Pa ne bih bas rekao. Raniji dizeli su isli bez problema stotine i stotine hiljada kilometara bez intervencija. Recimo Mercedesovi isli su milionce ladno.
E sad sto je danas vazniji profit nego kvalitet, to je za neku drugu pricu.
Mislio sam na to da su danasnji dizeli nasvirani do svojih konstrukcionih maksimuma...A i to da im konstrukciono ne prijaju visoki obrtaji itd.
Kolko je taj mercedes imao konja iz 2000 kubika? kontas...
Pojavljivao se i meni MCSF povremeno, u početku samo kada maximalno puni turbina (što su se u Delti iznenadili kako naduvava crevo) tj iz 3-će pune u 4-tu...pa neko vreme pri običnom ubrzanju (ništa sumanuto)...I videh pre 2 nedelje na akumulatoru masno nešto...Pomislio da je s njim nešto završilo vek trajanja-kad ono-napuklo crevo ono veliko debelo od turbine do intercoolera...Rupičica mala a kapljice velike... NIGDE ga ne nađoh drugde,i otišao do Delte isti dan, istovario se 5700 din. Zamenio za par minuta-i NEMA MCSF-a više! Za sada...
Dakle, možda i to može biti deo rešenja.
Comment