koje ulje u fiat brava 16

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pedja980
    CBC Početnik
    • 02.04.2008
    • 2
    • beograd

    koje ulje u fiat brava 16

    cao ranije sam sipao selenia gold 10w 40 a sada bi neko gusce dali neko ima savet i dali mora da se ispira motor !i jos nesto dali neko zna za neki dobar aditiv????????hvala
  • bokija
    CBC Senator XXL
    • 25.01.2008
    • 640
    • Beograd

    #2
    Odgovorise nam momci na drugoj temi.Uzmi 20k Seleniju apre toga upotrebi Winys aditiv za ispiranje.Korisno je bez obzira da li menjas sortu ulja.Ja sam prvo ulje sipao Gold,vozio oko 1000km pa sipao Liqui Moly ali nisam boi zadovoljan rezultatima jer se liv nije vratio u belo stanje.Sad opet vozim Gold pa cu na 3000km da sipam Winys i onda cu da sipam 20k.Mislim da nema potrebe za skupljim od toga jer bi u protivnom preso na Castrol.
    I'm not beautiful,but I'm stupid

    Comment

    • gugl29
      CBC Početnik
      • 25.04.2008
      • 2
      • bg

      #3
      moj savet ti je da ne menjas seleniju, fabricku jer je ulje extra! ne znam da li imas nekih problema kad hoces da menjas.

      Comment

      • neshaoct
        Banovan
        • 18.08.2007
        • 1754
        • Beograd, Rakovica

        #4
        Re: koje ulje u fiat brava 16

        Originally posted by pedja980
        cao ranije sam sipao selenia gold 10w 40...
        Sipaj Selenia 20K...
        I ona je SAE 10W-40

        '' Selenia Gold was designed to satisfy all the requirements of both petrol and diesel engines''

        '' Selenia 20K SAE 10W-40
        Synthetic based "energy saving" engine oil, for new generation petrol engines. It guarantees maximum protection for the engines of naturally aspirated, turbocharged or multi-valve cars, allowing the oil change to be every 20.000 km.
        ...Since it meets and exceeds the quality requirements of the major Manufacturers, Selenia 20K can be used in all petrol engines of every make and capacity. ''

        Comment

        • bokija
          CBC Senator XXL
          • 25.01.2008
          • 640
          • Beograd

          #5
          Nekako mi se cini da je Gold malo redak ne bi menjao proizvodjaca samo bi presao na 20k valjda ima jaci film od Golda.Nekako kad protrljam gold pod rukom,imam osecaj da ga je lako razbiti,mada ne mora da znaci.Ko zna koju silu trpi,ipak nadam se da je 20k jos jace od golda.Trenutno me nervira sto iz prve nisam uspeo da operem motor sa liqui moli aditivom,ostalo je gore pri cepu zut metal.probacu opet za 3000km sa wynisom.Otprilike to isto vazi i za coveka koji je postavio pitanje.Ne bi isao na skuplje sportske varijante jer iako su termicki otpornije traze novije i utegnutije motore.Pohabani motor moze da razbije film i da se osteti jer ne klizi nego po malo i udara po kliznim povrsinama.
          I'm not beautiful,but I'm stupid

          Comment

          • gugl29
            CBC Početnik
            • 25.04.2008
            • 2
            • bg

            #6
            jel se 20k menja na 20000 km? ja sam vise za varijantu da se cesce menja, tj na nekih 10000 zbog uslova u kojima vozimo tj. benzina i sl.

            Comment

            • bokija
              CBC Senator XXL
              • 25.01.2008
              • 640
              • Beograd

              #7
              I na tramvaju pise Beobanka pa nema para unutra Ja necu prelaziti sa 20 k vise od 8000km jednostavno ne verujem u originalnost,sto rece neko sva ta ulja na zapadu su mnogo skuplja nego ovde.Tu nesto nije u vinklu.
              I'm not beautiful,but I'm stupid

              Comment

              • neshaoct
                Banovan
                • 18.08.2007
                • 1754
                • Beograd, Rakovica

                #8
                Originally posted by gugl29
                jel' se 20k menja na 20000 km?
                Ne, nego na duplo kracem intervalu...
                Dakle, menjaj na 10.000 kao sto si i planirao, i to je ok...

                Ipak sipas nas kvalitet benzina...

                A, i tih 20.000 km-a je samo maksimalni moguci interval...

                Comment

                • pedja980
                  CBC Početnik
                  • 02.04.2008
                  • 2
                  • beograd

                  #9
                  ma moj problem je sto kad se zagreje motor pocne da mi pali lampicu za ulje a sve radi kako treba (pumpa ,davac pritiska)pa hocu da ga zgusnem ,jer kada je hladnije vreme lampica se nepali

                  Comment

                  • predrag&marea
                    CBC Član
                    • 20.05.2007
                    • 34
                    • beograd

                    #10
                    onda ti nije problem do ulja.izmeri pritisak ulja sa zagrejanim motorom pa vidi da li je ok.ako je preslab,onda ti sledi majstorluk.mozda je samo davac u pitanju.iz nekog razloga ti se ipak pali lampica,a sipas isto ulje kao i ostali kojima se pak ne pali lampica

                    Comment

                    Working...
                    X