi, postiže najveću brzinu od 198 km/h, a po fabričkim podacima troši 4,8 litara dizela na 100 km.
                    Svi modeli se za sada opremaju samo manuelnim šestostepenim menjačem, dok se za kasnije najavljuje i nova DDCT automatska transmisija sa duplim kvačilom.
                    Nova mala Alfa inače koristi platformu Fiata Grande Punto, a i dimenzije su im slične, odnosno MiTo je dugačak 406 cm, širok 172 cm, visok 144 cm, dok je inspiracija za dizajn očigledno došla iz najatraktivnijeg automobila ove italijanske kuće – modela 8C Competizione (to se pre svega odnosi na izgled prednjeg dela i zadnjih LED svetala). Ovde i podatak da zapremina prtljažnika u osnovnoj konfiguraciji iznosi 270 litara, količnik otpora vazduhu Cd je 0,29, a veličina aluminijumskih tročkova se, u zavisnosti od verzije, kreće od 16 do 18 inča.
                    Vozaču će na raspolaganju biti i Alfin DNA sistem sa tri moda podešavanja motora, vešanja, upravljivosti i menjača: Dynamic (sportski), Normal (gradski) i All-Weather (za maksimalnu bezbednost čak i pri otežanim uslovima vožnje). Uz odlične performanse i upravljivost, Alfa najavljuje da MiTo nudi i maksimalnu aktivnu i pasivnu bezbednost, čemu doprinose standardnih 7 vazdušnih jastuka (uključujući i jedan za kolena vozača), Alfin VDC sistem elektronske kontrole stabilnosti, traction control, kao i sistemi ASR, MSR, CBC (Cornering Brake control), ABS, EBD, HBA, Hill Holder, DST (Dynamic Steering Torque) i Q2 Electronic. Zaustavni put od 100 km/h do 0 km/h inače iznosi 34 metara.
                    Cene? Osnovni MiTo 1.4 16v u Italiji startuje od 15.350 evra, MiTo 1.4 16v Turbo ima početnu cenu od 17.950 evra, a MiTo 1.6 JTDM od 18.950 evra.
                    Alfa rulez!

                    Comment

                    • Bzuva
                      CBC Senator
                      • 17.09.2006
                      • 269
                      • Bgd

                      #85
                      Ne deluje loshe ovaj 1.4 turbo, bar iz onog shto su rekli u fabrici...
                      Alfista u povoju

                      Comment

                      • -Miloš-
                        CBC Senator
                        • 16.12.2007
                        • 269
                        • Beograd, Karaburma
                        • yugo tempo 1.1

                        #86
                        Da li je alfa imala model koji je konkurisao grande puntu ili uopshte segmentu u kome je isti?

                        Ne.

                        Da li je grande punto automobil koji treba da bude lepshi od alfe Mi.To?

                        Ne.


                        Da li alfa podseca na competicione ?

                        Da.

                        Da li je joj crvena boja triput lepshe stoji nego bela i chini je drugim autom?

                        Da.

                        Da li imate nov automobil sa turbom za 17k evra kod fiata ili konkurencije?

                        Ne


                        zakljuchite sami

                        Comment

                        • bojanTI
                          CBC Senator XXL
                          • 04.01.2006
                          • 870
                          • Pancevo

                          #87
                          Ovaj 1.4 sa 78 ks je pomalo sumnjiv... Nikada se nije islo u nazad, a ne vidim zasto bi taj motor sada davao nepunih 80 ks, a u 145 celih 103...
                          In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                          Comment

                          • Markoni147
                            CBC Senator XXL
                            • 18.09.2007
                            • 537
                            • Beograd, Zvezdara
                            • SEAT Altea XL 1.9 TDI

                            #88
                            "U jednoj od poslednjih vesti 4car magazin prenosi navodno zvaničnu potvrdu iz kompanije Alfa Romeo da će nakon zvanične premijere modela Mi.To, naleto 2009. uslediti i premijera GTA verzije.



                            Za pogon Mi.To GTA odabran je turbo motor zapremine 1750cc sa 230 KS. Motor, preciznije zapremina motora, inspirisana je modelima Giulia i Giuliettas iz šezdesetih."
                            SEAT Klub Srbija

                            Comment

                            • Alfista
                              CBC Član
                              • 03.06.2005
                              • 42
                              • Novi Sad

                              #89
                              Bice to extra auto,sa tom masinom ima da ubrzava za 6 sekundi,a uz to je i lagan i agilan
                              Alfa rulez!

                              Comment

                              • dekideki
                                CBC Senator XXL
                                • 26.07.2005
                                • 1914
                                • Beograd

                                #90
                                Originally posted by Markoni147
                                Za pogon Mi.To GTA odabran je turbo motor zapremine 1750cc sa 230 KS. Motor, preciznije zapremina motora, inspirisana je modelima Giulia i Giuliettas iz šezdesetih."
                                zelim ga zelim ga
                                .

                                Comment

                                Working...
                                X