suzuki baleno na 3 klipa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • iggyboy
    CBC Veteran
    • 18.03.2008
    • 148
    • pozarevac
    • stilo 16v

    suzuki baleno na 3 klipa

    Pozdrav svima!Elem verovatno bi trebalo da idem kod majstora al ajde da prvo pokusam ovako.Suzuki baleno 1.3 ,cudno radi tj.ne radi mu jedan klip,proverio sam kablove i svecice i sve je ok al auto nece da radi kako treba.Auto je 1998.godiste i motor ne duva i ne trosi ulje,ima i plin ali isto radi i na plin.Da li je u pitanju tezi kvar i sta mislite da je stradalo pa radi na 3 klipa,hvala svima unapred!
  • dranix
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 3079
    • Antwerpen/Belgium
    • Saab 9-3

    #2
    To je jedan od najboljih motora ikada napravljenih i jako pouzdan.
    Za pocetak skidaj svecice da se uveris da li ima razlike medju njima.
    Posle toga dolazi provera zazora ventila ako je motor sa klasicnim podizacima ventila. Onda moras da si siguran da je razvodna kapa POTPUNO suva i cista iznutra izmedju kontakata. Da nije pukla negde pa se to ne vidi. Imas li lufta na razvodnoj ruci i na lezaju samog razvodnika? Nisam siguran kako si proveravao kablove pa i tu moras da si potpuno siguran.
    Tek posle bi trebalo da ides kod majstora da ti izmeri kompresiju i podesi ventile ako nisu skoro radjeni i ako ih ti sam vec nisi podesio posto to nije neki posao (ko zna).
    Sistem i motor su ne moze biti jednostavnije. Cista klasika.
    Posto se ponasa isto na oba goriva sumnjaj najvise u struju a tu nema mnogo sta. Razvodnik, kablovi, pa cak i svecice mogu da budu problem.
    Ako je razvodna kapa crne boje jer ima i takvih od Bosch-a moras biti siguran da nema grafitnog sloja iznutra koji moze da prespaja i pravi probleme. Treba ti dobro svetlo za sve to i najvise sat vremena.
    Ne znam kako je odrzavan auto ali je i pored sve pouzdanosti potreban redovan pregled da si siguran sta vozis. Mala je verovatnoca da je neka mehanicka havarija. Trosi li motor rashladnu tecnost ili previse ulja? Koliko je uopste presao taj motor? Kad su menjani kablovi? Svecice? Koji je zazor na svecicama? Stavi preventivno da je 0,70mm ako ne znas poreklo i starost kablova.

    Comment

    • iggyboy
      CBC Veteran
      • 18.03.2008
      • 148
      • pozarevac
      • stilo 16v

      #3
      Svecica na tom klipu sto ne radi je suva i bez naslaga,ista kao i sve ostale,i umesto nje sam stavljao 4 razlicite svecice,koje jesu polovne ali jos rade tj. bacaju varnicu kad upali motor.Razvodnu kapu nisam gledao a kabal posto dovodi struju do svecice(baca varnicu)kontam da je dobar.Auto je presao oko 200 000 km i ja sam ga uzeo u takvom stanju u nekoj zameni,tako da ne znam mnogo o tome kako je odrzavan.Uvezen je 2005. iz Nemacke(imam papire),i bas me cudi da je za 3 godine kod nas uspeo tako da se pokvari.Ja se samo nadam da necu morati da radim generalnu zbog toga,inace hvala na odgovoru ,napisacu to sto si rekao na papir pa idem kod majstora da to sve proveri jer sam ja laik za te stvari.Pozz

      Comment

      • mravojed
        CBC Član
        • 18.06.2008
        • 17
        • Shumadness

        #4
        Ako moze da pomogne moje iskustvo - skoro sam ugradio plin, i kad su majstori ubacili uredjaj, auto (honda accord '88) je radio samo na 3 klipa na plinu, dok je na benzinu radio normalno. I onda su sledile provere kompresije, elektronike, svecica, kablova, svega sto moze da bude - i nista, sve OK.

        Elem, majstori su mnogo vremena izdangubili dok nisu nasli u cemu je problem - usisna grana nije bila pritegnuta, jedan sraf (kod 4-og klipa) je bio labaviji, i motor je tu uvlacio neki fals-vazduh ( ). I na benzinu se to nije primecivalo, jer je benzin valjda zapaljiviji, a na plinu se to primecivalo, i cim su stegli taj sraf auto je proradio normalno i na bezin i na plin.

        E pa nadaj se da je i kod tebe nesto tako bezazleno, i cuvaj se da te neko nesto ne slaze i da te ne osure bzvz. Meni su mogli da kazu da je ko zna sta i da kosta djavo i po, i da me oderu ko majmuna, ali srecom bili neki fini ljudi i sve mi objasnili i nisu me zavrnuli, i predlozili su mi da za svaki slucaj zamenim dihtunge jer im se ipak cini da opet malo trokira... pozz

        Comment

        • iggyboy
          CBC Veteran
          • 18.03.2008
          • 148
          • pozarevac
          • stilo 16v

          #5
          Uspeo sam da otklonim kvar.Na elektronskoj dizni cetvrtog klipa(koji nije radio) jedan pipak na konektoru nije imao spoj ,pa je zato auto radio na tri klipa,ali i nakon toga ostalo isto pa majstor kaze ajde probaj na plin.Ja prebacim kad ono auto proradi normalno.Zakljucak , treba da se ociste i dizne,al za voznju na plin nije hitno,tako da je sad sve ok.Bitno da nije bilo nista opasno i skupo.Hvala svima na pomoci.Moze lock

          Comment

          Working...
          X