Elem, prekjuce, nakon malo ostrije voznje, parkiram pred zgradom i primetim da radi nemirno na leru ... i dimi vise nego sto je normalno.
Skinem kabl sa cetvrtog cilindra, nema promene. Svecica, kabl, plinska dizna, benzinska dizna...kakav optimista, nista od svega toga. Interesantno sto auto sasvim normalno vuce, ubrzava, jedino sto dimi. Hmmm?! WTF?!
nakon probe druge svecice i kabla, zavirim u cilindar kroz rupu za svecicu i imam sta da vidim, talasi, a nisam na moru
Jebiga, pomislim, dihtung glave ili pukla glava, do qrca. Racunam, prebacicu ga u servis, prodacu bubreg dok rade i platicu, neka prenoci, pa ujutro. Medjutim...
Kad se ohladio, pogledam pod haubu, u boci ni kapi tecnosti, cilindar pun. Dakle slepanje do servisa, hmmmmm. Okrenem servis koji mi je do sada odrzavao auto, problem sa terminima, drugi isto, okrenem nekog lika po preporuci, on slavi u petak, pa se sad sprema, "ali ako odgovara, javite se sledece nedelje pa cemo nesto dogovoriti". Da, naravno, a do tada jos jednu takvu intervenciju da dam taksistima.
A onda
.
Zovnem matorog (bio je na slikama u temi oko samostalna ugradnje sekventa), on dodje i danas na parkingu rastavimo sve i glava dodje na moj radni sto. Dihtung je popustio tamo gde je najmanja sirina, izmedju cetvroh cilindra i kanala za rashladnu tecnost.
A sad pitanja za strucnije od mene.
1. Da li da je obradjujem, posto nije pregrevana, nije kriva, nema ostecenja.
2.Pre godinu i po je obradjena, ali je montiran sumnjiv dihtung i nisu menjani srafovi. Mogu li stari srafovi biti uzrok problema? Napominjem da je intervencija uradjena u kvalitetnom servisu, tako da se rad ne dovodi u pitanje. Delove sam sam nabavljao.
3.Imam nedoumicu oko zatezanja. 25Nm +90 +90 +90deg. Moment kljuc koji imam je od 28-160Nm, ali i na 28Nm mora manijacki da se potegne da bi skljocnuo. Da li je to normalno, ne bih njime da zatezem glavu ako nije.
4.Hidro-podizaci su se culi kad je hladno, nekad i minut posle jutarnjeg starta. Mogu li se cistiti i ima li to smisla pokusavati?
Bice i slika kad bude zivaca.
Skinem kabl sa cetvrtog cilindra, nema promene. Svecica, kabl, plinska dizna, benzinska dizna...kakav optimista, nista od svega toga. Interesantno sto auto sasvim normalno vuce, ubrzava, jedino sto dimi. Hmmm?! WTF?!
nakon probe druge svecice i kabla, zavirim u cilindar kroz rupu za svecicu i imam sta da vidim, talasi, a nisam na moru

Jebiga, pomislim, dihtung glave ili pukla glava, do qrca. Racunam, prebacicu ga u servis, prodacu bubreg dok rade i platicu, neka prenoci, pa ujutro. Medjutim...
Kad se ohladio, pogledam pod haubu, u boci ni kapi tecnosti, cilindar pun. Dakle slepanje do servisa, hmmmmm. Okrenem servis koji mi je do sada odrzavao auto, problem sa terminima, drugi isto, okrenem nekog lika po preporuci, on slavi u petak, pa se sad sprema, "ali ako odgovara, javite se sledece nedelje pa cemo nesto dogovoriti". Da, naravno, a do tada jos jednu takvu intervenciju da dam taksistima.
A onda

Zovnem matorog (bio je na slikama u temi oko samostalna ugradnje sekventa), on dodje i danas na parkingu rastavimo sve i glava dodje na moj radni sto. Dihtung je popustio tamo gde je najmanja sirina, izmedju cetvroh cilindra i kanala za rashladnu tecnost.
A sad pitanja za strucnije od mene.
1. Da li da je obradjujem, posto nije pregrevana, nije kriva, nema ostecenja.
2.Pre godinu i po je obradjena, ali je montiran sumnjiv dihtung i nisu menjani srafovi. Mogu li stari srafovi biti uzrok problema? Napominjem da je intervencija uradjena u kvalitetnom servisu, tako da se rad ne dovodi u pitanje. Delove sam sam nabavljao.
3.Imam nedoumicu oko zatezanja. 25Nm +90 +90 +90deg. Moment kljuc koji imam je od 28-160Nm, ali i na 28Nm mora manijacki da se potegne da bi skljocnuo. Da li je to normalno, ne bih njime da zatezem glavu ako nije.
4.Hidro-podizaci su se culi kad je hladno, nekad i minut posle jutarnjeg starta. Mogu li se cistiti i ima li to smisla pokusavati?
Bice i slika kad bude zivaca.
Comment