E taj vetar, to me stvarno ....!
Potrošnja dizela na JTD mašinama
Collapse
X
-
evo i ja da se ukljucim....u gradu...u pitanju je PG...koje je dolazio ovamo zna kakve su guzve kroz Podgoricu...isto tako imam izuzetno tesku nogu pa mi je i pedala gasa vrlo vrlo cesto uvijek do patosa....i potrosnja se krece izmedju 10 i 11litara....e da ne zaboravim motor je 2.4 136KS...koliko znam u ok stanju...na otvorenom sam prezadovoljan sobzirom da i tu manje vise vozim bas "agresivno"i nafta kod nas nije bas za pohvalu
i koliko god se trudio nisam uspio da ga kroz grad spustim ispod 10...malo se smirim pa mi dosadi i onda opet jurnjavainace kombinovano izadje oko 9L.....kad gledam potrosnje ostalih ovdje ja ponekad pomislim da ovo moje ima makar 4000ccm
FERRARI THE ULTIMATE DREAM MACHINE
there is nothing like ferrari.georgeus design and precision performance are the hallmarks of Enzo Ferrari`s automobiles....
Comment
-
-
To treba gaziti...
Ma ni ja ne mogu da vozim tako da bude u gradu ispod 10l/100km (Alfa je to - prosto mami da se gazi), a na otvorenom takođe smanjujem prosečnu potrošnju uz mnogo veće brzine... Danas sam sipao na OMV, pa da vidimo kako taj dizel prija meni i Alfi...
Pozdrav. Dušan.Grešiti je ljudski, ali je osećaj božanski.
Comment
-
-
Sa mojom 156-icom po gradu (Balkanska-Bezanijska Kosa svaki dan i jos posle po samom centru) je meni trosila oko 8-8,5 litara u zavisnsti od guzve i koliko mi je teska noga na gasu. A na otvorenom je potrosnja isla od 5,5-6 a auto-put 140-150 oko 6,5. Sve ovo sam merio od cepa do cepa jer moja nije imala bord kompjuter (a i sami kazete da laze do 10%).
A sto se tice pumpi ja sam koristio LUK i NIS, a OMV sam izbegavao u sirokom luku, ali ipak je to samo moje misljenje i ubedjenje.“Alfa Romeo is something special. It occupies a place apart...It is a way of life...”
Comment
-
-
Jes' ladno ali standard
Evo me napokon ugrabih malo vremena da dodjem na forum. Od posla i sredjivanja papira nemam vremena ni glavu da dignem. Ali da ne gusimo vise temu sa tim.
Veliki pozdrav.“Alfa Romeo is something special. It occupies a place apart...It is a way of life...”
Comment
-
-
Ja ne vozim ni Alfu ni Fiata ali ipak imam JTD, moja Lancia po bordu u gradu kada je zagrejana (90`C) trosi 6.9 - 7.8 l/100km, realno 7.3 - 8.1 l/100km, dok kada je hladan po bordu 9.5 - 11.4 l/100km. Dok je na otvorenom druga prica od 120 - 140 km/h po bordu 3.9 - 4.6 l/100km, a realno 4.3 - 4.9 l/100km.
O ispravnosti mogu samo da vam kazem da ja nevidim nikakve probleme i svi parametri na dijagnostici su uredu.
Toliko od mene, a ko mi neveruje za potrosnju moze slobodno da se uveri kod mene na autu.
Izvinite sto sam se ovoliko raspisao!!!!
Comment
-
-
Re: kolega
Originally posted by bojanne nemoj da te zavarava taj komp,, laze u proseku za 2 litre
auto ti trosi po gradu 8.5l nema sanse manjepo punjenju uvek ga punim do vrha, dok ne pocne da curi
Najaca fora bila kad sam na OMV probao da sipam 30trebalo mi toliko da mi sve ispecatiraju za onu nagradnu igru, uspe sam da naspem 28.7l, ostatak sam morao u balonce
Comment
-
-
i meni je bilo tako kada sam imao problem sa EGR-om. izmedju 7.5 i 8.5 po gradu.
a sada kada sam ga otkacio, i ocistio over boost ventil pride pre neki dan, vratio se na 6.2-6.5 koje je i imao kada sam ga kupio pre par godina. snaga vracena na deklarisanu tj. chupa kao nekad
tako da sam sklon da poverujem da Coha-V6 ima zaista od 6 do 6.5
naravno sve po bordu.
inace bi taj bord trebao da bude mnooogo tacniji po pitanju potrosnje od benzinki.
ipak se kod jtda meri svaka kap kada je ubrizgavanje u pitanju i mnogo zavisi rad motora od tacnosti kolicine ubrizganog goriva.On the road...
156 2.4 JTD 2002, Peugeot 206 1.4 2007, ex 146 TD 1996, ex Fiat Bravo TD100 1998
Comment
-
-
mene recimo zanima koja je najveca potrosnja koju ste videli na boardu u actual consumption-u?
kod mene na nekim kratkim i strmim uzbrdicama 13.7 l/100km
interesantno je da na toj uzbrdici UVEK pokaze toliko.
ostalo ni blizu.On the road...
156 2.4 JTD 2002, Peugeot 206 1.4 2007, ex 146 TD 1996, ex Fiat Bravo TD100 1998
Comment
-
-
Kod mene je "actual consumption" pri startovanju (relativno hladne) mašine ponekad čak i preko 20l/100km, a sa zagrejanom mašinom (oko 85°C) pri naglom ubrzanju bude oko 13-14l/100km. Mogao bih da zapušim cev koja izlazi iz EGR, pa da vidim šta će da se dešava sa actual consumption.
Pozdrav. Dušan.Grešiti je ljudski, ali je osećaj božanski.
Comment
-
Comment